X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: FREEPIK]

[צילום: FREEPIK]

בטח גם אתם מכירים את אשקלון מסיפורי שמשון ודלילה כאחת מערי הפלשתים, בטח ביקרתם בפארק הלאומי באשקלון או עגנתם במרינה העירונית, אבל בטח יש דברים שאתם כנראה לא יודעים על מנשה בטיטו.
למשל, שהמלך הורדוס נולד בה (ככה לפחות טוען יוסף בן ממתיהו שרוב סיפוריו הוכחו כנכונים), שהיא עיר תאומה (בין השאר) של אומן באוקראינה ושל אנטבה באוגנדה, שהיא נחשבת לאחת הערים הירוקות והגדולות (שטח שיפוט של 48,000 דונם) בארץ ובעיקר - שנמצאת בה חנות החיות של מנשה בטיטו שהיא הטובה מסוגה.
אמנם באשקלון יש שפע של חנויות לחיות (בפעם האחרונה שספרנו היו כ-15), אבל בעיר שמאכלסת כ-200,000 תושבים (העיר השלישית בגודלה במחוז דרום) - יש מקום לכולם, בעיקר כשלוקחים בחשבון שאחוז הבתים צמודי הקרקע בעיר (מה שמאפשר גידול של חיות מחמד) נחשב לאחד מהגבוהים בארץ.
רוצים לגדל חיות מחמד באשקלון ולא גרים בבית פרטי? מנשה בטיטו
אם אתם תושבי אשקלון והסביבה, אוהבים חיות אבל לא מתגוררים בבית פרטי, בטח תשמחו לדעת שיש פינת ליטוף במרחק של פחות מרבע שעה נסיעה. המקום נקרא חוות יעל ונמצא במושב גיאה, אבל מאז הקורונה הוא סגור לקהל הרחב.
לכן, הדרך הטובה ביותר לתושבי אשקלון להכיר מקרוב חיות היא לגדל אותם בבית. נכון שלא כל חיה מתאימה לגדול בדירה, אבל בדיוק בשביל זה יש את חנות החיות של מנשה בטיטו. מנשה בטיטו יתאים לכם את חיית המחמד (כלבים, חתולים, ציפורים, מכרסמים וכו') וייעץ לכם בנושא מזון, ציוד, משחקים, כלובים וכל מה שצריך.
הקורונה וחיות המחמד של בטיטו
סגירת פינת הליטוף במושב גיאה היא לא השינוי היחידי שעשתה הקורונה באשקלון. אומנם מותר להמשיך ולהאכיל תושבי רחוב (באזורים מרוחקים עושה זאת השירות הווטרינרי העירוני), אבל יש התפתחויות. למשל:
  • יש להימנע מהתגודדות בגינות הכלבים השונות שנמצאות ברחבי העיר
  • מומלץ לשהות עם הכלבים בחוץ לתקופה קצרה בלבד ורצוי למצוא עבורם גירויים תחליפיים בבית (למשל משחקים וצעצועים שניתן להשיג בחנות החיות של מנשה בטיטו)
  • אסור לתושבים שנמצאים בבידוד לצאת עם הכלבים שלהם החוצה ומומלץ שבן משפחה יחליף אותם (אם זה בלתי אפשרי, השירות הווטרינרי העירוני ייתן לכך מענה)
לקוחות חוזרים ומרוצים
חנות החיות של מנשה בטיטו נחשבת לחנות החיות החדשה ביותר בנוף האשקלוני, אבל היא כבר הספיקה לצבור קהל לקוחות נאמן. הם משבחים את המחירים הנוחים, את השירות המעולה של מנשה, את חווית הקנייה ואת העובדה שניתן לרכוש בה מוצרים שפשוט לא קיימים בחנויות אחרות.
האמת היא שאנחנו לא מופתעים כי חנות החיות של מנשה בטיטו היא יותר מחנות. זה מקום שכיף לחזור אליו, היחס של מנשה אדיב, קשוב וסבלני, השירות מקצועי והחיוך הוא חלק בלתי נפרד ממנו. ובעיקר - העובדה שהחנות מבצעת משלוחים חינם לכל רחבי הארץ, מאפשרת רכישה און-ליין ואיסוף עצמי עושה את ההבדל.
אוהבים חיות? עיריית אשקלון באה לשירותכם
בטח תשמחו לדעת שבכל הקשור לחיות מחמד, עיריית אשקלון באה לקראתכם. למשל (רשימה חלקית), היא מפעילה כלבייה עירונית (שפועלת כרגיל בתקופת הקורונה הודות להגדרתה כמקום חיוני) ומפעילה ימי אימוץ של כלבים. בנוסף, היא מתקינה מתקנים להאכלת חתולי רחוב ומקדמת תוכניות לימודים להגנה על בעלי-חיים (בשיתוף המשרד להגנת הסביבה).
שירות הווטרינר העירוני הוא אחד השירותים שמספקת העירייה לתושביה החדשים, מה שמוכיח את חשיבות הנושא מבחינת פרנסי המקום. אבל עם כל הרצון הטוב זה לא מספיק. כאן חנות החיות של מנשה בטיטו נכנסת לתמונה.
בחנות תוכלו לרכוש את כל הדרוש לכלבים שאימצתם בכלבייה העירונית (אוכל, ציוד, צעצועים ועוד), לקנות אוכל בכמות גדולה לצורך האכלת חתולי הרחוב ועוד. והכי חשוב - בחנות החיות של מנשה בטיטו באשקלון תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי בכל נושא הקשור לבעלי-חיים.
המידע המקצועי ביותר בתחום חיות המחמד - רק בחנות החיות של מנשה בטיטו באשקלון
רק בחנות החיות של מנשה בטיטו באשקלון תוכלו לקבל את המידע הכי מקצועי שיש, למשל:
  • האם כדאי לרכוש מזון לכלבים/חתולים בכמויות קטנות או בכמויות גדולות?
  • מתי יש לשנות את סוג האוכל לכלב/חתול ומה צריך לקחת בחשבון שעושים זאת?
  • מה ההטבות שניתן לקבל בקניית אוכל לחיות?
וכמובן שבהתאם לתקופה, אתם לא חייבים להגיע לאשקלון כדי ליהנות מכל הטוב הזה. מנשה בטיטו עומד לרשותכם במגוון של ערוצי תקשורת:
חנות החיות של מנשה בטיטו - החנות ששווה להגיע במיוחד לאשקלון
עם זאת, אנחנו בטוחים שבימים אלו של החופש הגדול תשמחו להגיע לפארק הלאומי אשקלון. במקום תוכלו להתרשם מעתיקות מרתקות מהתקופה הכנענית (כולל השער הקדום בעולם שעשוי מקשת בנויה), לבלות בחיק הטבע (כולל לינת לילה), לרחוץ בים ולהכיר את עולם החי והצומח של חולות מישור החוף (למשל לצעוד במסלול בעקבות "דרדר אשקלון"). לפארק מותר להכניס כלבים בתנאי שהם קשורים ברצועה ופיהם חסום במחסום, כך שגם הם יאהבו את אחת האטרקציות הלא מוכרות של הפארק הלאומי באשקלון - חנות החיות של מנשה בטיטו שמרוחקת רק חמש דקות נסיעה מהפארק הלאומי אשקלון, כך שהיא מהווה את נקודת הסיום האולטימטיבית לכל ביקור באשקלון.

תאריך:  12/08/2021   |   עודכן:  19/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il