חברת CTV זכתה בשני מכרזים להפעלת מערכות ניהול ושידור
בהיקף של 1,400,000 דולר.
חברת CTV זכתה במכרז להצבת מערכת ניהול ושידור חדשות ופרסומת
בתחנת הרכבת Hanover שבגרמניה.
חברת CTV נבחרה להוביל לראשונה מסך חוצות אלקטרוני למגזר הערבי.
חברת CTV זכתה לאחרונה בשני מכרזים, בהיקף של 1,400,000 דולר.
המכרז הראשון - חברת CTV זכתה במכרז להצבת מערכת ניהול ושידור חדשות ופרסומות בתחנות הרכבת בעיר Hanover שבגרמניה, בהיקף של 1 מיליון דולר.
מערכת CTV מוצבת בעשרות תחנות רכבת התחתית המרכזיות שבעיר Hanover, המונה למעלה ממיליון תושבים. התכנים משודרים על-ידי מקרני ענק על גבי קירות באולמות ההמתנה לעליה לרכבת.
המערכת של CTV משדרת סוגים שונים של חדשות ופרסומות בפורמט של JPG ,MPG פלאש ו-voice. עד כה שימשה המערכת חברת Bosch העולמית.
כמו כן, נבחרה חברת CTV לראשונה להוביל את תחום מסכי הענק במגזר הערבי בישראל: לראשונה יוצגו מסכי חוצות אלקטרוניים למגזר הערבי. היקף העסקה עומד על 400,000 דולר.
המסך הראשון יוצב במיקום מרכזי בכניסה לעיר נצרת: המסרים במסך יהיו בשפה הערבית - עובדה המאפשרת למפרסמים ולפרסומאים להציג לראשונה קמפיינים למגזר באמצעות מדיה אטרקטיבית זו. בין המפרסמים שחתמו על הסכם פרסום במדיה זו: בנק דיסקונט, נאו פארם, מפעל הפיס, אוויס, המשביר לצרכן, פלאפון, סנו וניו-פארם.