עוד הצלחה בינלאומית לבאומן בר ריבנאי
באומן בר ריבנאי, מכרה סרטי "אריאל" בהפקתה, לסאצ'י אנד סאצ'י בחו"ל.
סרט "כתמי המשפחה" של אבקת כביסה אריאל מבית פרוקטר אנד גמבל, שנחל הצלחה בארץ, נמכר למדינות הבלטיות.
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, מותח את הצלחותיו בשוק המקומי לעבר שווקים בינלאומיים, עם מכירת סרט נוסף של הלקוח הבינלאומי שלו- פרוקטר אנד גמבל, לשימוש בחו"ל.
סרט "כתמי משפחה", ששימש כחלק מרכזי בקמפיין לאבקת הכביסה אריאל וזכה לשבחים רבים, נרכש ע"י סאצ'י אנד סאצ'י העולמית, לשימוש במדינות הבלטיות: ליטואניה, לטביה וליטא.
בעקבות המכירה, הסרט יזכה לחשיפה נוספת בקרב כ-11 מיליון התושבים הבלטים.
בעקבות ההצלחה, שנחל סרט "הברקוד" (סרט שזכה בפרס האפי ב2002) - הסרט הקודם שנמכר על-ידי בר ריבנאי, ביולי 2003 והביא עם שידורו לעליה ניכרת של מכירות אריאל באזור הבלטי, ביקשו נציגי המותג אריאל בחו"ל להעלות לאוויר סרט נוסף בהפקת נציגות סאצ'י אנד סאצ'י בישראל. הסרט יוקרן במדינות הבלטיות החל מחודש מרץ.
"הפרסומות של אריאל בישראל אכן שונות מאד מרב הפרסומות לאבקות כביסה" מספרת ג'לנה הודריה, מנהלת התקציב אריאל בסאצ'י אנד סאצ'י במדינות הבלטיות, על הסיבות שהביאו אותה לרכוש את הסרט הישראלי, "הן ברמת הבולטות והן ובזכירות הגבוהה שלהן. אנחנו מאמינים שאת הפרסומת הזאת אנשים ירצו לראות פעם אחר פעם, והדברים גם הוכחו לנו במחקרי צרכנים, שכבר בצענו". "לגבי הקריאייטיב", מוסיפה הודריה, "אני תמיד שמה עין על מה שנעשה ע"י הצוות הישראלי למותג, ולדעתי העבודה שנעשית בישראל הנה הטובה ביותר באזורנו".
לאור המכירה, אומר מנכ"ל באומן בר ריבנאי, משה גאון: "אין מחמאה גדולה יותר מהעובדה, שהמפרסם הגדול ביותר בעולם, פרוקטר אנד גמבל, מבקש לעשות שימוש בסרטי באומן בר ריבנאי לפרסום מותגיו במדינות אחרות. זוהי אינדיקציה נוספת לכך שהמשרד עומד בקו אחד עם המשרדים המובילים של החברה בחו"ל".
שוני ריבנאי, שותף בבאומן בר ריבנאי, גאה לציין כי: "בשוק הפרסום הישראלי, בייחוד בתחום של מוצרים מיובאים, התרגלנו תמיד לראות, סרטים שנוצרו בחו"ל ובדרכם ארצה היו עוברים התאמה. לכן, זה מרענן לגלות כל פעם מחדש, כי גם בארץ קיימים כוחות יצירתיים, מקצועיים וראויים, אשר יכולים לנפק סרטים איכותיים, שיעשו את הדרך ההפוכה, ובאומן בר ריבנאי אנו גאים לעשות את זה שוב".
אופיר גוטמן, מנהל מותגי הכביסה, בפרוקטר אנד גמבל ישראל, מברך גם הוא על העסקה: "לאורך השנים, עושים בבאומן בר ריבנאי, עבודה מצוינת על המותג "אריאל" ויש להם מניות רבות בהיותו מותג הכביסה המצליח והנמכר בישראל. בסרט "כתמי משפחה", כמו גם בקודמיו, הם מצליחים להעביר, בצורה יוצאת דופן, את ערכי המותג של אריאל וכן את המסר העיקרי הדוגל, באבקת כביסה "בלי פשרות", ולכן בטוחני כי הם יהיו אפקטיביים גם בארצות, בעלות שפה ומנטליות זרים".
פרוקטר אנד גמבל, משווקת את מוצריה בישראל, מאז שנת 1993, כאשר בספטמבר 2001 פתחה את משרדיה בארץ.
פרוקטר אנד גמבל, הנה המפרסם הגדול בישראל, בשנתיים האחרונות ברציפות.