רשת שקם אלקטריק משיקה את קמפיין הפסח תחת הסיסמא "שקם אלקטריק - 220 וולט, 24 קראט"
הקמפיין שעלותו מוערכת ב-2.5 מיליון שקל, יתקשר את מבצע הפסח ברשת: 32 תשלומים שווים, ללא ריבית וללא הצמדה לכל המוצרים.
הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום - באומן בר ריבנאי, יושק בסוף השבוע לתקופה של שלושה שבועות וישודר בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות הארצית והמקומית.
רשת שקם אלקטריק תשיק בסוף השבוע את קמפיין החג שלה תחת הסיסמא החדשה "שקם אלקטריק - 220 וולט, 24 קראט". מטרת הקמפיין שעלותו מוערכת בכ- 2.5 מיליון שקל, לתקשר את מבצע הפסח ברשת - 32 תשלומים שווים, ללא ריבית וללא הצמדה לכל המוצרים ברשת.
על הקמפיין
את הקמפיין הפיק משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי" והוא יעלה לתקופה של שלושה שבועות בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות המקומית והארצית.
בסרט הפרסומת נראה שקופיות בהן כתוב: "32 מי יודע? 32 אני יודע... מבצע פסח בשקם אלקטריק - 32 תשלומים שווים ללא ריבית וללא הצמדה על כל מוצרי החשמל והאלקטרוניקה!" הפרסומות ברדיו ובעיתונות יהיו ברוח דומה.
דודי מנטין - מנכ"ל רשת שקם אלקטריק אמר בנושא כי "רשת שקם אלקטריק החליטה להחליף את הסיסמא המלווה את הרשת בכל הקמפיינים שלה ל: שקם אלקטריק - 220 וולט, 24 קראט. מטרת השינוי היא לתקשר את ערכי הרשת - הרשת המקצועית ביותר בארץ המשווקת את מוצרי החשמל והאלקטרוניקה האיכותיים ביותר בעולם ומעניקה את השירות הטוב ביותר, במחירים המשתלמים ביותר.
על המבצע
רשת שקם אלקטריק תציע 32 תשלומים שווים ללא ריבית וללא הצמדה, לכל קניה ברשת שקם אלקטריק. המבצע מוצע לכל הלקוחות ללא הגבלת מחיר הקניה והוא תקף לכל המחלקות ברשת, לרבות מחלקת המזגנים והמחשבים.
המבצע בתוקף עד ל- 15 באפריל 2004, בכל סניפי רשת שקם אלקטריק ברחבי הארץ.
קרדיטים
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי
מנהל קריאייטיב: גיא בר
קופירייטר: יניב אביטל
ארטדיירקטור: יובל דוידוב
מנהלת הפקה: דורית גווילי
מפיקה: נטלי שזר
מנהלת לקוחות: דיתי קליין
סופרוויזר: אורן דיבון
תקציבאית: אילנה מרלין
מנהל מח' אסטרטגיה: גיא טולדנו
פלנרית: שלי בכר
מנהל פרסום שקם אלקטריק: דוד גרין