X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: פלאש 90]

מכונות קפה איכותיות למשרד הן כיום כבר סטנדרט שהעובדים מצפים לו. כאשר מדובר במכונה איכותית, לא רק תפוקת ומורל העובדים תעלה, אלא גם האפשרות להעניק יחס אישי ללקוחות המבקרים בעסק ולאורחים. מגוון מכונות הקפה הקיימות בשוק הוא רב, וגם פערי המחירים. איך בוחרים את מכונת הקפה המתאימה ביותר למשרד?
בודקים מה צריכת הקפה הצפויה
האם מדובר במשרד עם הרבה עובדים או מעט? כמה אורחים ולקוחות צפויים ליהנות גם הם מהמכונה? האם מכונה אחת אמורה להספיק לעובדי המשרד כולו או שהכוונה היא להקים מספר פינות קפה? האם כל פינת קפה משרתת מספר שווה של עובדים ולקוחות?
כאשר באים לבחור מכונות קפה למשרד, זו השאלה הראשונה שיש לשאול ובהתאם לכך לצמצם את המגוון המוצע רק עבור אותן מכונות אשר מסוגלות לספק את תפוקת הקפה הצפויה - גם מבחינת מהירות הכנת כוס הקפה, גם מבחינת מהירות הרתחת המים (ולא לשכוח כי במידה ומוסיפים אפשרות לחלב מוקצף - גם הוא דורש הרתחת מים) וגם מבחינת נפח קיבולת מיכל המים המצורף.
מחליטים על כיוון - מכונה אוטומטית הטוחנת פולי קפה או מכונת קפסולות?
מכונות אוטומטיות הטוחנות פולי קפה במקום הן היום פשוטות לשימוש ומייצרות קפה טרי ואיכותי בלחיצת כפתור. מכונות קפסולות גם הן יוצרות קפה איכותי. מה ההבדלים? מכונות קפה שטוחנות את הקפה מפולים מגוון המשקאות שהן מייצרות מצומצם יותר. היתרון המרכזי שלהם למשרד - פולי הקפה זולים יותר מהקפסולות. קפסולות מציעות מבחר מרשים של משקאות, כולל חליטות תה ושוקו חם, טריות הקפה נשמרת כיוון שהקפה אומנם מגיע כבר טחון, אך מאופסן בקפסולה בתוך ואקום, אך מחיר הקפסולות יקר ממחיר כוס קפה טחון טרי.
החלטה נוספת שיש לעשות - במידה וקיימת כוונה לחייב את העובדים עבור הקפה, יש לבדוק כי קיימת אפשרות שילוב קורא כרטיסים אלקטרונים או תשלום אחר עבור הקפה מובנה למכונה.
מחליטים על סוג השירות
יש היום אפשרויות שונות לקבלת שירות עבור המכונה. ניתן להשכיר מכונה ולקבל מהחברה המשכירה שירותי אספקת קפה ותחזוקת המכונה. אפשרות נוספת היא לקנות את המכונה ושירותי הקפה בנפרד, מאותה החברה או מחברה שונה. להשכרת מכונה יש יתרונות רבים. מלבד חסכון בהוצאה הראשונית, גם בהמשך קיים חסכון בהוצאה על מוצרים נלווים הנדרשים לצורך תחזוקה נאותה של מכונות הקפה, ביטוח המכונה וכיוצא בזה. השכרת המכונה גם מאשרת שדרוג למכונה אחרת, משוכללת ומתקדמת יותר, מדי מספר שנים.
מכונות קפה למשרד הן בבחינת הכרח למשרד המודרני, במיוחד כזה המארח לקוחות או כולל מספר רב של עובדים. ההיצע רב והבחירה מרובה, אבל אחרי כמה החלטות בסיסיות אפשר לצמצם את ההיצע ולהגיע בדיוק למכונת הקפה שתיתן את הפתרון המושלם למשרד שלך.

תאריך:  28/05/2019   |   עודכן:  28/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
תיק השקעות מנוהל הוא אפיק השקעה נוסף ופופולרי בקרב הציבור הישראלי, בייחוד לנוכח הרווחים הפוטנציאליים וקלות ההשקעה היחסית, מצד הלקוח    בשורות הבאות, תוכלו למצוא עקרונות ניהול בסיסיים, הן מצד מנהלי ההשקעות והן מצד הלקוח
אורן ברנע
אורן ברנע
אורן ברנע
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il