X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם פריגת
▪  ▪  ▪

פריגת בקמפיין גדול ומיוחד...
פריגת יוצאת במהלך אסטרטגי להטמעת חשיבות צריכת מיץ הסחוט ותרומתו לאורח חיים בריא, בהשקעה של כ-1.2 מיליון דולר
מטרת הקמפיין של פריגת: הגברת צריכת מיץ הסחוט והבלטת חשיבותו כמנת אנרגיה יומית וטבעית. מהלך זה יביא להעלאת המודעות לצריכת מיץ תפוזים סחוט מידי בוקר.
המהלך ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, תשדירי רדיו, פרסום על גבי שלטי חוצות ומכוונים, ובמגוון פעילויות שיווקית הכוללות דיול וקד"מ מסיבי בכל רחבי הארץ.
מאז שאיחדה פריגת את מערך הפצת המיצים המצוננים והקפואים שלה עם החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה קולה), עלו מכירות המותג פריגת סחוט בכ-30% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
פריגת, המתמחה בייצור מוצרים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, יוצאת במהלך אסטרטגי להטמעת חשיבות צריכת מיץ הסחוט ותרומתו לאורח חיים בריא. במסגרת המהלך, בהשקעה של כ-1.2 מיליון דולר, יוצאת החברה בקמפיין המעודד צריכת מיץ סחוט כמנת אנרגיה היומית מן הטבע.
המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה, קמפיין רדיו ושילוט חוצות, באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן, במטרה להגביר ולהבליט את חשיבות שתיית מיץ תפוזים סחוט מידי בוקר. בנוסף לכך, תצא פריגת במגוון פעילויות שיווקיות הכוללות דיול וקד"מ מסיבי בכל רחבי הארץ.
פריגת הינו המותג המוביל בישראל בתחום המיצים והמשקאות הלא מוגזים.
שוק המשקאות הקלים מבוססי הפרי נאמד בכ-1.5 מיליארד שקל בשנה. שוק המיצים הסחוטים נאמד בכ-150 מיליון שקל בשנה, כאשר לפריגת נתח שוק של כ - 43% בקטגוריית המיצים הסחוטים.
בינואר 2004 איחדה פריגת את מערך הפצת המיצים המצוננים והקפואים שלה עם החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה קולה). החברה שידרגה את מערך ההפצה ואת הנראות שלה עם הוספת 40 משאיות ממותגות פריגת. כתוצאה מכך נרשמה עלייה בולטת במכירות המיצים הסחוטים של פריגת שזינקו ברבעון האחרון בכ-30% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
אירית מזור, סמנ"ל שיווק פריגת: "בחרנו להוביל מהלך אסטרטגי לאור מחקרים שביצענו וכחלק מרצונה של פריגת לשמור על בידול, חדשנות ומובילות בשוק המשקאות בישראל, תוך הבלטת ערכי המותג. מדובר במהלך גדול ויוצא דופן, במסגרתו אנו צופים כי הקמפיין יבסס את מעמדה של פריגת כחברה פורצת גבולות ומובילת שוק".
צפריר גרנט, מנהל השוק המקומי בפריגת: "מטרת הקמפיין להסביר לצרכנים את החשיבות בשתיית מיץ סחוט מידי בוקר כמנת האנרגיה החיונית לגוף. מיץ סחוט נתפס כמשקה אותו שותים בעיקר במסגרת ארוחת בוקר, לרוב במסעדה, במלון ולאו דווקא בבית הצרכן הישראלי שאינו רגיל לשתות מיץ תפוזים סחוט.
הקמפיין מדגיש את הערכים הבריאותיים של המיץ הסחוט, תוך הקפדה על הערכים המרכזיים של המותג: טבעי, טרי, איכותי, בריא וטעים. ממחקרים שערכה החברה עלה כי צריכת מיץ סחוט בארה"ב הינה כ- 40 ליטר לנפש בממוצע לשנה, בעוד שבישראל עומדת הצריכה על כ-2 ליטר לנפש בממוצע לשנה ומכאן נובעת האסטרטגיה להגברת המודעות והחשיבות לצריכת מיץ סחוט".
