X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כל לילה אתה שומע רעשים הנובעים מאחורי מכונת הכלים? הילדים שלך ראו עכבר או חולדה מסתובבת בבית או בחצר? השכנים ראו נחש מסתובב בחדר המדרגות? אתה מרגיש עקיצות פרעושים באזור הקרסול בכל פעם שאתה הולך קצת על הדשא בחצר? יונים נכנסו לחדר הכביסה שלך וקבעו שם את מקומם? בכל בוקר אתה מוצא את השיש במטבח מלא נמלים?
אם ענית בחיוב על אחת מהשאלות הללו או על מקרים דומים להם - כנראה שיש לך בעיה של מזיקים שאתה צריך להתמודד איתה. מזיקים בבית זה לא משהו שכדאי למשוך, אלא הכי טוב זה לטפל בזה כאן ועכשיו. תוכל להזמין שירות של הדברה בכל הארץ, שיגיע עד לבית שלך, לא משנה איפה אתה גר, בצפון בדרום במרכז או באזור ירושלים - צוות של מדבירים מקצועי יגיע אליך במהירות, יעשה את העבודה שלו כמו שהוא יודע, תשלם לו מחיר זול והוגן במיוחד - ותוכל לחזור לחיים רגילים ושלווים בלי הצקות של מזיקים שונים.
לאיזה סוגי מזיקים כדאי להזמין הדברה?
1. הדברה כנגד ג'וקים (מקקים) - איש לא אוהב לראות את המקקים מטיילים במהירות בתוך הבית, חוץ מההיסטריה שזה גורם לחלק הרגשי של הבית, המקקים עלולים להעביר מחלות.
2. הדברה נגד עכברים וחולדות - העכברים משאירים גללים שחורים וקטנים ומלכלכים כל מקום שהם מגיעים אליו. הרעשים של העכברים המהלכים בין קירות הבית הם לפעמים בלתי נסבלים, אי-אפשר לישון בשקט. וכמובן שאם מישהו מבני הבית ראה עכבר נכנס לחדרו - קרוב לוודאי שהוא יעבור חדר. כשמדובר על חולדות זה הרבה יותר קשוח, החולדות יכולות לאכול כמעט כל דבר, ונשיכה שלהם היא מסוכנת ממש להעברת מחלות.
3. הרחקת יונים - אם יונים התנחלו לכם במרפסת או בחדר הכביסה הפונה כלפי חוץ, צריך לדעת שמלבד הרעש של הגרגור האין סופי, היונים יכולים להעביר מחלות חלילה, ולכן כדאי מאוד להביא חברה מקצועית שתיקח את היונים, ותשים בשטח כל מיני פתרונות יצירתיים שיגרמו לכך שהיונים לא ישובו יותר לבית שלכם. כמובן שיש עוד סוגים, כגון הדברה נגד פרעושים, פשפשים, לכידת נחשים, או סילוק קן צרעות ועוד. אך העיקרון מובן. כמובן שיש סוגים שונים של הדברות, וחומרים שונים שבהם משתמש המדביר, כפי שיקול דעתו המקצועית, בהתחשב בבטיחות ובריאות של תושבי הבית, כמובן.
מי יכול לעשות הדברה?
על-פי חוק, רק מי שיש לו רישיון בתוקף ממשרד הבריאות, הוא זה שיכול לעשות הדברה. כמו-כן, על המדביר להשאיר אחריו דוח שבו הוא מתאר מהו המזיק, באיזה תכשיר השתמש, ומהו השם וכמות החומר הפעיל שהשתמש בו במהלך עבודתו. אחד החברות המומלצות ביותר היא המדבירים נט, מקצוענים שיודעים לעשות את העבודה כמו שצריך. מגיעים לכל מקום בכל שעה, במהירות וביעילות, ובמחיר זול והוגן - יכולים לפתור לך את כל בעיות המזיקים בבית ובגינה.

תאריך:  06/09/2020   |   עודכן:  09/09/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
המוסכניק שלכם אכזב אתכם פעם נוספת והחלטתם שזו הייתה הפעם האחרונה? עברתם דירה לעיר חדשה והגיעה השעה לאתר מוסך אמין ומקצועי? כך תאתרו את המוסך הבא שלכם
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
האם בקרוב נוכל לזהות בקלות אינסטלטור חובבן ומה ניתן לעשות כבר היום כדי להתגונן מפני חאפרים? כל מה שחשוב לדעת לפני שמזמינים הביתה שרברב
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il