X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אין אדם בימינו, שלא מכיר את המונח הטרנדי אשר סוחף אחריו צעירים רבים לשנות את מסלול חייהם, והמון אנשים שבוחרים להתמקצע מחדש. אז מהי כל הסערה שמאחורי ההיי-טק? ומהי תוכנית הממשלה לקידום הענף? ובכן, אנחנו שמחים שאתם גם מתעניינים. בשביל לקבל את התשובה המקצועית ביותר, הזמנו לראיון קצר את מומחי הפיננסים והיזמים, סער פילוסוף וחיים טולדנו, שיספרו לנו על הדרך שלהם בעולם ההיי-טק ומהו הסוד הבטוח להצלחה.
הממשלה הבטיחה - פיתוח היי-טק בארץ
עם ההצלחה של חברות וסטארטאפים רבים פה בארץ, הממשלה החדשה הבינה כי זוהי נקודת זכות ענקית עבור מדינה קטנה כל-כך, וכי הטיפוח והפיתוח של ההיי-טק בארץ יכול להיות צעד משמעותי ורווחי. ענף ההיי-טק הוא כמעט היחידי שלא רק שרד בשלום את מגפת הקורונה, אלא אף הצליח לצמוח ולהתפתח יותר בזכותה.
העיניים הנוצצות והרצון העז של הישראלים להיכנס לתחום, הגיעו מההבנה כי ההיי-טק הוא העולם הבא, ולא רק שהעולם המשוכלל והחדשני הזה מרתק ולא נגמר, אלא הרווח והשכר שניתן ליצור בו הוא יוצא דופן. כעת, אחת ממטרות הממשלה החדשה, היא לקדם את הענף כמה שיותר ולהגדיל את מספר העובדים בחברות השונות ב-50% תוך פחות מחמש שנים.
סער פילוסוף: "מספר סטארטאפים ישראלים נמצאים בצמיחה"
היזם האגדי ומומחה הפיננסים, סער פילוסוף, הבין כבר בגיל צעיר מהם הצעדים שעליו לעשות, על-מנת להתקדם בתחום הפיננסי אותו הוא כל-כך אהב, ואף ליצור מכך רווחים נוספים ולהקים חברות מצליחות בארץ ובעולם.
אומנם נדמה כי תחום ההיי-טק רק צומח וגדל עם השנים, אך מסתבר שההפך הוא הנכון למרות כל ההצלחה. סער פילוסוף מספר: "אנחנו תמיד שומעים בחדשות ובתקשורת, על חמש חברות שהצליחו בענק, ונמכרו במיליוני שקלים או גייסו מיליוני דולרים, אבל לא נשמע על אותן 10 אלף חברות אחרות שעדיין לא עשו את האקזיט ונשארו מאחור".
סער מוסיף: "עם השנים ישנן חברות שפורשות או פשוט לא מצליחות, בשלב מסוים נגיע ליום שבו יגמרו הרעיונות או הניסיונות לדבר הבא שיכבוש את ההיי-טק ואת העולם. הסוד הוא לא לוותר אף פעם, להמשיך עד טיפת הזיעה האחרונה ועד השקל האחרון, התוצאות בסוף ישתלמו".
הדרך של חיים טולדנו בעולם הטכנולוגי
שמו של חיים טולדנו הולך לפניו כבר עשרות שנים, ההצלחה שלו וההיכרות עם העולם הפיננסי והטכנולוגי, הובילו אותו ליזום ולהקים חברות התחום הטכנולוגי והדיגיטלי אשר הניבו הצלחה מסחררת. מאז שהיה צעיר, התעניין בתחום הפיננסי ולמד כל מה שאפשר על התחום, על-מנת להעשיר את הידע שלו ולהשתמש בו בצורה מושכלת ורווחית.
בין החברות המובילות שהקים, יש את "טויגה מדיה בע"מ" אשר נוסדה בשנת 2008 ומספקת שירותים פיננסיים בתחומי השיווק הדיגיטלי. החברה מעניקה ללקוחות שלה שירותי תמיכה באינטרנט ובפרויקטים המשלבים הטמעת טכנולוגיות בתחום הפיננסי. החברה מאמינה מאוד בהשקעה בעובדים ומציעה הזדמנויות קריירה למאות צעירים, אשר רוצים להתפתח ולהתמקצע בענף ההיי-טק ולהצליח.

למידע נוסף על סער וחיים בקרו באתר
תאריך:  20/10/2021   |   עודכן:  20/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il