X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

יודעי דבר, כמו הצוות המקצועי של מרפאת השיניים בהנהגתו של דוקטור עמוס בוחניק, מהווה פן טיפולי לשם שיפור הבריאות הכללית שלכם. מי שסובל מחוסר בשיניים בפיו סובל אף מהפונקציונליות של השנים, ומחוויה ישירה של אי-אלו בעיות. כמו-כן, הוא עשוי לסבול מירידה בביטחון העצמי. כל אלו ועוד מחייבים טיפול מהיר של השתלות שיניים.
באמצעות הטיפולים הללו תיראו ותרגישו הרבה יותר טוב. הביטחון העצמי שלכם ייבנה מחדש, ותשיבו לעצמכם את איכות החיים הטובה, שכה חשובה לכם. מזה כמה עשורים שעושים שימוש בשתלים הדנטליים, לשם החלפת שיניים, מכל סיבה שהיא. תרשו לעצמכם לחייך במלוא הפה שוב, וזאת תעשו על-ידי בחירת מרפאת השיניים הנכונה והמתאימה ביותר, כמו מרפאת השיניים של דוקטור עמוס בוחניק. היא פעילה באותה הקונסטלציה, עם מהלכים מגמתיים לשיפור מתמיד, מזה 40 שנים.
בכל סניף תמצאו את המכשור הכי מתקדם ברחבי תבל, תיהנו מאווירה נינוחה וביתית, ותזכו לקבל את השירות הכי פנומנלי. שאלנו את דוקטור עמוס בוחניק את השאלות שמטרידות אתכם, כגון - מה זה בכלל השתלות שיניים, האם אפשר להרגיש עמן תחושה טבעית, איך הן ישפרו את הנראות שלכם, או לחלופין מה ההבדלים ביניהן לבין שיניים תותבות? על כל השאלות הללו ועל רבות אחרות, דוקטור עמוס בוחניק הואיל להקדיש מזמנו היקר, ולהשיב לכם.
מה הן השתלות שיניים?
כאשר מדברים על-אודות טיפולי השתלות שיניים, מתכוונים להליך של הכנסת שתלים דנטליים, שמהווים בהכרח חלופה לשורשי השיניים. השתלים הדנטליים מהווים בסיס איתן לשיניים קבועות או נשלפות, שיכולים להתאים לשיניים הרגילות שלכם.
האם השתלות שיניים מאפשרות הרגשה טבעית?
על השאלה - "האם השתלות שיניים מאפשרות לכם להרגיש כאילו שהשיניים טבעיות"?, נשיב כי טיפולי השתלות השיניים מהווים את הטיפול שהכי קרוב המאפשר ליהנות משיניים טבעיות. בעוד מחליפים כל שורש וכל שן, האכילה, הדיבור, החיוך, ובעצם הכל - יתפקד כראוי, כביכול אתם עם השיניים האמתיות שלכם. כל הפה ירגיש וייראה טבעי, ואם לא תספרו - אין מי שיראה אתכם וינחש שלא מדובר על השיניים הטבעיות שלכם.
כיצד השתלות שיניים משפרות את הנראות?
נשאלת השאלה - "כיצד השתלות שיניים משפרות את הנראות"?, ובכן, ייאמר לזכותם של טיפולי השתלות השיניים שהם מסוגלים לשמר את העצם, ותוך כדי כך למנוע כל הידרדרות של מבנה הפנים. וכפועל יוצא, טיפולים אלו בהכרח ישפרו את הנראות שלכם. בעוד סובלים מחוסר בשיניים, או שסובלים משיניים שאינן מתפקדות כראוי, נראה כי לא נותר כלום בעצם הלסת, על-מנת לעורר שוב את צמיחת העצם.
הגוף שלכם עשוי לחוש בתופעה שלאורה עצם הלסת כבר איננה נדרשת, על-מנת לתמוך בשיניים, ואז מתחיל תהליך של התמוססות. בשל כך, מבנה הפנים מתחיל להידרדר. ואם אתם שואלים - מה ההשלכות של הידרדרות זאת על הפנים שלכם? ובכן, ייווצרו קמטים מסביב לפה, השפתיים יתקפלו כלפי פנים, הפנים התחתונות יתכווצו וייצרו סנטר כעור, בדיוק כפי שרואים בסרטים על-גבי מכשפות, וכולי. עם קבלת טיפולי השתלות השיניים, כל זה ייחסך מכם, ולא רק זאת, תיראו הרבה יותר צעירים בכמה עשורים.
מה ההבדלים בין השתלות שיניים לבין שיניים תותבות?
שאלה שאין כדוגמתה - "במה ניכר ההבדלים בין השתלות שיניים לבין שיניים תותבות", והתשובה הקצרה היא שטיפולי שיניים תותבות מגבילים אתכם בהמון דרכים, לעומתם טיפולי השתלות השיניים אף פעם לא יחייבו אתכם להוציא שיניים חלופיות שנתמכות בשתלים. אתם יכולים לשוב ולצרוך כל מאכל שבו חשקה הנפש שלכם. כמו-כן, באפשרותכם לצחצח שיניים כרגיל, לעשות שימוש בחוט דנטלי, לשתות, לאכול הכל, לישון ולהשתהק בלי חשש שהשיניים שלכם ייפלו, וזאת מכיוון שהן קבועות לגמרי.
