X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

משחקי מחשב למיניהם מאז ומתמיד היו פופולריים, אך נראה כי בשנים האחרונות הפכו לעולם עצום ועשיר בפני עצמו - מיליונים רבים של אנשים מכל המדינות וקבוצות הגיל השונות מקדישים מדי יום שעות למשחקי מחשב ווידאו אלו ואחרים, רובם ככולם כיום כבר משחקים מקוונים ואינטראקטיביים בהם משתף השחקן פעולה עם שחקנים אחרים בעולם. עבור כל מי שנכנס לעולם הגיימינג ורוצה לצייד את עצמו כהלכה - כיצד כדאי לפעול בכל הנוגע לבחירת מחשוב ואביזרים לגיימינג?
מתחילים עם הבסיס ההכרחי והחשוב ביותר - מחשב גיימינג
לפני שבכלל מגיעים לאביזרים או גימיקים למיניהם, חשוב כמובן להתחיל את קריירת הגיימינג שלכם מנקודת פתיחה טובה, באמצעות רכישת הפריט המרכזי והחשוב ביותר עבור כל שחקן/נית - מחשב גיימינג. סוגי המשחקים הקיימים כיום והיישומים השונים שהם כוללים מצריכים מחשב מיוחד וייעודי, כזה המיועד ובנוי עבור עולם הגיימינג של היום, על כל המשתמע מכך. אם תנסו לשחק דרך מחשב רגיל וסטנדרטי, אפילו אם מדובר במחשב חדש וחזק יחסית שרכשתם לאחרונה, החוויה לא תהיה מושלמת ודומה לחוויה המתקבלת כתוצאה משימוש במחשב גיימינג.
ניתן למצוא כיום מגוון רחב של מחשבי גיימינג כמובן, אך באופן כללי מדובר פשוט במחשבים חדשים אשר מותאמים למשחקים של ימינו - הם יהיו מצוידים בכרטיס מסך חזק ומהיר, במעבד חזק מספיק וזיכרון פנימי רחב אשר יאפשרו למחשב לפעול ולהגיב ביעילות, כמו גם לכלול מספר מאפיינים נוספים הנחשבים לנדרשים והכרחיים עבור גיימינג ברמה גבוהה.
השלב הבא - מסך מחשב איכותי ומתאים
לאחר שיש לנו מחשב גיימינג חזק ומהיר, נרצה לדאוג גם למסך ייעודי אשר יתאים וייתן לנו את מלוא החוויה, אך גם יסייע לנו לשמור על העיניים והבריאות. מומלץ לרכוש מסך מחשב גדול יחסית (בין 21 ל-30 אינץ' בממוצע...), וכזה חדש לחלוטין אשר כולל את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום. מסך איכותי יסייע לנו לשמור על העיניים לאורך שעות רצופות של משחקים וכך גם להימנע מכאבי ראש.
כדאי לבחון מקרוב את האפשרות של מסכי גיימינג קעורים - סוג מסך המעביר חוויית משחק וצפייה טוטאלית אשר מטמיעה אותנו אליה והופכת את המשחק לחוויה ריאליסטית יותר ממה שמסוגלים היינו לדמיין...
ציוד עזר ארגונומי
קיימים כמובן מספר פריטים בסיסיים והכרחיים נוספים מלבד למחשב גיימינג ומסך מתאים שכדאי לרכוש עבור מערך מחשוב הגיימינג שלכם, פריטים בהם כדאי לשים את הדגש על ארגונומיה - הנדסת אנוש והתאמה לגוף האנושי.
דוגמה טובה לכך היא עכבר ומקלדת - השקיעו בכאלו ארגונומיים המותאמים לגוף האנושי במיוחד ומאפשרים שימוש רציף ויומיומי למשך שעות תוך כדי שמירה טובה יותר על הגוף (למשל - הזווית בה היד מונחת במשך שעות על העכבר או המקלדת היא נכונה ומותאמת יותר באביזרים ארגונומיים).
גם כיסא גיימינג ייעודי הוא פריט מומלץ, בפרט כיסא ארגונומי המיועד לתמוך בגב ולשמור על הגוף לאורך שעות ארוכות של ישיבה רציפה.
כל אלו חשובים מאין כמוהם כמובן, יותר מהמחשב עצמו ומחוויית הגיימינג כולה - אם כבר נכנסים ברצינות לעולם הזה, אז לעשות זאת תוך שמירה על בריאות הגוף שלנו. זה גם יקל עלינו לנצח ולהפוך לגיימרים מצליחים ומשגשגים יותר...

תאריך:  20/10/2021   |   עודכן:  20/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il