X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק לאומי
▪  ▪  ▪

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בניהול חיסכון לטווח בינוני-ארוך
בנק לאומי ואתגרים פיננסיים יפעילו במשותף.
קופות גמל חדשות עם מאפיינים ייחודיים.
בנק לאומי וחברת "אתגרים פיננסיים" הודיעו היום על חתימת הסכם לשיתוף פעולה בהקמה , שיווק וניהול של קופות גמל.
יונה פוגל, סמנכ"ל בכיר בלאומי אומר, כי מדובר בשיתוף פעולה ייחודי בין בנק גדול לבין קבוצה חוץ-בנקאית, במטרה להציע לציבור קופות גמל במתכונת שלא היתה קיימת עד כה, תוך הפעלת חדשנות שיווקית בתחום.
"הגישה הייחודית באה לידי ביטוי כבר בבחירת תכנית ההשקעה. בקופות החדשות מתבקש העמית לראשונה להגדיר את אופיו כמשקיע, ובהתאם הוא יכול לבחור אחת משלוש תוכניות המשלבות מספר אפיקי השקעה, כאשר כל התוכניות מוגדרות כסולידיות", אומר פוגל.
במסגרת שיתוף הפעולה בין שני הגופים, "לאומי גמל" תנהל את קופות הגמל שהוקמו במשותף, ו"אתגרים פיננסים" תסייע בשיווקן ותשמש כיועץ שיווקי ויועץ אסטרטגי בנושא ההשקעות ל"לאומי גמל".
לאומי ו"אתגרים פיננסיים" הודיעו בשלב זה על השקה של שתי קופות משותפות חדשות - קופת גמל בשם "לאומי אתגרים פיננסים גמל" וקופה מרכזית לפיצויים למעסיקים המתאימה למעסיקים לפי רמת הסיכון שלהם בשם "לאומי אתגרים פיננסים לפיצויים".
קופת הגמל "לאומי אתגרים פיננסיים גמל" מציעה מספר חידושים ייחודיים:
שלוש תוכניות הפקדה סולידיות בתפיסה חדשה: תוכנית "שמרנית" (Conservative), תוכנית "דינמית" (Dynamic) ותוכנית מאוזנת (Balanced). שלוש התוכניות מותאמות להעדפות החיסכון של עמיתים שונים בקופות הגמל, ובאפשרותם לעבור במהלך התקופה מתוכנית לתוכנית ללא עלויות כלשהן.
התוכנית השמרנית כוללת מסלול קצר (אגרות חוב ממשלתיות עד 1 שנים), או מסלול מדדי (אג"ח צמודות מדד). התוכנית הדינמית מבוססת על השקעה בכל אפיקי שוק ההון, תוך שימוש במכשירים פיננסים מתקדמים. התוכנית המאוזנת משלבת בין התוכנית השמרנית לדינמית.
הקופה מציעה מסלול להכנסה שוטפת בתום תקופת החיסכון, כהכנסה משלימה לפנסיה לפורשים לגמלאות (רנטה).
עמיתי הקופה, יוכלו לקבל הלוואות ייחודיות מבנק לאומי לצריכה אישית, למקרה של הפסקת עבודה עקב פיטורים, מחלה או מסיבה אחרת תוך שימוש בכרטיס אשראי ייחודי מבית לאומי קארד.
עמיתי הקופה יוכלו להצטרף, באמצעות "אתגרים פיננסיים", לתוכנית ביטוח ייחודית המבטיחה רציפות הפקדות בקופה למקרה של אבטלה, אובדן כושר עבודה ומוות (הביטוח ניתן באמצעות סוכנות הביטוח "אביטל").
קופת הפיצויים "לאומי אתגרים פיננסים פיצויים" כוללת גם היא שלוש תוכניות הפקדה סולידיות, כדי לאפשר למעסיקים לבחור בתוכנית שמתאימה להערכות שלהם לגבי התפתחויות השוק.
שמואל זלוטניק, מנכ"ל קופות הגמל של לאומי, אמר כי "לאומי מוביל מהלך של הרחבה וחדשנות בתחום אפשרויות החיסכון. לצד הקופות של קבוצת לאומי, שרשמו בשנת 2003 הישגים נאים, החלטנו להגדיל את מגוון מוצרי החיסכון שמוצעים ללקוחות באמצעות שיתוף פעולה עם אתגרים פיננסיים", אמר זלוטניק.
שמעון ימין, מנכ"ל אתגרים פיננסיים, הדגיש כי שיתוף הפעולה יאפשר לעמיתים ליהנות משילוב בין חוסן פיננסי של בנק גדול יחד עם דינמיות ומקצועיות של גוף חוץ-בנקאי פרטי . "הקופות שהוקמו תהיינה קופות קטנות וגמישות, שיתחרו בהצלחה רבה בקופות הפרטיות הקטנות. עידן 'היתרון לקוטן' של הגופים הפרטיים הסתיים", הוסיף ימין.
אודות אתגרים פיננסיים:
אתגרים פיננסיים, פועלת במתכונתה הנוכחית מתחילת 2003. החברה עוסקת בייזום, הקמה, שיווק ובייעוץ בקרנות השתלמות ובקופות גמל. החברה הוקמה על רקע חוקי המיסוי החדשים בשוק ההון והשינויים הצפויים בשוק הפנסיה בישראל והיא פועלת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם גופים מובילים בשוק ההון.
ל"אתגרים פיננסים" התמחות במגזר ההיטק והטכנולוגיה במסגרת חברת בת בשם "אתגרים פיננסים הייטק". לחברה שתוף פעולה עם "נתיבי גמל" במסגרתו מופעלת קרן השתלמות בשם "הייטק השתלמות", ובאחרונה הקימו שני הגופים גם קופת גמל וקרן פיצויים למגזר ההייטק. "לאתגרים פיננסים" שיתוף פעולה גם עם בנק אגוד, במסגרתו מופעלת קרן ההשתלמות "אגוד הייטק השתלמות".
אתגרים פיננסיים היא בבעלות קבוצת משקיעים בראשות שמעון ימין, שמכהן כמנכ"ל החברה. כיו"ר הדירקטוריון של החברה מכהן מאיר שביט, לשעבר הממונה על שוק ההון, החיסכון והביטוח במשרד האוצר. בדירקטוריון מכהן גם אמנון הרציג, יו"ר בנק מסד, לשעבר חבר הנהלת בנק הפועלים עוזי ברעם, לשעבר שר בממשלת ישראל וכיום שותף בחברת "מסטרפלן" (יחד עם שישקו פרידמן ואריה רוטנברג) ואהד צוקרמן, מנכ"ל חברת "זרעים גדרה".

תאריך:  01/03/2004   |   עודכן:  01/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il