X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

חנות הספרים הגדולה והמצליחה ביותר בהיסטוריה האנושית היא למעשה אתר האינטרנט אשר הפך בעשור האחרון למעצמת קניות חסרת תקדים בקנה מידה גלובלי - אמזון. ניתן למצוא באמזון מיליונים רבים של ספרים המוצעים למכירה בעשרות שפות שונות, ומאחר שמדובר בפלטפורמת המכירות (ובפרט מכירת ספרים) הגדולה והמצליחה ביותר בהיסטוריה, ברור מדוע כיום גם ההוצאה לאור של ספרים רבים נעשית באופן המתייחס ספציפית לאמזון כפלטפורמת השיווק והמכירה העיקרית עבור אותם ספרים. מה חשוב לדעת ולהכיר בכל הנוגע להוצאת ספרים באמזון, על-מנת למקסם את סיכויי ההצלחה והמכירה של הספר שלכם?
העולם העשיר של קידום ספרים באמזון - בעוד אמזון מהווה כיום פלטפורמת מכירות עבור מגוון עצום של מוצרים ושירותים שונים, את דרכה היא החלה כמובן כחנות ספרים מקוונת, וגם כיום חלק ניכר ממכירות הספרים בעולם מתבצע דרך פלטפורמה זו. מאחר שמדובר בפלטפורמה מקוונת רחבת היקף, יש להתייחס אליה בהתאם בכל הנוגע לניסיונות השיווק, הקידום והמכירה של הספר. למה הכוונה? ובכן, התחום של קידום ספרים באמזון הוא כיום תחום רחב ועשיר, עולם שלם בפני עצמו, בו מתמקצעים ומתמחים בעלי מקצוע ובתי עסק רבים. בדומה לקידום אתרי אינטרנט - תחום נוסף אשר הפך נרחב ומשמעותי ביותר עבור אינספור בתי עסק בעשור האחרון - כך גם קידום ספרים באמזון הוא כיום תחום מקצועי לכל דבר ועניין, עשיר באפשרויות וכלים שונים.
על-מנת לנצלם בצורה יעילה ומועילה, מומלץ לפנות לאנשי המקצוע המתמחים ספציפית בכך. אלו לרוב עובדים במסגרתן של הוצאות לאור המתמקדות באינטרנט ומתמחות ספציפית בהוצאת ספרים באמזון ופועלים באמצעות מעקב רציף ומגוון כלים טכניים הקשורים לאלגוריתם של אמזון והאופן היומיומי כמעט בו הוא מתעדכן. שירותים אלו הם הכרחיים כיום אם אתם מעוניינים להעניק לספר שלכם את סיכויי ההצלחה הטובים ביותר.
תרגום והפצה במספר מדינות שונות - יתרון משמעותי נוסף של הוצאת ספרים באמזון אשר נובע מאופיה של הפלטפורמה הדיגיטלית הוא כי ניתן להוציא לאור ולשווק ספר מסוים במספר שפות שונות ובמספר רב של מדינות שונות בעולם, מיד ומקביל. כלומר, ניתן לתרגם את הספר עוד לפני שבכלל הוצאתם אותו לאור ואז להשיקו במספר שפות שונות בבת אחת, או לחלופין לתרגם ולהוסיף שוק נוסף לספר קיים לאחר מספר חודשים או שנים בהן הוא כבר נמכר בעברית או אנגלית. אמזון מורידה מהסופרים את מגבלת השפה והמרחק הגאוגרפית ומאפשרת להוציא ספר לאור בחלקים גדולים של העולם במהירות ותוך שמירה על רמת הוצאות נמוכה יחסית.
הקמת חנות באמזון ומיתוג הספר - על-מנת להתקדם ולפתח את מערך ההוצאה לאור, השיווק והמכירה של הספר ניתן ורצוי לשקול את האפשרות של הקמת חנות באמזון. זהו בעצם עמוד מכירה ייעודי הממוקם בתוך אמזון ומאפשר לנו לבצע פעולות מתקדמות יותר בכל הנוגע לניתוח הנתונים הרלוונטיים, וכך לייעל ולשפר עוד ועוד את מערך הקידום של העמוד עצמו ואת מערך המכירות של כל אחד מהספרים שאתם מוכרים.
היכנסו לאתר ebookpro למידע נוסף אודות הוצאת ספרים ושיווק באמזון. Ebookpro היא הוצאה לאור באמזון המציעה שירותי עריכה ספרותית, ייצוג ספרותי בחו"ל, תרגום ספרים ועוד.

תאריך:  04/05/2021   |   עודכן:  04/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il