X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

ישנם שלושה סוגים עיקריים של ביטוח רכב, באמצעות שלושת הביטוחים נהיה מכוסים באופן מלא מכל תרחיש שעלול לקרות. חלק מביטוחי הרכב הינם רשות ואילו רק אחד מהשלושה הינו חובה על-פי חוק. אילו סוגי ביטוח רכב קיימים ומה ההבדלים ביניהם?
ביטוח רכב חובה
ביטוח רכב חובה הינו הביטוח היחיד שאתם חייבים בו על-פי חוק. נהג אשר נמצא על הכביש שאינו מבוטח בביטוח רכב חובה עובר עבירה פלילית, העבירה יכולה להוביל לקנסות, שלילה ואפילו מעצר, תלוי בעברו הביטוחי והפלילי של הנהג. הסיבה לכך שביטוח זה הינו חובה על-פי חוק הוא מכיוון שביטוח זה הינו לפגיעות גוף גם של הרכב הפוגע וגם של הרכב הנפגע, גם של הולכי רגל אשר נפגעו. למעשה, כאשר אתם מבטחים את עצמכם בביטוח חובה, הינכם מכסים את כל המעורבים בתאונה.
ביטוח רכב מקיף
ביטוח מקיף מבטח אתכם מבחינת רכוש, אין כאן כל קשר לפגיעות גוף. ביטוח מקיף יכסה אתכם במקרה של נזק לרכב עקב תאונה שלא במכוון, הביטוח מכסה אתכם החל מתאונות המצריכות תיקונים מזעריים ועד לתאונות בתעריפים גבוהים.
בדרך-כלל הביטוח ישתתף אתכם ולא ייקח על עצמו את כל מחיר התיקון, השתתפות עצמית, יש לבחון את הפוליסה שלכם בכדי לדעת למה אתם זכאים בדיוק. ביטוח מקיף אינו יקר כמו ביטוח חובה, אך מחירו יכול לטפס למחירים גבוהים לפי יוקרתיות הרכב. כמו-כן, ביטוח מקיף מבטח אתכם מבחינת גניבה, נזקי טבע, תנאי מזג-אוויר קיצוניים אשר עלולים להזיק לרכב. נציין בשנית, בשביל לדעת ספציפית למה אתם זכאים עליכם לבחון את הפוליסה שלכם, שכן קיימים מסלולים שונים.
ביטוח רכב צד ג'
ביטוח צד ג' הוא הביטוח הזול ביותר מבין השלושה, הוא למעשה מהווה אלטרנטיבה עבור אלו שלא מעוניינים לבטח בביטוח מקיף, אך עדיין רוצים להיות מכוסים במקרים בהם גרמו נזק לרכוש של מישהו אחר.
בכל מקרה בו הרכב שלכם גרם נזק לרכוש אחר (לאו-דווקא רכב), תוכלו להפעיל את ביטוח צד ג' ולזכות לפיצוי. אך כך, ההבדל העיקרי בין ביטוח מקיף לבין צד ג' הוא שביטוח מקיף מגן עלינו מפני תרחישים רבים יותר בהם הרכב שלנו נפגע או נגנב.
אם הרכב שלכם כבר נמצא שנים על הכביש ושוויו אינו עולה על 6,000 שקלים, ייתכן שבהחלט לא משתלם לכם לשלם למעלה מ-1,000 שקלים עבור ביטוח מקיף, כאשר המחיר לשנה הוא שישית מהרכב שלכם. עליכם להפעיל את שיקול הדעת שלכם בכל הנוגע לתקציב אודות שני הביטוחים שאינם חובה, ביטוח חובה יהיה די זהה במחירו בין כל חברות הביטוח. שימו לב, אומנם המחיר זהה, אך מגוון המסלולים הוא מה שעליכם לשים דגש עליו בכדי להגיע לעסקה המשתלמת ביותר.

תאריך:  22/02/2021   |   עודכן:  22/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
שיחה צפופה עם מנכ"ל חברת ניסימדיה ניסים כהן, המפעילה את קרמל - פורטל הפנאי והבידור, חשפה אותי לחיים שמאחורי האנשים שמפיצים שמחה    הישארו עמי וגלו אלו דברים זכיתי לגלות ולשמוע שהאירו את עיניי
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
רכבים שקטים ולא מזהמים, עידכונים ממוחשבים ושירות בלעדי של החברה - כל אלה הם חלק ממה שצפוי לשוק הרכבים המקומי עם הגעתה של טסלה לארץ    למה זה חשוב לנו ומה יקרה על הכבישים בקרוב? הינה מעט מהדברים
כתיבת המומחים
בין שלל האתגרים שמביא עמו הגיל השלישי ישנו זה של הנהיגה, שיכול להיות לא פשוט בלשון המעטה    כדי בכל זאת לסייע בעניין, ריכזנו כמה כלים והמלצות שיהפכו את הנהיגה לבטוחה יותר, הן עבורם והן לסביבתם    הטיפים לפניכם    זאב נחמנזון
קבוצת ירדן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il