X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Oracle
▪  ▪  ▪

עסקה של מערכת הבריאות הלאומית בבריטניה עם Oracle תחסוך עד 100 מיליון ליש"ט.
מערכת ה-NHS תשרת 50 מיליון מטופלים, 30,000 רופאים ו-270 בתי חולים.
הסכם חדש של Oracle - חברת התוכנה הארגונית הגדולה בעולם - עם גוף ה-IT של מערכת הבריאות הלאומית של בריטניה (NHS), עשוי להביא לחסכון של עד 100 מיליון ליש"ט ל-NHS.
ההסכם החדש מאפשר לארגון שירותי הבריאות לבצע קונסולידציה וסטנדרטיזציה על תשתית מסד נתונים יחידה שהנה מאובטחת ועתירת שרידות.
Oracle הנה כבר ספקית מרכזית של טכנולוגיה ל-NHS, ומעורבותה גדלה עתה כתוצאה של חוזה רשומות רפואיות לאומי בו Oracle פועלת כקבלנית משנה של מספר ספקי שירות מקומיים.
שירות הרשומות הרפואיות יספק לכל 50 מיליון מטופלי NHS מערכת אלקטרונית שתפרט את טיפוליהם העיקריים במסגרת שירות הבריאות או העזרה הסוציאלית. ההערכה הנה שתשתית זו תטפל ב-5 מיליארד טרנזקציות בשנה החל מ-2008.
תשתית Oracle תהווה בסיס למודרניזציה של ה-NHS, במסגרתה נתונים שיוזנו למערכת במקום אחד בבריטניה יהיו זמינים לתמיכה בטיפול בחולה בכל מקום בו יקבל אותו.
שירות הרשומות הרפואיות, שיקשר יותר מ-30,000 רופאי משפחה ו-270 בתי חולים ומרכזי טיפול נפשי במערכת לאומית מאובטחת יחידה, יבטיח כי המידע הנכון יהיה זמין לאנשים הנכונים בזמן הנכון, ויאפשר לרופאים לקבל החלטות מהירות ומושכלות יותר.
יותר מ-70 אחוז מגופי ה-NHS בבריטניה פועלים היום עם מערכות Oracle, ומסד נתונים Oracle משרת גם כרכיב מרכזי של שירות המעקב האסטרטגי הלאומי (NSTS) המאפשר לזהות מטופלים לפי מספר זיהוי יחודי שלהם ומבטיח הענקת הטיפול הנכון.
טכנולוגיית Oracle תניע גם את שירות קביעת תורים אלקטרוני המתוכנן, אשר יתמוך בזימון מטופלים לבתי חולים לפי הפניית רופא המשפחה שלהם.
Oracle היא הספקית הגדולה בעולם של תוכנות ניהול מידע ארגוניות, עם הכנסה שנתית של 10 מיליארד דולר בשנת הכספים 2003, אשר הסתיימה ב-31 במאי 2003. Oracle העולמית פועלת ביותר מ- 145 מדינות ברחבי העולם, לרבות ישראל. לפרטים נוספים, בקרו באתר Oracle בכתובת: www.oracle.com.
Oracle ישראל הוקמה ב- 1996 ועוסקת בשיווק, מכירה, תמיכה, יישום והדרכת מערכות, בסיסי נתונים, שרתי יישומים, כלי פיתוח, פתרונות ERP, CRM, Business Intelligence, אינטרנט ואינטרה-נט ופתרונות נוספים. במהלך שנות פעילותה בישראל הרחיבה Oracle את מעגל לקוחותיה בלמעלה מ-2,000 חברות. מספר המפתחים בטכנולוגיות Oracle בארץ נמצא במגמת עלייה ומונה כיום למעלה מ-10,000 איש.

תאריך:  04/02/2004   |   עודכן:  04/02/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il