X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

למרות שהם נראו בהתחלה כמו טרנד חולף, גם היום יש לג'ינגלים העסקיים הצדקה חשובה: הם מיידעים את המתקשר לאן הגיע, מתקשרים איתו בצורה ידידותית ומכוונים אותו לבחור את השירות הדרוש לו בעת המענה. יש לכם עסק אבל אין לכם ג'ינגל לקו שמקבל שיחות מהלקוחות? הינה הדרך ליצירתו, שתעזור לכם למכור יותר:
המענה האוטומטי אז והיום
"שלום, שמחים שהתקשרתם. מייד עונים". כולנו מכירים את טון הפתיחה הידידותי של המרכזיות המיתולוגיות שקיבלו את שיחותינו. את זמני ההמתנה לא תמיד שיפרו למעננו, אבל כן השקיעו בשיר קליט וקצר לשם ההמתנה הנעימה. ואז נכנסו למשוואה גם ניתובי השיחות, שנוקבים בשמות של אנשים ומספרי שלוחות שמעבירים אותנו מסע קסום בנבכי הצוות הפועל בחברה. ומה מאז? אם אתם חברה גדולה, יש לכם מרכזיית ניתוב שיחות שתדאג לכוון את הלקוח הפונה באופן אוטומטי. אם אתם עסק קטן, תוכלו ליצור ג'ינגל לעסק בעלות אטרקטיבית ולדאוג שהפונים יקבלו מענה נעים וחלק עד שתענו.
כיום סיפור הג'ינגל כולל תסריט וקריינות שמסייעים ללקוחות לחוש בנוח בעת ההתקשרות ולוודא מהרגע הראשון שפנו למקום הנכון. זהו המקום לספר את סיפור העסק שלכם בקצרה, להציע את השירותים השונים, לעדכן באינפורמציה כמו שעות הפעילות או זמני המשלוח ועוד שפע רעיונות שיתרגמו את העסק שלכם ל"שואו" קצר ואפקטיבי.
סיפור של עלויות פשוטות
אז כמה עולה ג'ינגל עסקי? בעבר זו הייתה הוצאה משמעותית. עם פריחתם של הג'ינגלים לראשונה בתחילת שנות ה-2000, היה צורך להשיג קריינים איכותיים שיש ברשותם אולפן הקלטה ביתי, כך שלא יגיעו לאולפן עבור הקלטת כל ג'ינגל קצר ופשוט. אלא שהקריינים הללו היו מצרך נדיר, מבוקש, עמוס לעייפה וכמובן יקר מאוד. מהפך העלויות התחיל בעשור האחרון, כאשר ציוד ההקלטות הפך לזול ומותאם יותר לסביבה הביתית ואפשר לקריינים רבים לרכוש את הציוד האיכותי ולספק הקלטה טובה גם תוך 48-24 שעות.
צליל המתנה עסקי, הקלטת מרכזייה או נתב שיחות עולים כיום בטווח הרחב שבין 700-100 שקלים. זהו פער משמעותי שכולל את משך ההקלטה ומורכבותה, איכות ההקלטה וגם את "היוקרה" של הקריין. קריין מקצועי, מנוסה ואפילו מוכר מאוד יגבה יותר באופן טבעי. אם תרצו להשקיע עד הקצה, לקבל דיקציה מצוינת, הגשה איכותית ודיוק שפתי, תצטרכו כמובן להשקיע ברף הממוצע ועד היקר. בתמורה, תקבלו תדמית הוגנת ומכובדת, שתעביר את הרושם הרצוי לכם בכל אחת מהשיחות.
שירות כולל לג'ינגל העסקי
אם כל מסר שיוצא מתוך העסק שלכם הוא בר הצדקה, אין שום סיבה לפספס כשמדובר בג'ינגל. גם כאן מומלץ לעבוד מול חברה שכותבת תסריטים מקצועיים לעסקים ותוכל לעזור לכם לחדד את המסרים ולהתחיל את תהליך המכירה מול הלקוח בכלל עוד לפני שעניתם. תוכלו למצוא חברות שמתמחות בכל שלבי העבודה, מכתיבת התסריט, דרך הקריינות ועד בחירת המוזיקה המתאימה לרבות התקנה מקצועית וזכויות יוצרים. גורם מקצועי בתחום ידאג גם לאחסון הקבצים כך שיהיה אפשר לשחזר אותם במידת הצורך או להתקין מחדש אם תעברו חברת סלולר.
בסופו של דבר, הג'ינגל העסקי הוא עניין של מיתוג ובמיתוג תמיד כדאי להשקיע. אלו הפנים של העסק שלכם, הרושם הראשוני והאינטראקציה ההתחלתית במסע הלקוח. וודאו שהיא איכותית, נעימה ומעבירה את המסר הדרוש שיניב מכירות ורווחים.

תאריך:  04/02/2021   |   עודכן:  04/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il