X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אז גם אתם הגעתם לשלב בו אתם צריכים לקחת משכנתא או למחזר את המשכנתא, כמובן איך לא, בזמן שהקורונה תקפה ושינתה סדרי עולם? קרוב לוודאי שכמו רובנו, הסכום הנדרש לשם מהלך כלכלי גדול שאינו ידנו, אתם צריכים משכנתא! משכנתא מהבנק, משכנתא חוץ בנקאית ואולי הלוואה במקום משכנתא? משכנתא גורו המקום שבו המשכנתא מתאימה את עצמה אלייך!
המשכנתא התייקרה בעקבות משבר הקורונה? האם חשוב לקחת ייעוץ משכנתא מקצועי או שמא ניתן להסתמך על הייעוץ שהבנק נותן? על כל השאלות ניתן תשובות.
משכנתא גורו - משכנתא למשכנתא
משכנתא היא לקיחת הלוואה גדולה לטווח ארוך, יש משכנתא לרכב, משכנתא לנדל"ן, משכנתא לעסק ובעצם כל דבר שיוכיח יכולת החזר המשכנתא או לחלופין הדבר שאותו משכנו שווה ערך לסכום אותו לקחנו במשכנתא, על אותו ערך או על סמך יכולת ההחזר של לוקח המשכנתא, ישועבדו לצורך הבטחת החזרת המשכנתא. כלומר, מקבל המשכנתא ממשכן את הדירה שהוא רוכש, וזאת נעשה על-ידי רישום שיעבוד בטאבו. המשכנתא תינתן חברה למשכנתאות, ועל כן, שיעבוד הדירה ירשם לטובת חברת המשכנתאות כמו משכנתא גורו. אי-עמידה בהחזר ההלוואה מתאפשר לחברת המשכנתאות לממש את אותו הנכס הממושכן לטובת סילוק המשכנתא. לכן, רצוי להיעזר בייעוץ משכנתאות מקצועי כמו גורו משכנתאות.
האם משבר הקורונה השפיע על המשכנתא?
משבר הקורונה תקף בכל תחום. משכנתא גורו, למדו תוך כדי תנועה, וכיום משכנתא גורות, מייעצת ועוזרת ללקוחותיה להגשים משכנתאות. משכנתא גורו ייעצו לכם בתקופה הקורונה, וכך תקבל משכנתא כמו גורו אמיתי! השינוי המהותי הוא בריביות. אומנם בהתחלה הייתה ירידה משמעותית בריביות, אך מהר מאוד נרשמה עלייה בריביות שוב מהסיבות הבאות:
1. ירידה משמעותית בבורסות ברחבי העולם, מכירת אגרות חוב במחיר מופחת מה שמעלה את התשואה עליה, ומכאן, יש השפעה ישירה על ריביות המשכנתא. כל עוד מצב זה יימשך בשוקי ההון, לדבר תהייה השפעה על המשכנתאות.
2. מרגישים דרך המשכנתאות את לחץ הכלכלי בשוק.
המסקנה היא, כי ההשפעה לטובת לוקחי המשכנתא הייתה רגעית, מהר מאוד חזרנו למצב בו הריביות גבוהות לשם לקיחת משכנתה בתנאים טובים, מומלץ לפנות לייעוץ משכנתא גורו.
ייעוץ משכנתא מקצועי - לא התייעצתם? משכנתא גורו
בשנים האחרונות התווספה תחנה נוספת בדרך ללקיחת משכנתא, רבים מלוקחי המשכנתאות בישראל פונים לייעוץ משכנתה גורו. חשוב לציין, כי בעבר המקצוע אינו היה קיים וכיום בהערכה גסה, בין 20%-30% פונים לייעוץ משכנתאות מקצועי.
תפקידו של יועץ המשכנתאות הוא לפני הכל להסביר לכם את גודל ההתחייבות אליה אתם נכנסים. צריך להבין מתוך מצבכם הכלכלי, בהתאם למסמכים שתציגו האם עסקה כזו אכן מתאימה לכם, ואם לא, להסביר לכם זאת על הצד הטוב ביותר. בהנחה כי עברנו את השלב הזה, יועץ המשכנתאות גורו יבנה תמהיל משכנתא אישי ומדויק עבורכם, ינהל משא-ומתן לטובת ריביות נמוכות, ילווה בתהליך לקיחת המשכנתא וגם אחריי.
לעומת זאת, בכל בנק שמציע מטעמו משכנתא, יש יועץ משכנתאות המוצע מטעמו. יועץ משכנתא מטעם הבנק יסביר לכם על התהליך ועל התמהיל הרצוי, אך אל תשכחו שהוא עדיין עובד בנק ועליו לשווק לכם את המשכנתא של הבנק שבו הוא עובד.
אז כמה כסף חוסך לכם יועץ המשכנתאות גורו? יועץ משכנתאות מטעם משכנתה גורו יבצע סקר שוק בין כמה בנקים, משמעות הסקר היא בסופו של דבר משמעות כספית היכולה להוזיל בין 0.3%-0.2% מהריבית המוצעת.
נשמע קצת? אך במקרה זה, מדובר בהלוואה בסכומים גדולים שנלקחו לטווח הארוך ועל כן, מדובר בהרבה מאוד כסף. על ההוזלה בריביות תוסיפו את ימי העבודה שחסכתם בכדי לבצע בעצמכם את הסקר, ואת הזמן בהכנת תמהיל משכנתא שנכון עבורכם. מדובר בחיסכון של כ-200-150 אלף שקלים ובנוסף משכנתאות גורו יחסכו לכם אלפי שקלים בייעוץ. ללא ספק ההשקעה מניבה חיסכון גדול. על כן יש לאפשר לבעלי מקצוע אמינים וטובים, אשר ישיגו עבורכם את המשכנתא הטובה ביותר, תוך עשיית עבודתם נאמנה.
לסיכום - משכנתאות גורו
ככל שתהליך לקיחת המשכנתא מתקצר, התהליך הופך לקל ויעיל ותמהיל המשכנתא נחשב אופטימלי עבורכם, וזאת כי בחרתם בייעוץ משכנתאות מקצועי - משכנתא גורו.
חשוב לציין - לא כל יועץ משכנתאות מביא לתוצאה המטיבה עם הלקוח, קיימים יועצים אשר לא באמת תורמים ללקוח. יש להיזהר לפנות לחברת ייעוץ משכנתאות מקצועית שמביאה עימה המלצות ותוצאות מהשטח. משכנתא גורו היא אחת מהחברות האמינות והטובות שקיימות ועל כך יעידו לקוחות רבים שחסכו בעצמם אלפי שקלים.

תאריך:  19/07/2021   |   עודכן:  19/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il