X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם נטורל פורמולה
▪  ▪  ▪

נטורל פורמולה במהלך אסטרטגי לחידוד מיצוב המותג בהשקעה של 2 מיליון דולר
החברה יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף במסגרתו יכונסו המותגים תחת מבנה ארכיטקטורת מותג Brand house בו נטורל פורמולה כ-endorser תעביר ערכי חדשנות, מובילות ואמינות שיקרינו על המוצרים כמכלול.
נטורל מחדשת אריזות ומובילה שפה פרסומית חדשה תחת הסלוגן "Its all in your head"
המהלך השיווקי ילווה בקמפיין פרסום בכיכובה של השחקנית-דוגמנית יעל גולדמן ומציג את נטורל פורמולה כמותג צעיר עם מוצרים הפונים לנשים וגברים צעירים ברוחם, ומעביר בדרך חדשנית ופורצת דרך את האפשרות של כל אחד להיות מה שהוא שואף להיות.
נטורל פורמולה, המובילה בישראל את קטגוריית מוצרי טיפוח השיער והסטיילינג, עם נתח שוק של למעלה מ-50%, יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף במסגרתו תחדש את מראה כל מוצרי נטורל פורמולה הן מבחינת מבנה המסרים והן במראה האריזות, ותשיק שפה פרסומית חדשה, תחת הסלוגן "Its all in your head", בהשקעה של כ-2 מיליון דולר.
מהלך המיתוג מחדש של נטורל פורמולה מבוסס על מחקרים שביצעה החברה לשם חידוד האסטרטגיה, בחינת אישיות המותג ומקומו התפיסתי בעיני הצרכנים. פועל יוצא מאלו היא הגדרת נטורל פורמולה כמותג צעיר, מוביל ופורץ דרך הפונה לנשים וגברים כאחד ומעביר בדרך חדשנית, ברורה וייחודית את האפשרות להגשים לכל אחד את רצונותיו בעזרת סדרה רחבה מאד של למעלה מ-40 מוצרים ייחודיים לעיצוב וטיפוח השיער.
אלחנן שקד, מנכ"ל נטורל פורמולה: "נטורל פורמולה, כחברה מובילה בתחומה הפועלת לחדשנות ורעננות, בחרה להוביל מהלך רחב היקף למיתוג מחודש ולהצגת שפה פרסומית חדשה מתוך ראייה אסטרטגית שעם המוצרים שלנו כל אחד יכול להיראות כפי שירצה, להיות מה שהוא רוצה ולהגשים את רצונותיו.
אמירה זו מתאפשרת בזכות היכולת של החברה להציע ללקוחותיה מוצרים מצוינים במגוון גדול ובמחירים נוחים, כך שכל אחד יוכל להתאים לעצמו את המראה המתאים. אנו צופים כי המהלך ימשיך לבסס את מעמדנו כמותג מוביל בשוק מוצרי השיער והסטיילינג ויכניס צרכנים נוספים למעגל המשתמשים".
איריס שטרסמן, סמנכ"ל השיווק של נטורל פורמולה מוסרת כי: "משיחות רבות עם צרכנים עלה כי לאור המודעות הגוברת של צרכנים לסוגי השיער השונים וההתנהגות השונה של שערנו בימים שונים ומצבי רוח שונים, קיימת סינרגיה בין התחושה שלנו למראה השיער שלנו ולהיפך.
הצרכנים של היום, החיים בעידן המהיר, מחפשים את הדרך להראות טוב ובמראה המדוייק הנדרש לאותו רגע, הזדמנות ומצב רוח - ולנטורל פורמולה מגוון מתאים של מוצרים בדיוק למטרה זו. לאור ההיצע העומד לרשות הצרכנים של מוצרים מתמחים בעיצוב השיער והטיפול בו, הצרכנים מחפשים היום יותר מתמיד מותג המבין את צרכיהם ומציע להם מוצר מתאים, במחיר מתאים ובהבטחה מוצרית ברורה. כל אלו באים לידי בעיצוב המחודש של נטורל פורמולה ובאופן העברת המסרים על גבי האריזות".
המוצרים החדשים של נטורל פורמולה מוצעים באריזות חדשניות ושונות במדף ומעבירים במקרא ברור מסרים חדים לצרכן. המסר העיקרי על גבי האריזה הוא תוצאת השיער המתקבלת בצירוף צילומי שיער מתאימים להשלמת המסר.
