X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

משחקי חשיבה
בימים הרבים שבהם הילדים בחופשה מהלימודים, ההורים עושים כל שניתן כדי ליצור להם מסגרת מסוימת כדי שלא יהיו כל היום מול מסך הטלוויזיה ומול המסכים האחרים. הדרך המומלצת לכך היא לקבוע לוח זמנים יומי שבו יש לילדים זמן מסכים, אך גם זמנים לעיסוקים אחרים כמו משחקי חשיבה.
חנויות הצעצועים ואתרי האינטרנט מציעים קשת רחבה של משחקים מסוג זה וההורים רוכשים את הפריטים שנראים להם המתאימים ביותר על-פי גילם של הילדים. יש משחקים שמיועדים לעידוד החשיבה העצמאית של כל ילד בנפרד ויש משחקים שמותאמים למשחק של כמה ילדים יחד, כדי לעודד תחרות אך גם התחשבות, למידה משותפת והמון סבלנות.
למשחקי החשיבה יש משמעות וחשיבות רבה בהתפתחות המוטורית והקוגניטיבית של כל אחד מהילדים. החל במשחק הזיכרון שמחדד את החושים שלהם, דרך משחקי חשיבה לוגיים ואסטרטגיים כמו מונופול, רמי קוב ורבים אחרים. יש קסם מיוחד בעובדה שהאחים יושבים יחד ומשחקים במשחק חדש או במשחק שאהוב עליהם, מטילים קוביות משחק ויוצאים לדרך שנמשכת שעה ואף הרבה יותר. לאורכו של כל המשחק הילדים מרוכזים, מתכננים כיצד לפעול, חושבים אילו טקטיקות להפעיל ובעיקר רוצים לנצח.
בחירה של משחקי חשיבה
משחקי הרכבה מתוחכמים מובילים ללמידה מעמיקה של הילדים, לידע רב ולעצמאות שלהם בתחומי כישורי חיים שיעזרו להם בעתיד. כך הם לומדים לבנות את אבני הלגו על-פי הגודל, הצבע והצורה שלהם ולהרכיב אותם בדיוק על-פי ההנחיות בחוברת. בהתחלה זה נראה פשוט אך מה שחשוב הוא שיבינו את עיקרון הפעולה של שיטה זו. מכאן והלאה הם מרכיבים דמויות ופריטים הרבה יותר מורכבים על-פי גילם. לאורך השנים הם מצליחים להרכיב מוצרים רבים בשלל גדלים וצורות לשמחתם הרבה.
זמן איכות יחד
הישיבה סביב השולחן של כמה מבני המשפחה והמשחק המשותף, מאפשרים זמן איכות של כל בני הבית. זו הזדמנות נהדרת לשוחח על נושאים שונים שחלקם קשורים במשחק ואחרת אינם קשורים אך הם מעניינים מאוד. זו הסיבה שההורים נוהגים מדי פעם לעשות את ההפסקות הללו ויוצרים זמן משחקי חשיבה להנאתם הגדולה של הילדים וגם של המבוגרים.
ברוב הבתים יש הרבה מאוד משחקים ובכל יום הילדים בוחרים משחק מסוים שבו הם ישחקו, כדי לא לחזור שוב ושוב על משחק מסוים שהופך להיות משעמם בסופו של דבר.
משחקים חדשים
הרצון לחדש ולשפר את היכולות מוביל את בני המשפחה לחנויות של משחקי חשיבה ולאתרי האינטרנט שמוסיפים כמעט מדי יום אופציות חדשות של משחקי חשיבה. הילדים וההורים בוחנים את האופציות החדשות ואם הן נראות מתאימות לנושאים שמעניינים את הילדים, הם רוכשים את המשחקים וכך הם לומדים לשחק במשחק החדש ויש להם דרך נפלאה שתמלא להם את הימים המשעממים של החופש הגדול.

תאריך:  28/07/2021   |   עודכן:  28/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il