הוקמה חברה חדשה לשיווק ישיר - Direct it מדובר ב"מפעל לייצור רעיונות" ראשון מסוגו, שכבר השיג מספר לקוחות משמעותיים.
הוקמה חברה חדשה לשיווק ישיר בשם Direct it. החברה הוקמה על ידי רפי ברזילי (35), רונן ברגר (34) ורונן ימיני (33), בוגרי חברת D.B.M. תהליך הקמת החברה החל לפני מספר חודשים, והיא כבר סיפקה את שירותיה למספר לקוחות משמעותיים.
החברה מתפקדת למעשה כ"מפעל לייצור רעיונות". היא עוסקת בתקשורת שיווקית ישירה וחכמה, הפונה לקהלי יעד ממוקדים. מקימי החברה מבטיחים "קידום מכירות לא שגרתי שאי אפשר להתעלם ממנו".
Direct it מספקת בסיסי נתונים, קריאייטיב, אסטרטגיה ולוגיסטיקה. היא מתמחה גם בארגון פגישות עם לקוחות פוטנציאליים ש"קשה להיפגש איתם", ובהפיכת כנסים ואירועים שגרתיים למעניינים יותר בעזרת "תכסיסים" יצירתיים שונים.
כאמור, שלושת מקימי החברה עבדו לפני הקמתה בחברת D.B.M הוותיקה לקידום מכירות, ועזבו אותה לפני כשנתיים, מספר חודשים לפני שזו פשטה את הרגל. ברזילי וימיני היו בין מקימי תנועת "דור שלום", ומאוחר יותר מילאו תפקידי מפתח בקמפיין של אהוד ברק לראשות הממשלה - ימיני כאחראי שטח וברזילי כיועץ אסטרטגי.
Direct it מעסיקה בשלב זה כעשרה אנשים, ובנוסף מספקת שירותים משלימים באמצעות שיתוף פעולה עם מגוון ספקים חיצוניים. משרדי החברה ממוקמים בתל אביב. מאז הקמתה כבר סיפקה החברה את שירותיה למספר לקוחות גדולים, ביניהם פלאפון, ויזה Cal והבנק הבינלאומי הראשון.
אודות Direct it
Direct it היא חברה לשיווק ישיר וחכם הפונה לקהלי יעד ממוקדים. החברה מספקת בסיסי נתונים, קריאייטיב, אסטרטגיה ולוגיסטיקה, והיא מתמחה גם בארגון פגישות "בעייתיות" ובהפקת הרצאות לא שגרתיות. מקימי החברה ומנהליה הם רפי ברזילי, רונן ברגר ורונן ימיני, כולם בעלי ניסיון עשיר בתחום קידום המכירות.