תלמה יוצאת בקמפיין לשני טעמים חדשים בסדרת דגני "פינוקי בריאות" - אשכולות דגנים למבוגרים
הקמפיין יעלה תחת הסיסמא: "פינוקי בריאות בדיוק כמו שזה נשמע".
סך ההשקעה בקמפיין 2 מיליון שקל.
חברת תלמה מעלה קמפיין לרגל השקת שני טעמים חדשים בסדרת אשכולות דגנים "פינוקי בריאות", המיועדת לקהל מבוגרים, במרקם חדש של אשכולות דגנים: "תפוח וקינמון" ו"שקד ואגוז".
הקמפיין יעלה באמצעות באומן בר ריבנאי מתחילת מרץ. הקמפיין יכלול עיתונות יומית, מגזינים ומגוון פעילויות BTL בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.
הקמפיין יתמקד בטעמים החדשים בסדרת הדגנים "פינוקי בריאות". פינוקי בריאות הוא מותג אשר צמח במהלך 2003 ב-35% ופונה לקהל מבוגרים בגילאי 25-50. הדגש בקמפיין הוא על איזון בין פינוק לבריאות והסיסמא המלווה את הקמפיין היא: " פינוקי בריאות בדיוק כמו שזה נשמע".
סדרת "פינוקי בריאות" הושקה במטרה לתת מענה לצרכנים החיים בקצב מהיר ותובעני המחפשים מזון המשלב נוחות ותזונה נכונה. הטעמים החדשים הותאמו במיוחד לטעמו ולצרכיו של הצרכן הישראלי - שילוב בין מזון טעים, איכותי ומפנק ובו בזמן עשיר בתוספות בריאותיות ומזינות, החיוניים לתפקוד תקין של הגוף במהלך היום.
נתוני שוק דגני המבוגרים
סדרת "פינוקי בריאות" הושקה במאי 2002 ונחלה הצלחה עצומה, וכבר כיום מחזיקה בנתח של 67% בתחום דגני המבוגרים. מכירות הסדרה בשוק הכללי בשנת 2003 היו כ-56 מיליון שקל עם צמיחה שנתית כספית של 35% (נילסן, מצטבר שנתי, דצמבר 2003).
שוק דגני המבוגרים בישראל, מגלגל בשנה כ-85 מליון שקל מהווה 23% מכלל שוק הדגנים והקטגוריה כולה צמחה ב-17% בשנת 2003.
שוק דגני המבוגרים, מורכב כיום מ-4 מותגים המחזיקים ביחד כ-92% מהשוק: "פינוקי בריאות" של תלמה- 67%, אסם-נסטלה 9.5 קראפט 9% וקלוגס 6.5%. (נילסן, נתח שוק כספי, דצמבר 2003).