X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פובליסיס-ווב-אימג'
▪  ▪  ▪

העיסקה -
קבוצת פובליסיס הכריזה על רכישת %65 מחברת ווב-אימג' (Web Image), חברה ישראלית מהמובילות בתחום ניהול פרויקטים טכנולוגים באינטרנט ואינטראקטיב, באמצעות חברת הבת שלה, Publicis.Net האחראית לפיתוח פעילויות הקשורות לאינטרנט.
ווב-אימג' היא אחד מחמשת החברות המובילות בישראל בפיתוח תקשורת ופתרונות שיווק מקוונים החל משלב התכנון האסטרטגי ועד היישום הטכנולוגי. שירותי התקשורת האינטראקטיבית של המשרד כוללים מיתוג באינטרנט, ייעוץ תקשורתי, אתרי אינטרנט, מבצעי פרסום באינטרנט והקמה ופיתוח של רשתות אינטרה-נט.
מוריס לוי, יושב ראש ומנכ"ל קבוצת פובליסיס אמר: "בשוק מתוחכם מבחינה טכנולוגית כמו זה שבישראל, יכולתנו להציע ללקוחותינו ולחברות הישראליות הגדולות שירותים אינטראקטיביים מובילים היא המפתח להצלחתנו. נוכחות בשוק האינטרנט הישראלי היא גם הדרך הטובה ביותר עבורנו למצוא את הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר ולהציעם ללקוחותינו ברחבי העולם. ווב-אימג' היא לפיכך נכס חשוב באסטרטגיית האינטראקטיב הבינלאומית שלנו."
רבים מלקוחות ווב-אימג', שעימם כוננו יחסים איתנים, משתייכים לחברות המדורגות בצמרת רשימת ה-100 של דן אנד-ברדסטריט. עם לקוחות ווב אימג' נמנות חברות כגון: אינטל, טבע, מוטורולה, קריסטל (מקבוצת פורמולה), רשות הדואר, בנק מסד, בנק אוצר החייל, קבוצת מל"ם ו-COM3.
ווב-אימג' היא אחת מחברות בתחום האינטרנט בעלי קצב הצמיחה הגדול ביותר בישראל. בשנת 2000 הסתכם מחזור המכירות של המשרד ב-1.25 מיליון דולר ובגידול שנתי של %300.
עבור קבוצת פובליסיס מהווה הרכישה אמצעי לחיזוק נוכחותה בישראל, שבה שואפת הקבוצה לספק את המגוון הגדול ביותר של שירותי תקשורת משולבים, בכל אמצעי התקשורת ובכל הטכניקות, לרבות פרסום, שיווק מערכות קשרים, קידום מכירות ותקשורת מקוונת.
שאול רורקה, מנכ"ל ווב-אימג' אמר: "Web Image נבחרה מבין חברות האינטראקטיב שעמן נפגשו נציגי קבוצת פובליסיס הודות ליכולות הפיתוח והצוות הטכני מהשורה הראשונה של החברה, וכן משום שיש לנו כוח יוצא דופן בתחומי הייעוץ והקריאטיב. אנו גאים להשתייך לאחת מקבוצות התקשורת הטובות בעולם".
ווב-אימג' תעבוד בשיתוף פעולה צמוד עם חברות בנות אחרות של פובליסיס ישראל: פובליסיס אריאלי, AB Data/SuperPush ו-E.D.O Logic.
ווב-אימג' גם תשתייך מעתה ל- Publicis NetWorks - רשת בינלאומית של חברות תקשורת העוסקות בתחום האינטראקטיב הפועלת כבר בצרפת, גרמניה, בריטניה, הולנד, איטליה, ספרד וארצות-הברית. החברה תעבוד בשיתוף פעולה צמוד עם חברות אחרות המשתייכות ל-Publicis NetWorks על מנת לתמוך בלקוחות הבינלאומיים של פובליסיס כגון נסטלה, רנו, ל'אוריאל, היולט פאקארד, קוקה-קולה, אריקסון, וירלפול...
