X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הותר לפרסום: השב"כ והמשטרה חשפו באחרונה חוליית טרור של חמישה חברי תנזים-פת"ח שתכננה לחטוף שני אוטובוסים לכנסיית המולד בבית לחם לצורך פיגוע מיקוח; בין החמישה, שני עובדים של הרשות הפלשתינית
▪  ▪  ▪

הותר לפרסום: חוליית טרור של חמישה חברי תנזים-פת"ח תכננה לחטוף שני אוטובוסים לאזור כנסיית המולד בבית לחם, לצורך פיגוע מיקוח.
בין החמישה, שני עובדים של הרשות הפלשתינית: עז א-דין חממרה (בן 26), היועץ המשפטי של הכוחות המיוחד ברשות ועבד אל-רחמן מקדאד (בן 28), מפעיל מערכת הקשר ברשות.
שירות הביטחון הכללי והמשטרה חשפו באחרונה את החוליה, אשר אחראית בין השאר לשני הפיגועים באוטובוסים קו 14 וקו 19 בירושלים. החוליה ניסתה "לשכפל" את ההצלחה לפיגוע במתווה חטיפה.
על-פי התכנון, שני מחבלים מתאבדים אמורים היו לעלות על שני האוטובוסים כשעל גופם חגורות נפץ, ולהורות לנהגים לנסוע לכנסיית המולד בבית לחם. שם תכננו לדרוש שחרור של עשרות אסירים ביטחוניים בתמורה לבני הערובה הישראלים.
ראש החוליה אמר בחקירתו כי הוחלט לבחור בשני אוטובוסים למקרה שאחד המחבלים ייהרג מירי צלפים.
החוליה הודתה בחקירתה כי היתה אחראית להכנת מטעני החבלה ששימשו בפיגועים באוטובוסים בקו 14 ו-19 ולגיוס המחבלים המתאבדים בשני הפיגועים. עוד עולה מהחקירה, כי מסיעי המחבלים ליעדי הפיגוע היו ערבים-ישראלים.
סוכלו שני פיגועי התאבדות
מוקדם יותר הותר לפרסום, כי סוכלו שני פיגועי התאבדות שהיו אמורים לצאת אל הפועל במהלך חג פורים. הפיגועים היו אמורים להתבצע במועדון בתל אביב ובמסעדה בירושלים. את הפיגועים היו אמורים לבצע נערים בגילאי 16 ו-17.
בסה"כ סוכלו בחודשים ינואר-פברואר 9 פיגועי התאבדות שהיו מיועדים לתוך ישראל, ובחודש מרס סוכלו ששה.
בפיגוע שהיה אמור להתבצע בירושלים, קיבל המחבל המתאבד- ג'יהאד אבו-מוסלם, בן ה-17 את חגורת הנפץ ממפעילו ג'מאל עאסי מבלאטה. בצאתם מרמאללה נתקלו השניים במחסום צבאי. המתאבד הצליח להתחמק והניח את חגורת הנפץ במסעדה ברמאללה. החגורה נמצאה על-ידי חיילי צה"ל ופוצצה באופן מבוקר. מאוחר יותר נתפס גם אבו מוסלם.
את הפיגוע שהיה אמור להתבצע במועדון בתל אביב הצליחה למנוע מערכת הביטחון, עם לכידתם של שלושה נערים פלשתינים בני 16-17, בתחילת חודש מרס.
כמו כן, הותר לפרסום כי נתפסו חוליית המחבלים אשר ביצעה את פיגוע הירי ליד טלמון, בו נהרג רועי ארבל ז"ל. חודשיים לפני שנרצח נולדה שלישייה לארבל, בן 28 ולרעייתו. ארבעת חברי החוליה נלכדו בחודש שעבר.

תאריך:  18/03/2004   |   עודכן:  18/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
לפרקליטות, כך נראה, היה חשוב להביא להרשעתו של פעיל הימין הקיצוני בעבירה פעוטה של השחתת פני מקרקעין; היא ערערה על זיכויו בשלום, ולאחר שהמחוזי הרשיעו, הוחזר הדיון לשלום כדי לגזור את דינו; בן-גביר: זו אכיפה סלקטיבית, אערער על ההחלטה
גלית יצחק
הסרט ישודר היום (18.3.04) בשעה 21:00; הסרט זכה ב"פרס הקהל" בפסטיבל הבינלאומי לסרטי תעודה של מרסיי, צרפת
גל ברגר
המלך עבדאללה אמר אתמול בטורקיה כי כל עוד סוגיית הסכסוך הישראלי-פלשתיני תישאר פתוחה ולא יימצא לה פתרון, הרי שהטרור בעולם יילך ויתגבר; הוסיף: "לסוגיה הפלשתינית יש השלכות על כולם, לרבות ארה"ב"; ירדן הגבירה באחרונה המעורבות בזירה הפלשתינית
מירב לוי
לפחות חמישה אזרחים עירקים נהרגו בצהריים בפיצוץ מכונית תופת סמוך לעיר בצרה, בדרום בעירק; מכונית התופת יועדה לפגוע ככל הנראה בסיור של חיילים בריטיים שעבר במקום; הבוקר נהרגו חייל אמריקני ו-3 אזרחים בפיגוע בעירק
גל ברגר
כך אמר אתמול שר החוץ המצרי, אחמד מאהר; המשמעות: הודאה מצרית רשמית כי קהיר נכונה לקדם כוחות שיטור נוספים לעבר הגבול עם ישראל; השר המצרי העריך: "אפשר שהנסיגה מעזה היא צעד בדרך להקמת מדינה פלשתינית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il