X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

ביום 18.01.20 פרסמנו ב-News1 כתבה בעניינו של בעל השליטה והיו"ר בחברת רב-בריח, שמואל דונרשטיין, בקשר להליכים משפטיים פליליים שהתנהלו נגד מי שהייתה סגנית מנהל מרכז ההשקעות, אסתר עזריאל. דונרשטיין שימש עד במשפטה.
בכתבה מתחנו ביקורת על התנהלות הפרקליטות. התרענו, בהסתמכנו על פרטים שנקבעו בגזר הדין של בית משפט השלום בראשל"צ, בדבר היחסים שהתקיימו בין דונרשטיין לעזריאל וכן בדבר הנחות שסוכמו בין עזריאל לדונרשטיין בעסקת רכישת דלתות - הנחות שלא נוצלו, בסופו של דבר. העלינו תמיהות באשר לשימוש שעשתה הפרקליטות בעדות דונרשטיין נגד עזריאל.
דונרשטיין טען כי הפרסום היה מטעה ולא נכון וגרם נזק לשמו כתעשיין ולפועלו הרב בקהילה (אשר בנוסף פגע גם בסיכוייו להיבחר לתפקיד נשיא התאחדות התעשיינים). כמו-כן הוא טען, כי הפרסום הציגו כמי ששימש מעין עד מדינה, דבר שלא היה מעולם.
לאחר שיחות שקיימנו עם מר דונרשטיין בעקבות פרסום הכתבה הנ"ל - שבה כללנו את עמדת הפרקליטות, עמדה שאותה כאמור ביקרנו, מצאנו לנכון לצרף כעת עותק של המכתב, בו נאמר, בין היתר: פנייתו של מר דונרשטיין אל מר איצקוביץ היא שהובילה את מר איצקוביץ לפנות לייעוץ המשפטי של משרדו; פניה זו הובילה יחד עם ממצאים נוספים לקיומה של ביקורת פנים משרדית, וזו הובילה לפתיחת חקירה נגד גב' עזריאל; מר דונרשטיין מסר עדות במשטרה ובשום שלב לא נחקר באזהרה כחשוד; מר דונרשטיין שיתף פעולה באופן מלא עם חוקרי המשטרה והציג בפניהם מסמכים חשובים לתמוך את גרסתו; מחומר החקירה עולה כי בקשתה של חברת רב-בריח למרכז ההשקעות לא קיבלה טיפול מיוחד ודונרשטיין לא קיבל טובות הנאה מגב' עזריאל (ראו קישור למסמך).
אנו מבהירים כי ביקורתנו כלפי הפרקליטות (ביקורת שהתבססה על גזר הדין ובה אנו מאמינים גם עתה) לא נועדה לפגוע בדונרשטיין, וצר לנו אם הפרסום פגע בו. אין חולק על-כך שהשימוש שעשתה הפרקליטות בעדות דונרשטיין הביא להרשעה בפרשת מרכז ההשקעות.

תאריך:  21/10/2021   |   עודכן:  21/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
מחלקה ראשונה
יואב יצחק
דרושים: תחקירן, עורך מאמרים, עוזר משפטי וסוכני מכירות
יואב יצחק
בן-ציון עטיה
מיליון פיות בארץ ובעולם יהנו מעמוד החסד של הדור כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א    האדמו"ר בקריאת קודש לחסידיו: אנחנו מבקשים מבני הקהילה הקדושה "שובה ישראל" בארץ ובעולם ומכל יהודי המרגיש חלק ממני,אדם שקשור אלי בכל קשר יקיים שליחת מנות "קמחא דפסחא" למשפחות נזקקות לצורכי חג הפסח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il