המהלך השיווקי ילווה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות, באמצעות משרד הפרסום גליקמן, נטלר סמסונוב ובעזרת חברת ההפקה "פילמיינד" והבמאי עטור ההצלחות יומטוב. את הקמפיין תוביל הדוגמנית-שחקנית יעל גולדמן, המוכרת לקהל היעד כמובילת תוכנית הפופלארית "אקזיט".
על סרטון הפרסומת
סרטון הפרסום מעביר בצורה ברורה ומשעשעת את היכולת להשתנות ברגע באמצעות נטורל פורמולה למראה הרצוי. יעל גולדמן, בתסריט ובקופי משעשע ושנון, מעבירה את הביטוי החיצוני לדילמה הפנימית הקיימת למעשה בראשו של כל אחד מאיתנו בין הצד השמרני וה"מהוגן" שלנו החושב לטווח ארוך לבין הצד השובב והנועז שבנו הרוצה ליהנות מן הרגע ו"לאכול" את החיים כאן ועכשיו. עם נטורל פורמולה - הכל יכול לקרות - הכל למעשה בראש שלנו - תרתי משמע. תחושתנו ומחשבותינו מקרינים על המראה שלנו ועל מה שאנו משדרים - ולהיפך. נטורל פורמולה - שנייה ואת משתנה".
במסגרת המהלך תמותג מחדש כל משפחת מוצרי נטורל פורמולה לשיער, כאשר הסנונית הראשונה תהיה סדרת "קרם לחות ברגע". בקטגורית זו שודרגו האריזות תוך הבלטת המוצרים המתייחסים לתלתלים והחלקה. אריזות המוצרים עוצבו בגוונים של ירוק רעל, המזוהה מאד עם המותג ובפעם הראשונה שובצו עליהן גם תמונות דוגמנים, במטרה להמחיש לצרכנים את התוצאה שתתקבל מהשימוש במוצר לקהלי היעד של הסדרה הפונה לנשים וגברים כאחד.
בקטגוריית התלתלים הושקו 3 מוצרים חדשים - בניית תלתלים, תלתול טבעיים ופתיחת תלתלים וקבוצה שנייה של מוצרים המציעה קרם לחות ברגע לסירוק קל, קרם לחות ברגע להחלקת השיער וקרם לחות ברגע לחיזוק ברק ברגע לשיער.
גם סדרת צבעי שיער של נטורל פורמולה עברה שידרוג ברמת האריזות ועברה לפורמולציה חדשה עם נוסחה משופרת ועמידה יותר. לקטגוריה זו, הכוללת 40 מוצרים, תוסיף נטורל פורמולה ערכות מיני קיט של "מיסטרה".
על שוק מוצרי השיער
שוק מוצרי הטיפוח, העיצוב והצבע לשיער נאמד בכ-645 מיליון שקל בשנה.
קטגוריית השמפו והמרכך מגלגלת כ-350 מיליון שקל בשנה ומוכרת כ-30 מיליון מוצרים כאשר היחס בין שמפו למרכך 1:3.
קטגוריית טיפוח השיער מגלגלת כ-135 מיליון שקל בשנה, כאשר נטורל פורמולה מובילה בו עם נתח שוק של כ-50% ועם מוצר הדגל של החברה "קרם לחות לשיער". קטגוריית צבעי השיער נאמדת בכ- 160 מיליון שקל.
אודות נטורל פורמולה
המותג נטורל פורמולה מציע סדרות איכותיות של מוצרי טיפוח לשיער, טואלטיקה וקוסמטיקה לנשים ולגברים ברמות מחיר לכל כיס. בתחילת דרכה התבססה נטורל פורמולה על מוצרי שיער מתמחים שנתנו לראשונה בפיתוח בלעדי וייחודי מגוון פתרונות טיפול וטיפוח מתקדמים לשיער כשבבסיסם התפיסה כי ניתן ברגע וללא מאמץ לטפח ולהזין את השיער ללא שטיפה ולהשיב לו את המראה המטופח, הנקי והרצוי.
כיום מגוון מוצריה מונה כ-250 פריטים שונים בכל קטגוריות הקוסמטיקה והטואלטיקה כולל: מוצרים לטיפוח השיער, צבעי שיער, דאודורנטים, סבון נוזלי,
מוצרי טיפוח לפנים ולגוף, מוצרים לגבר ועוד. עד לפי שנה היה המותג נטורל פורמולה בבעלות חברת נ.א.ש תמרוקים, שבבעלות אלחנן שנקל. בתחילת 2003 אוחדה פעילותה עם החברות הבנות של אגיס - קרליין ונקה.

תאריך:  21/04/2004   |   עודכן:  21/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il