X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בחירה מושכלת ונבונה של פרטי ריהוט לבית יכולה להיות משמעותית ביותר ולהשפיע בצורה ניכרת על החיים בבית - עד כמה הוא נוח ומרווח וכיצ"ב. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בחדרי הילדים, חשוב שנבחר את הרהיטים והפריטים השונים בקפידה על-מנת שהחדר לא יהפוך מייד לבלגן אחד גדול. ארונות בגדים הם מפריטי הריהוט המרכזיים בכל חדר ילדים, וגם אותם חשוב לבחור בצורה חכמה ומודעת. מה כדאי להכיר ולקחת בחשבון בכל הנוגע לארונות בגדים מומלצים לחדר הילדים?
על היתרונות של ארונות הזזה לחדר הילדים
עוד ועוד הורים מבינים בשנים האחרונות את היתרונות של ארונות הזזה, בפרט עבור חדרי ילדים. הדלתות של ארונות אלו נפתחות בהחלקה לצדדים ולא החוצה מקו הארון (כמו בארונות רגילים). הפתיחה הצידה נראית אולי כמו שינוי קטן יחסית, אך בפועל מדובר ביתרון משמעותי מבחינת המקום שצריך להקצות לארון בחדר. זאת מכיוון שכאשר מדובר בארון בגדים בעל פתיחה "רגילה", מלבד לשטח שתופס הארון עצמו יש להשאיר עוד מטר או שניים פנויים בקדמת הארון (על-מנת שיהיה לאן לפתוח את הדלת). בחדרי ילדים קטנים או בינוניים, החיסכון הזה במקום עשוי להיות משמעותי ביותר, כך שבכל מקרה מומלץ ללכת על ארונות הזזה. במבחר הקיים כיום לא תצטרכו להתפשר גם על מאפיינים חשובים נוספים כמו הצבע של הארון, החלוקה הפנימית ועוד. היכנסו לקטלוג הארונות להתרשמות מהדגמים.
ארונות בגדים מעץ מלא
סוג נוסף של רהיטים שכדאי להכיר (כולל ארונות לחדרי הילדים או לחדרים אחרים בבית) הוא של ריהוט מעץ מלא. במקרה שלנו - ארונות בגדים לחדרי ילדים מעץ מלא. לפריטי ריהוט העשויים מעץ מלא (במקום סיבית, עץ סנדביץ' וכד') יתרונות משמעותיים ביותר בהשוואה לסוגי רהיטים אחרים. ארון בגדים מעץ מלא יחזיק מעמד הרבה יותר זמן מאשר ארון רגיל, הוא חזק ועמיד יותר (מכיוון שעץ מלא הוא חזק ביותר בהשוואה למרבית סוגי העץ האחרים בהם נעשה שימוש ברהיטים) ומתאפיין גם במראה איכותי במיוחד.
כשקונים ארון מעץ מלא לחדר הילדים ניתן להיות בטוחים כי הארון הזה ישרת את הילדים לכל אורך שנות ילדותם, סביר להניח עד שיסיימו את התיכון וייצאו מהבית. הסבירות שנדרש לקנות ארון בגדים חדש נוסף בהמשך הוא קטן במיוחד במקרה זה (מפאת העמידות של עץ מלא ורהיטים העשויים ממנו). היכנסו לקטלוג להתרשמות מהדגמים.
ארונות בגדים משולבים
ניתן למצוא כיום בעולם עיצוב הבית גם ארונות בגדים משולבים - פריט ריהוט אחד אשר משמש לא רק כארון בגדים, אלא גם כשידה או כשולחן כתיבה. במקרים אלו יהיה זה ארון אשר בצידו הוא "מתמשך" והופך לשידה או לשולחן, כך שהכל חלק מיחידה גדולה אחת. ארון בגדים משולב מהווה דרך מצוינת לצמצם ברכישת פריטי הריהוט לחדרי הילדים, ולסגור שתי פינות ברהיט אחד. גם ארון לבגדים וגם שידה או שולחן כתיבה להכנת שיעורים...

תאריך:  30/09/2021   |   עודכן:  30/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il