X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

יש לכם חנות פרחים בקצה הרחוב? או אולי מסעדה חלבית שנפתחה לא מזמן? כך או כך, אתם יודעים שאם אינכם נמצאים באינטרנט, אתם פשוט לא קיימים. וכדי לתקן את המצב, חשוב לפנות לאנשים שמבינים בעולם האינטרנט כדי לבצע קידום ממומן או קידום אורגני כדי להגדיל את מספר הלקוחות שלכם. אחרי הכל, היום מרבית הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים שירותים בגוגל, וחבל שיפספסו אתכם רק כי אתם לא נמצאים במנוע החיפוש הגדול.
קידום ממומן, קידום אורגני - מה זה אומר?
אם אתם רוצים להיות בגוגל, אתם יכולים לבחור באחד משני סוגי הקידום (או בשניהם במקביל): קידום אורגני או קידום ממומן.
קידום אורגני
כפי ששמו מרמז עליו, הקידום האורגני הוא קידום טבעי לעסק שלכם, הפועל לפי החוקים של גוגל. מדובר בקידום איטי והדרגתי הדורש חקירה לא מעטה, עד שמגיעים למקומות הראשונים. לעיתים נבנה האתר מהתחלה, תוך שהמקדם לומד על כל העידכונים החדשים של גוגל, במטרה לעבוד לפיהם. ולפעמים מדובר באתר ישן שכבר נעשתה בו עבודת קידום, והוא זקוק כרגע לשדרוג רציני. כך או כך, גם אם אתם לא מקבלים תוצאות תוך השבוע הראשון, הקידום האורגני משתלם מכמה סיבות.
ראשית, הוא גורם לאתר שלכם להיראות טוב. איך קידום אורגני גורם לאתר להיראות טוב? וכאשר האתר נראה טוב, העסק שלכם מצטייר אפילו טוב יותר בעיניי הלקוחות. כמו-כן, גם אם תחליטו בסוף שאינכם מעוניינים באתר, תוכלו למכור אותו ולקבל עליו כסף.
דבר שני, אתר אורגני המקודם היטב מביא לכם קליקים לא לפי תשלום לקליק, אלא לפי המיקומים של האתר בתוצאות החיפוש והעיקר - לקוחות איכותיים שבאמת מתעניינים בשירות שלכם ולא באים לבזבז לכם את הזמן.
קידום ממומן
בניגוד לקידום האורגני שמצריך זמן והשקעה, הרי שהקידום הממומן הוא קידום מהיר שמקפיץ את האתר העסקי שלכם היישר אל המקומות הראשונים. איך עושים את זה? ובכן, אתם משלמים לגוגל לפי הקלקות, וגוגל מקדמת אתכם למקומות הראשונים על-פי איכות הקמפיין והצעת המחיר לקליק. כל קליק של גולש, מייצר לגוגל הכנסה, ולכם - פרסום. אבל העניין לא כל-כך פשוט. בתחום הקידום הממומן יש לא מעט מתחרים, ואם אתם רוצים להגיע לתוצאות טובות באמת, חשוב להתייעץ עם צוות העוסק בשיווק דיגיטלי. אנשי מקצוע אלה יודעים לבצע חקר מילות מפתח, והם ייעצו לכם כיצד לעצב את המודעה הממומנת. לא מעצבים מודעות ממומנות, כותבים אותם ואת הכתיבה הסוכנות כותבת ולא ממליצה, כך שתביא לכם כמה שיותר פניות, ולא סתם פניות, אלא פניות רלוונטיות.
לאור זאת, אנו רואים כי היתרונות של הקידום הממומן הוא בכך שמדובר בקידום מהיר שלפעמים מספק פתרון בזק טוב עבור עסקים מתחילים, גם אם אין להם אתר. כמו-כן, הפרסום באמצעות גוגל ממומן יכול להיות נקודתי. כלומר, עבור מוצר או שירות שאותו אתם מעוניינים לקדם.
מתקדמים עם חברת שיווק מקצועית
מתלבטים אם לבחור בקידום הממומן או האורגני? צריכים קצת יותר הכוונה בתחום השיווק הדיגיטלי? הכירו את חברת INCA המציעה לכם מערך שלם של שירותי שיווק דיגיטליים הכוללים בניית אסטרטגיית שיווק, וגם חבילות מיוחדות של קידום ממומן וקידום אורגני שיעזרו לכם להשיג כמה שיותר לידים איכותיים.
ואם אין לנו זמן לטפל בלידים?
אתם צודקים. באופן טבעי, כשיש לכם עסק, אין לכם ממש זמן להתחיל להתקשר לכל אחד ולברר את מהות הפנייה, ולכן יש חברה שעושה את זה בשבילכם. ברגע שמתקבל ליד דרך האתר שלכם, הוא עובר לטיפולה של חברת טלמרקטינג. ברגע שמתקבלת פנייה מחברת INCA, היא עוברת לטיפולם של נציגים מקצועיים מחברת WeCall כדי לברר את מהות הפנייה וכיצד אפשר להתקדם הלאה. כך מערך של נציגים יכול לעבוד בשבילכם, בזמן שאתם ממשיכים לקדם עניינים בעסק שלכם.

תאריך:  05/07/2020   |   עודכן:  05/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
היקף הצ'קים החוזרים בישראל זינק לאחרונה בלמעלה מ-200 אחוזים    כיצד תוכלו להגן על העסק שלכם מפני פגיעה?    וגם, איך ניתן להפוך צ'ק דחוי למזומן בקופה, ללא סיכון ובמהירות? יצאנו לחקור
יעקב אלון
הלוואות בערבות מדינה נותנות לבעלי עסקים את הפתרון הטוב ביותר לקבלת הלוואות שהמטרות שלהן הן: הרחבת והגדלת העסק, פתיחת עסק חדש, השלמת הון חוזר לעסק והלוואות בערבות מדינה לעסקים שנפגעים ממשברים    כל הפרטים כאן
איתי שלום
ספר חדש, בהוצאת לוין, בוחן את פועלו האמנותי של הצייר אריה לובין ומשלים פרקים חשובים בתולדות האמנות הישראלית
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il