אודות פובליסיס -
Publicis Groupe SA היא קבוצת הפרסום/תקשורת החמישית בגודלה בעולם, עם משרדים וחברות קשורות ב-192 ערים ב-102 מדינות בחמש יבשות.
Publicis Groupe SA כוללת ארגונים כגון Publicis Worldwide, משרד הפרסום הגדל במהירות הרבה ביותר בעולם; רשת Saatchi & Saatchi עטורת הפרסים; משרד המיתוג היצירתי Fallon; הרשתות לרכישת מדיה Zenith ו-Optimedia; חברות שירותי השיווק Nelson, Frankel ו-Publicis Dialog; החברות המתמחות בפעילויות אינטראקטיביות ופועלות תחת Publicis.net, לרבות Publicis NetWorks, Publicis e-brand, סוכנות dot.com ו-Net Intelligenz, הסוכנות המתמחה בניתוח תדמית ומותגים באינטרנט.
מאז הקמתה ב-1926 על-ידי מרסל בלוסטין-בלנשה, מאבות הפרסום המודרני, מציעה Publicis Groupe מגוון מקיף של שירותים ברחבי העולם, לרבות פרסום משולב מסורתי, פרסום אינטראקטיבי/מולטימדיה, שיווק, מחקרי שוק, יחסי ציבור וענייני דעת קהל.
החברה רשומה בבורסה של פריס (PUB) ומניותיה (American Depositary Receipts) נסחרות בבורסה של ניו-יורק (PUB).
אודות Web Image -
Web Image מקבוצת פובליסיס.נט, אשר הוקמה בתחילת 1996, מתמחה בפיתוח פתרונות, אתרים, מערכות ואסטרטגיות שווק באינטרנט. Web Image מציעה שירותי הקמת אתרים ושיווק באינטרנט לתאגידים בינלאומיים ולחברות גדולות ובינוניות בישראל, ארה"ב ואירופה. השירותים כוללים בניית בסיסי נתונים, בניית מערכות ותוכנות, עיצוב גרפי, קופרייטינג (רעיונאות), מסחר אלקטרוני וייעוץ ושיווק באינטרנט.
Web Image החלה לאחרונה לעבוד עם משרדי הפרסום הגדולים בארץ בבניית קמפיינים פרסומיים ושיווקים מקוונים ולא מקוונים.
עם לקוחות החברה נמנים: מוטורולה ישראל, Intel, קבוצת מלם, NICE, גטר, אפריקה ישראל, חילן ,בנק אוצר החייל, בנק מסד, עבודי, Daewoo, טבע, סופרגז, טרה ועוד
בקרו באתר האינטרנט של החברה : www.webimage.co.il
לפרטים נוספים:
ענת מגל, ווב-אימג', 09-7438115 שלוחה 107 / 054-607796
שמרית ניסנבאום, דורן תקשורת 09-7750742 / 052-228276

תאריך:  05/03/2001   |   עודכן:  05/03/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמרית ניסנבאום, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת נטסנס
נאומן גילה, יחסי ציבור
- הודעה מטעם יקבי ברקן;
בתמורה יוקצו לבעלי המניות בסגל מניות בברקן בסך של כ-6 מיליון ש"ח
עידו באום, דובר משרד המשפטים
הודעה לעיתונות מטעם היועץ המשפטי לממשלה;
ההחלטה - כנגד התנצלות של ליברמן בגין העלבת עובד ציבור ואיומים כלפי תנ"צ משה מזרחי
רינת ברובינסקי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם מנכ"לים משותפים בטאואר סמיקונדקטור;
בחרו בחברת ניקון כספקית מערכות DUV Scanner ו-i-line Stepper למפעל היצור החדש Fab 2.
פרצמן מאיה, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת תמיר פישמן;
ניהול השקעות ו-ECI חתמו על הסכם אסטרטגי ארוך טווח, במסגרתו תבצע חברת תמיר פישמן את תהליך הפיצול של ECI בכל הקשור לניהול תכניות האופציות של עובדי החברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il