dsIT השלימה בהצלחה הקמת מערך ניהול אחזקה מקיף לתשתיות רכבת ישראל, בהיקף של כ-2 מיליון ש"ח.
חברת dsIT הישראלית, בשיתוף עם GIV Solutions, השלימה בימים אלה פרוייקט מחשוב, יישום והפעלה של מערכת ניהול כוללת למחשוב חטיבת התשתיות ברכבת ישראל בע"מ, בהיקף של כ-2 מיליון ש"ח.
מר מאיר גבעון, מנכ"ל חברת GIV Solutions, שניהל את הפרויקט כקבלן משנה של חברת dsIT, מציין כי הפרויקט מקיף את כל התשתיות של הרכבת בפריסה ארצית, בעשרות אתרים. במערכת יפעלו כמאה משתמשים ודרכה ינוהלו מאות עובדי האחזקה וכלל פעילות הקבלנים בנושאי אחזקה. למערכת בוצעה אינטגרציה למערכות משלימות. הפרויקט היה אתגרי הן בהיבט לוח הזמנים והן בהיבטים המקצועיים.
מר יוסי מור, סמנכ"ל ומנהל חטיבת התשתיות ברכבת ישראל, מציין את חשיבותה המהותית של המערכת ככלי לניהול ולשליטה על כשירות ותחזוקת התשתיות, שנמצאות בהליך גידול מואץ ברכבת.
מר יהושע פורמן, מנהל אגף מחשוב ומערכות מידע ברכבת ישראל, מציין: "רכבת ישראל הגדילה על פי כל מדד בשנים האחרונות בצעדי ענק את תפוקותיה (מספר נוסעים, מספר רכבות, מספר קילומטרים מסילה, מספר קילומטרים נסיעה). בד בבד עם הגדלת התפוקות, יש גידול ניכר בתשתיות לסוגיהן, וניהולן הופך למורכב יותר ויותר. שילוב של המערכת שיושמה לניהול התשתיות, ניהול התחזוקה, ניהול תקלות, ניהול צריכת המשאבים, שילוב התיעוד הטכני והשרטוטים, הינו חיוני על מנת לאפשר לרכבת להמשיך לצמוח בתפוקותיה ובתשתיותיה, עם היקף משאבים שגדל בקצב מתון יותר, אם בכלל. באופן זה החזר ההשקעה מובטח בפרק זמן קצר, ואכן בתוך החודשים הספורים שחלפו מהפעלת המערכת כבר הוכחה יכולת החזר ההשקעה על ידי הגברת השליטה וייעול התהליכים בחטיבה".
מר יעקב נוי, מנכ"ל dsIT, מוסיף שהפרוייקט מהווה נדבך נוסף בפרוייקט רב היקף שיושם בהצלחה ברשות הנמלים ובחטיבות השונות של רכבת ישראל בע"מ.
אודות dsIT
חברת dsIT היא בית מערכות ותוכנה בעל אוריינטציה גלובלית, שזכה למוניטין הודות לדינמיות ולאמינות מתמדת. dsIT מציעה קו שלם של פתרונות ושירותי חומרה ותוכנה, שירותים מקצועיים וייעוץ, מוצרים קנייניים ונציגות של חברות מובילות, וכן יכולות ניהול פרוייקטים בהיקף גדול. הידע, המומחיות והיכולות הטכניות של צוות העובדים של dsIT נרכשו בניסיון ממושך, על-פי רוב בתפקידים בכירים בצה"ל. כל פיתוחי החומרה והתוכנה של dsIT עומדים בתקני ISO 9000, ISO 9001 ו-ISO 9000.3.