X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

יש כאלו שהם גיבורים על המסך, בסיפורים שכתבו להם אחרים. הוונדר-וומן הישראלית שלנו, גל גדות, מפורסמת ואהובה לא רק בזכות התפקידים הידועים שלה על המסך הגדול, אלא הרבה בגלל האישיות החיובית שקורנת ממנה בכל הזדמנות, כמו במקרה של עמותת "להושיט יד", אשר מלווה ותומכת בילדים חולי סרטן.
העמותה, בראשות אברהם עטר, מטיסה ילדים לפעילויות שונות ברחבי העולם. באחת מן הפעמים האחרונות, בהם הוטסה קבוצת ילדים ללוס אנג'לס, ביקשו הילדים לפגוש את גדות, והיא הסכימה מייד ומבלי להסס פינתה עבורם את יומה, כשהיא מלווה אותם ומשמחת אותם בנוכחותה.
בימים ובלילות, אנשי עמותת "להושיט יד" נמצאים שם עבור המשפחות
יש כאלו שהם גיבורים מסוג אחר, אלו הגיבורים שמתנדבים או עובדים במסירות נפש בשביל לסייע ולהקל על אלו שמתמודדים בקרב הקשה של המחלה. בני ובנות שירות, מדריכים, חונכים ומלווים, מנהלים ושאר אנשי הצוות בעמותת "להושיט יד", שנותנים ימים ולילות במטרה להיות כלי לשינוי באופן ההתמודדות של ילדים ובני משפחותיהם כשהם פוגשים את הקושי. משפחות רבות מגיעות אל העמותה כשהן זקוקות באופן מיידי לעזרה ולתמיכה, ומוצאות בעמותה יד תומכת, החל מתמיכה יומיומית במחלקות האשפוז, ועד ארגון תמיכה כלכלית עבור טיפולים מיוחדים, הפקת אירועים ייעודית עבור הילדים, ומעטפת של פעילויות שנותנות תמיכה רגשית בילדים ובמשפחות.
גם בישראל פותחים את הלב ונותנים יד
בין הפעילויות, וחוץ מגל גדות שבלוס אנג'לס הרחוקה, רבים מה"כוכבים" המקומיים שלנו נותנים גם הם מזמנם וממרצם עבור הילדים. רותם סלע, יהודה לוי ושלומית מלכה, וגם כוכב ילדים כמו יובל המבולבל ומוזיקאים כמו עילי בוטנר, בכל פעם אנו מוצאים אחד מהם שמתייצב עם נוכחות שכולה לב בפעילויות של הילדים, ונותן להם רגע של שמחה ונחת בתוך המאבק הקשה.
מנכ"ל עמותת להושיט יד, אברהם עטר: "השמחה של הנפש היא מקור עצום לכוח במלחמה של הגוף"
בראש העמותה שעושה נפלאות, עומד איש אחד יקר בשם אברהם עטר. עטר החל לפני כ-14 שנה בפעילות העמותה, ולא ידע שכמספר שנים לאחר הקמתה, הוא יחווה באופן אישי את הצורך העמוק של העזרה שאותה הוא מנגיש עבור אחרים. בנו של עטר חלה במחלת הסרטן, ותקופת ההתמודדות שלו ושל משפחתו השפיעה עמוקות על עטר.
מאז, הוא ממשיך ביתר שאת בפעילות העמותה, כאשר כל נפשו מושקעת בהגברת התמיכה בילדים ובבני משפחותיהם. בפתחו של אחד מאירועי העמותה אמר עטר: "אנחנו יודעים היטב מהי המשמעות של מלחמה ומאבק במחלת הסרטן. אנחנו יודעים גם עד כמה מוכרחים הילדים שלנו, הגיבורים הקטנים שהם כל-כך גדולים, לקבל מאיתנו כל מה שיש בידינו לתת עבורם, וליצור בשבילם ימים ורגעים של שמחה שהיא מעבר למה שאפשר לחוות בזמן אחר. אין פיצוי שיפצה על הכאב ועל הקושי. אבל בעינינו ראינו איך השמחה של הנפש היא מקור עצום לכוח במלחמה של הגוף במחלה".
מעל כל אלה, תמיד, הגיבורים האמיתיים הם אלו שנלחמים בבתי החולים
ובסופו של דבר, וגם בתחילתו ובמרכזו, יש את אלו שהם גיבורים מחוץ למסך, בחיים האמיתיים. הילדים והילדות הללו, הנערים והנערות, ילדי העמותה, שנלחמים יום יום, שעה שעה. נלחמים באומץ ומנסים לאסוף כל טיפת כוח אפשרית, במאבק הכי חשוב שלהם.
מאבק על החיים. הגיבורים מהמסך יכולים להיות השראה שלהם, אבל בסופו של יום, הם ההשראה שלנו. הם אלו שבשבילם, בזכותם ובהשראתם אנחנו משתדלים לשמוח ולאהוב את החיים, ולומדים איך לנצח בכל יום מחדש.

לא רק "נינג׳ה ישראל". רותם סלע וילדי עמותת "להושיט יד" בפעילות פורים משותפת [צילום: יח"צ]
תאריך:  10/04/2020   |   עודכן:  10/04/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il