הקמפיין הגדול של פריגת הינו קמפיין ראשון עם משרד הפרסום טמיר כהן, שזכה לאחרונה בתקציב הפרסום השנתי של פריגת. הקמפיין הופק על ידי רול תקשורת.
על סרטון הג'ונגל
קמפיין הג'ונגל של פריגת צולם בטכניקה ייחודית בשילוב עשרות בעלי חיים - פילים, ג'ירפות, זברות, נמרים, אריות ועוד בתוך עיר מערבית כאשר צופה אליהם בחור ששותה לרוויה מיץ פריגת סחוט. הג'ונגל המצולם בסרטון מסמל את הג'ונגל אליו כל אחד מאיתנו מתעורר - כל אחד והג'ונגל שלו. הסרטון צולם באפריקה ויעלה בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 24 ובבתי הקולנוע.
על קמפיין החוצות
המסר האסטרטגי של פריגת משדר אנרגיה, חיוניות, טבעיות וסגנון חיים בריא שמתחיל בבוקר. קמפיין שילוט החוצות של פריגת עם מסרים מתחלפים לדוגמא: "בוקר טוב ישראל, בוקר טוב לתקועים בפקק, בוקר טוב למאוהבים, בוקר טוב למתעמלים, בוקר טוב לחיילים ובוקר טוב למשפחה. הקמפיין, פונה לכל אחד מאיתנו להתחיל את היום עם מנת אנרגיה מהטבע ולהתמודד עם הג'ונגל היומי.
במסגרת הפעילות השיווקית והקד"מ תפעיל פריגת דיילים ודיילות בכל רחבי הארץ אשר יציעו טעימות ויחלקו אגרות על חשיבות שתיית מיץ התפוזים פריגת סחוט מידי בוקר. הפעילות תתקיים בנקודות המכירה, בצמתים ובמרכזי קניות.
אורלי בוכמן, מנהלת תחום המיצים הסחוטים בפריגת: "פריגת סחוט משווק בשלושה סוגי בקבוקים: 400 מ"ל, 1 ליטר ו-2 ליטר וב-7 טעמים. לפני כשנה השקיעה פריגת כ-3 מיליון שקל בקטגוריה במטרה לחזק את המותג בקרב הצרכנים. המהלך כלל עיצוב בקבוקים חדשים, שונים ומבודלים ומשווה לו מראה של פרי הדר עסיסי. אלמנט נוסף הבולט באריזות החדשות הוא קונספט "ying yang" עליו גם מבוסס לוגו החברה. עיצוב זה מוביל את העיצוב של כלל מוצרי החברה".
על שוק המיצים והמשקאות הקלים
על-פי נתוני נילסן, שוק המיצים והמשקאות הקלים נאמד וכמיליארד וחצי שקל בשנה, כאשר לפריגת נתח שוק של כ-43% בממוצע בחצי שנה האחרונה בקטגוריית המיצים הסחוטים המגלגלת כ - 150 מיליון שקל בשנה.
אודות פריגת
פריגת נמצאת בבעלות קיבוץ גבעת חיים איחוד 33.3% וקיבוץ גבעת חיים מאוחד 33.3% ומבשלות בירה ישראל (הנשלטת ע"י קוקה קולה ישראל) 33.3%.
תשלובת פריגת המעסיקה כ-450 עובדים, הוקמה ב-1942 עם ייסודו של מפעל "גת" בקיבוץ גבעת חיים והינה החברה המובילה בשוק בתחום המיצים הסחוטים, הנקטרים, הקפואים, הרכזים והמשקאות הקלים.
קרדיטים:
משרד פרסום: טמיר כהן JWT
הפקה: ישראל רינגל, רול תקשורת
מנכ"ל קריאייטיב: יורם דמבינסקי
קריאייטיב: גדי פוליטי עמיר שינקמן בועז הלחמי
מנהל לקוחות": יואב ג'מילי
מנהלת פלנינג: סלביה גבע
תקציבאי: עדן רובינסון
פלנרית: ענת בן יעקב
מפיקה: שרון בן דוד

תאריך:  25/04/2004   |   עודכן:  25/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il