X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: PIXABAY]

אחד הז'אנרים הרחבים ביותר בעולם הטלוויזיוני הוא ז'אנר סדרות הדרמה. הרי דרמה היא עולם ומלואו, היא כוללת משפחה, חברות, אהבה, פשע, אקשן ומה לא. אז אם אתם מחפשים את סדרת הדרמה הבאה שלכם, ומשהו חדש להתמכר אליו, הינה שלוש המלצות שנוגעות בכמה פינות שונות של עולם הדרמה, ואל כולן, אנחנו מבטיחים, אתם הולכים להתמכר.
פשע במעגל סגור
אם אתם מאלו שדרמות פשע מלהיבות אתכם, אתם רק מחכים לסצנות בית משפט, מתלהבים ממרדפים ונדהמים אל מול סיפורי רצח מורכבים, אז אין ספק שהסדרה בת שש הפרקים הזו של רשת BBC, חייבת להיות הבחירה הבאה שלכם. חייל פושע מלחמה שהואשם בפשיעה באפגניסטן אך זוכה מאשמה, מוצא את עצמו מסתבך שוב, כאשר מצלמות במעגל סגור מתעדות אותו חוטף את עורכת הדין שלו, ולאחר-מכן, מואשם ברצח שלה. מנקודת הפתיחה הזו אנו יוצאים למסע מרתק בו חוקרת המקרה חושפת עוד ועוד פרטים המוכיחים כי לא כל מה שנראה לעין הוא מדויק, וכי ייתכן שאפילו מצלמה יכולה לשקר. מדובר בסדרה מורכבת ומעניינת בעלת דמויות מלאות עומק, תשומת לב מבריקה לפרטים, וסיום שישאיר את כולכם בפה פעור. החלק הטוב? רק שישה פרקים. מתאים לבינג' מרתק בערב אחד או שניים של טלוויזיה מעולה.
למה נשים רוצחות
אם תשאלו אותנו, אפילו רק שם הסדרה גורם לנו לרצות לצפות בה, אבל לא צריך להסתמך על השם בלבד, משום שמדובר בסדרה שתתפוס אתכם מהרגע הראשון, ואם אהבתם את "עקרות בית נואשות" אז תגידו שלום לסדרה החדשה מאותם יוצרים. הסדרה במהלך מעניין נעה בין שלושה סיפורים שונים, המתקיימים כל אחד בתקופת זמן אחרת. אחד מתרחש בשנות ה-60', אחד בשנות ה-80' והשלישי בשנת 2019, כאשר החוט המקשר בין הסיפורים זה הדמיון בעלילה - כל סיפור מספר על אישה שגילתה שבעלה בוגד בה, והחליטה, כיאה לדרמה טובה, לנקום. עם ניחוח של אופרת סבון מלאה בתככים, בגידות, רומנטיקה ודמויות נשיות חזקות ומעניינות, "למה נשים רוצחות" חייבת להיות הסדרה הבאה שלכם.
מיליון דברים קטנים
אחת הסיבות שכולנו אוהבים טלוויזיה היא משום שאנו מוצאים את נקודות ההזדהות עם החיים שלנו, אנו מגלים איפה אנחנו נמצאים בתוך הסיפור או הדמויות. הסדרה "מיליון דברים קטנים", היא בדיוק כזאת ונחשבת לאחת מסדרות הדרמה המומלצות ביותר כיום. סיפור על ארבעה חברים טובים, כאלה שכל אחד מאיתנו יכול למצוא עם מי מהם להזדהות, שמתחברים בגלל אהבות משותפות, ואז בגלל אובדן של חבר קרוב שנטל את חייו. אנו עוברים איתם את הכאבים, את ההתמודדות, את שגרת החיים ואת החברות האמיצה, שנשארת חזקה, למרות הכל.

תאריך:  26/04/2020   |   עודכן:  26/04/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il