X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪

חודשיים לאחר השקתו סדרת החטיפים האישיים הכפיל המותג "קליק" את נתח השוק מ- 11.1% ל- 21.3% גידול של 127% למותג מול הרבעון המקביל אשתקד
ע"פ דו"ח נילסן 02/04 שהתקבל היום,ההשקה המוצלחת של קליק נגסה מהמותגים חטיפי שוקולד פרה, פסק זמן וקינדר והעלתה את סך שוק החטיפים המתוקים ב-9%.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל: "נתח השוק שתפס המותג קליק בתחום החטיפים האישיים הינו הישג מצוין שציפינו לקבלו לאחר שנה של פעילות. היעד עם השקת המוצר היה נתח שוק של 15% בתחום החטיפים האישיים והגענו תוך חודשיים לנתח שוק של 21.3%".
עוד מוסיף ליפמן כי: "אנו רואים ב"קליק" מותג מטריה אסטרטגי בתחום המתוקים של יוניליוור. השקתו המוצלחת תרמה לעליית נתח השוק של יוניליוור בתחום החטיפים המתוקים מ- 14.5% ל- 22.6%".
מהפך בעולם חטיפי השוקולד עקב מהלך אסטרטגי מוצלח של חברת יוניליוור. על פי דו"ח נילסן של פברואר 2004, המותג "קליק" כבש תוך חודשיים מהשקתו 21.3% מנתח השוק הכספי בקטגוריית חטיפי השוקולד. נתוני נילסן מצביעים על הכפלה בנתח השוק של המותג קליק מ-11.1% בדצמבר 2003 ל-21.3% בפברואר 2004 ועל עלייה של 127% מול הרבעון המקביל אשתקד. במהלך חודשים דצמבר-פברואר נמכרו 11 מיליון יחידות ממוצרי קליק.
המותג "קליק" הפך בחודש דצמבר למותג-על בתחום החטיפים המתוקים של תלמה ונכנס לעולם חטיפי השוקולד האישיים (Snack Bars) עם סדרה חדשנית של חטיפים אישיים בעלי צורה ייחודית בטעמים מדליקים, זאת במטרה לבסס אותו כמותג בתחום האימפלס הפונה לצעירים בגיל וברוח.
תוך חודשיים בלבד כבש המותג קליק את המקום הראשון בקטגוריית חטיפי השוקולד עם 21.3% נתח שוק בחודש פברואר, לעומת חודש דצמבר בו תפס המותג כ-11.1% מקטגוריית חטיפי השוקולד - צמיחה של 100% שבאה בעיקר על חשבון חטיפי שוקולד פרה, פסק זמן וקינדר. שוק חטיפי השוקולד כולו צמח ב-9% ברבעון האחרון.
בהחדרת סדרת חטיפי קליק האישיים התמקדו המהלכים השיווקים בפרסום טלוויזיוני בהשקעה של 6 מיליון שקל. השפה התקשורתית שנבחרה לקמפיין היא אייקונית והומוריסטית בסגנון הוראות שימוש. כשהרציונל הפרסומי הוא "יש להרחיק את כולם לפני השימוש" כדי להנות מהחטיף הטעים לבד. הקמפיין תוגבר בפעילות קידום מכירות ונראות בנקודות המכירה.
נתונים כלליים:
שוק החטיפים המתוקים מגלגל כיום 226 מיליון שקל בשנה. כשהחלוקה היא בין חטיפים אישיים (73%) חטיפים בתפזורת (16%) וביצים (11%).
שוק חטיפי השוקולד בתפזורת מגלגל סכום של 36 מיליון ₪ בשנה, ושוק החטיפים האישיים המגלגל 164 מיליון שקל בשנה ומאופיין בריבוי מותגים קטנים (על פי דו"ח נילסן 10/2003).
קליק מוביל את שוק חטיפי השוקולד בתפזורת עם נתח שוק של 73% ואת תחום חטיפי השוקולד האישיים עם 15% בחודשים ינואר-פברואר. בכלל קטגוריית החטיפים המתוקים תפס קליק 21.3% נתח שוק (על פי נתוני נילסן, כספי, 2/2004).

תאריך:  22/03/2004   |   עודכן:  22/03/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il