האם טיפולי השתלות שיניים מהירים?
שאלה שמעניינת רבים - האם טיפולי השתלות שיניים מהירים?, אכן כן. יש מרפאות שיניים, כדוגמת מרפאת השיניים של דוקטור עמוס בוחניק, אשר יש באפשרותן להחליף לכם את השיניים הבעייתיות בשחזור חדש ויפהפה אשר נתמך בשתלים, וזאת ביום אחד. צוות הטיפול של מרפאת שיניים זאת יעניק לכם מענה לטווח הארוך, ולהשבת החיוך הטבעי לחיקכם, כמי שהכי נפגע משיניים חסרות. בתום התהליך תחוו שינוי אמתי ביכולת הלעיסה, בנוחות באופן כללי וביציבות של השיניים שלכם. יש לסייג את דברינו, ולומר כי כל טיפול שיניים הינו אינדיבידואלי, כך שמסגרת הזמן תינתן לכם כבר בייעוץ הראשוני.
מה הן הסגולות של השתלות שיניים?
על השאלה הרת הגורל - "מה הן הסגולות של טיפולי השתלות שיניים"?, נענה לאלתר. נתחיל מהעובדה, שאולי ברורה מאליה - יש המון סגולות לטיפולי השתלות השיניים. פשוט קצרה היריעה מלהכיל את כולן. בכל זאת החלטנו להתרכז בחשובות מכולן, והנה הן לפניכם -
שלא כמו הטיפולים של השיניים התותבות, שבהם נשלפות השיניים, ומכך הן ניתנות להסרה, טיפולי השתלות השיניים מאפשרים לכם איכות חיים רוויה בנוחות, ללא דבק וללא החשש שייפלו השיניים בשלב כזה או אחר.
השתלים הדנטליים מרגישים ואף נראים בדיוק כפי שאתם חווים את השיניים הטבעיות שלכם. ובשל כל זאת, השתלים הדנטליים מחזיקים מעמד לחיים שלמים.
אפשר לומר בוודאות, כי השתלים הדנטליים עמידים ביותר, ויספקו לכם שירות נאמן לטווח הרחוק. ובשל העובדה שהם נועדו להתמזג עם העצם, הינם הופכים ביעף לקבועים.
באם תעברו טיפולים של התקנת שיניים תותבות, עם התאמה שאיננה מקצועית, אתם עשויים לסבול מכך שהשיניים יחליקו בפה שלכם, מה שיגרום לכם לדיבור שאינו שוטף ולמלמול. מאידך-גיסא, עם הטיפול של השתלות השיניים תוכלו לדבר באופן שוטף וברור, ולא תצטרכו לחשוש פן השיניים יחליקו לכם מהפה, ועוד ברגע הכי לא נכון.
בעוד עם שיניים תותבות תסבלו מחוסר נוחות במלוא מובן המילה, עם טיפולי השתלות השיניים תיהנו מנוחות משופרות, וזאת משום שהשתלים הדנטליים ממש יהפכו להיות חלק אינטגרלי מכם.
לעומת גשר שנתמך בשיניים, ומחייב צמצום שאר השיניים, הטיפול של השתלות השיניים ממש שונה, ומשפר את בריאות הפה. בשל העובדה כי השיניים הקרובות לשתלים הדנטליים לא משתנות, על-מנת להוות סוג של תמיכה בשתל הדנטלי, רוב השיניים שלכם ייוותרו שלמות, מה שבהכרח ישפר את בריאות הפה שלכם בראייה קדימה. כמו-כן, שתלים דנטליים בודדים מאפשרים גישה יותר קלה בין שאר השיניים, ומביאים לשיפור של היגיינת הפה.
בעוד שאם תעברו טיפולי שיניים תותבות יהיה לכם קשה לאכול וללעוס, עם השתלים הדנטליים הכל יהיה הרבה יותר פשוט. השתלים הדנטליים נראים ומתפקדים באותו האופן כמו השיניים הטבעיות, ומאפשרים לכם לנגוס בכל מאכל, ובפרט ללא כל כאב.
טיפולי השתלות השיניים ישפרו מאוד את ההערכה העצמית שלכם. באפשרותם להשיב לכם את התחושה הטובה, את החיוך המיוחד שלכם, את נראות הפנים המקורית שלכם, ערך שלא יסולא בפז.
פרטים חשובים על דוקטור עמוס בוחניק
נתחיל ונספר לכם, כי תחילת הדרך של דוקטור עמוס בוחניק הייתה במסלול של רופא שיניים צבאי בקומנדו הימי. עם סיום השירות הצבאי, הקים דוקטור עמוס בוחניק רשת מרפאות שיניים פרטיות שנותנת מענה אפקטיבי ללקוחות פרטיים. הרופא המהולל מחזיק ברקורד של ארבעה עשורים של ניסיון מעשי מוצלח. בשיתוף פעולה עם איש העסקים, אחיו, אורי בוחניק. בנושא האיכות נראה כי זה טאבו בקרב מייסדי מרפאת השיניים הזאת, כאשר נעשה השימוש עם החומרים והמכשור של המלה האחרונה. מאז תחילת הקמת המרפאות שיניים, דרכם רק הולכת ומתעצמת, וכיום יש בבעלותם יותר מעשרים מרפאות שיניים בפריסה עצמית.

תאריך:  29/11/2021   |   עודכן:  29/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il