X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אם אתם חושבים, חושדים או אפילו בטוחים שיש לכם בבית עכבר או חולדה, הפוסט הבא נכתב בדיוק בשבילכם. לפני שאתם מזמין לוכד, חשוב להבין כי יש הבדל בין חולדה לבין עכבר. גם בהיבט של מאיפה הם באים, כלומר העכברים מגיעים מהשדה, הם פחות מסוכנים וגם יותר קטנים, לכן הרבה פעמים גם קל יותר לתפוס אותם. לעומת זאת, חולדות מגיעות מהביוב, הן מביאות איתן המון מחלות, הן גדולות יותר וגם יותר מסוכנות. בעוד חולדה מסוגלת לכרסם חוטי חשמל ולגרום לנזקים של ממש, עכברים פחות הרסניים. עם זאת, כך או כך, את שניהם נרצה לתפוס. בשורות הבאות נציג בפניכם את הדרכים לתפיסת מכרסמים, מה כדאי לעשות, מתי מומלץ לפנות למדביר ובקיצור את כל מה שצריך וכדאי לדעת על הנושא.
יש שתי דרכים עיקריות לתפוס מכרסמים
1. בשיטות הומניות כמו כלובי האכלה, מלכודות כלוב, מלכודות דבק.
2. שיטות שאינן הומניות כמו מלכודות קפיץ, שימוש ברעל וכדומה.
מה עלינו לעשות כדי לתפוס מכרסם?
ראשית כל, עלינו להתחקות אחרי הצעדים שלו. כלומר, המטרה שלנו היא בעצם להבין לאן הוא מגיע והיכן הוא מופיע בלילה שכולנו הולכים לישון. את זה נוכל לעשות לפי הסימנים שלו, לפני שמזמינים לוכד חולדות ועכברים. חפשו שקיות קטניות וקמחים מחוררים, חפשו סימני קקי שנראים ממש כמו גרגירים של אורז. לאחר שהבנתם היכן העכבר נמצא, תוכלו להשאיר מלכודות דבק מיוחדות אשר מריחות כמו חמאת בוטנים ומושכת את המכרסמים אליה. ניתן גם להניח בעזרת כפפות חתיכות קטנות של מלפפון, גמבה או נקניק. בניגוד למה שכולם חושבים, גבינות לא אהובות כל-כך על עכברים. לא הצלחתם ללכוד את העכבר תוך 48 שעות? מומלץ להזמין לוכד חולדות ועכברים. חשוב להבין שלכידה של עכבר קטן או חולדה אחת בתוך בית או דירה שונה לגמרי מלכידת קבוצת עכברים או חולדות במקום גדול יותר כמו מטבח של מסעדה, מחסן או אפילו גן ילדים. ברגע שמדובר במכה של מכרסמים, האמצעים שונים לגמרי ומותאמים בהתאם למקום ולאנשים שנמצאים בו.
תפקידו של הלוכד
לאחר שבחרתם לוכד עכברים שהוא בעצם מדביר בעזרת המלצות, שאילת שאלות אנשים וכל הדגשים החשובים לבחירת בעל מקצוע, תוכלו לקבוע איתו מועד שמתאים לשניכם. המדביר יגיע וישאל אתכם שאלות מקצועיות לגבי צעדי העכבר כמו כמה זמן הוא עבר נמצא אצלכם בבית, היכן ראיתם סימנים שלו, אילו פעולות ניסיתם לעשות עד עכשיו ועוד. לאחר-מכן יבחר המדביר באמצעים הטובים ביותר ללכידת העכבר בהתאם לנתונים וינסה ללכוד אותו.
זקוקים לשירות לכידת חולדות ועכברים? דרך האתר המדבירים נט תוכלו להזמין לוכד חולדות ועכברים לבתי עסק, מקומות ציבוריים ופרטיים בכל שעה ובכל זמן. הצוות שלנו זמין עבורכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע עם שירות לקוחות מקצועי לאורך כל שעות היממה. בנוסף, אנו מחזיקים בציוד החדשני והמתקדם ביותר לביצוע העבודה ולכן תוך זמן קצר תוכלו לחזור לשגרה ללא כל חשש. לפרטים נוספים על-אודות תהליך לכידת עכברים וחולדות, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע ולעזור לכם בכל שאלה ובקשה.

תאריך:  05/09/2021   |   עודכן:  05/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il