מוטורולה טלפונים סלולריים מעלה קמפיין לסלולרי קבוע לרכב
בשיתוף סלקום עלות הקמפיין- 250,000 דולר.
מוטורולה טלפונים סלולריים, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, מעלה מממחר קמפיין לטלפון סלולרי קבוע ברכב ברשת סלקום.
הקמפיין, בעלות מדווחת של 250,00 דולר, יתמקד בעיתונות היומית, רדיו ואינטרנט, ויימשך כשלושה שבועות.
תחת הסיסמה "קניתי סלקום קבוע לרכב במבצע מדהים !" יחשוף הקמפיין את המכשיר החדש, TMR-2100 שמו, שהוא פרי פיתוח ישראלי מקורי, ומיוצר בארץ.
הקמפיין מלווה במבצע שיווקי המיועד ללקוחות העסקיים של סלקום. במסגרת המבצע כל הרוכש מכשיר Talkabout StarTAC של מוטורולה יוכל לרכוש מוטורלה לרכב במחיר מוזל.
יובל פרידן, מנהל שיווק מוטורולה טלפונים סלולריים, אמר: "אני שמח ומברך על שיתוף הפעולה עם סלקום לאורך כל הדרך שאיפשר לנו להציע מכשיר נוסף לסלקום
וללקוחותיה".
מנהל שיווק מוטורולה טלפונים סלולריים - יובל פרידן
תקציבאית בכירה - סיון קלינגבייל
תקציבאית - רנית וידר
ארט דיירקטור - דרי צוראון
קופי - חנן ברקאי
ראש צוות קריאטיב מוטורולה - כרמון פלד
מפיקת משרד - איריס אייזנברג
מנהל קריאטיב - מולי הלפמן