X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אין ספק שהאתרים הפופולריים ביותר בארץ ובעולם הם אתרי החדשות המתעדכנים על בסיס קבוע ומביאים מידע רלוונטי ועדכני לגולשים שלהם. על כן, רבים מבקשים להקים אתרים בסגנון הזה, אך לא בהכרח בעלי תוכן חדשותי, אלא הרבה פעמים מדובר למשל על עסקים מסוגים מסוים (למשל חנות אופנה) שרוצים להראות בקיאות בתחומם, לתת לגולשים שלהם מידע רלוונטי שמתעדכן על בסיס קבוע וכך משוך את הלקוחות שלהם. כמובן שברגע שמחליטים ללכת בכיוון הזה, האתר שבונים חייב להיות מקצועי וטוב ללא פשרות. ולכן במאמר זה אנחנו רוצים להכיר לכם את חברת Web3D, אחת מחברות השיווק המובילות והוותיקות בישראל שתוכל להקים עבורכם אתר מקצועי, ומידע נוסף על התהליך.
מטרת העל: ניהול אתר נוח שתוכלו לעשות בעצמכם
כאמור, אתר חדשותי הוא שלרוב מביא הרבה תנועה ועניין מצד הגולשים, ובאופן טבעי מדובר באתר שצריך להתעדכן על בסיס קבוע. המשמעות של כך היא שהרבה מעבר לעובדה שאתם צריכים כבר בהתחלה אתר איכותי עם נראות טובה וחווית משתמש איכותית, עליכם לוודא שמי שבונה לכם את האתר גם יודע לספק הקמת מערכות ניהול תוכן איכותיות שיאפשרו לכם או למי מטעמכם לעדכן את התכנים על בסיס קבוע, וזה בדיוק מה שיודעת לספק לכם חברת Web3D. אבל מה זה אומר? בואו ננסה להבין.
עם מערכת ניהול טובה ונכונה, השליטה בידיים שלכם
מערכות ניהול תוכן למעשה מאפשרות לנו עיצוב של טקסטים, הוספה של קבצים מסוגים שונים כמו תמונות, וידאו ואפילו פלאש, הוספה של גלריית תמונות, יצירה של קישורים בין העמודים באתר ויצירה של קישורים לאתרים חיצוניים (דבר חשוב ביותר לקידום אורגני שלו אגב), ניהול באנרים, ניהול של רשימות תפוצה, קטלוגים דינמיים ועוד. כמובן שמערכת מסוימת המתאימה לעסק או לאדם אחד לא תתאים בהכרח לאדם אחר, ולכן חשוב להתאים את המערכת לכל לקוח וזהו דגש גדול של חברת Web3D בתהליך של בניית אתר חדשותי. כמובן שחשוב להבין שמדובר על מערכות פשוטות ביותר - תוכנות נוחות וזמינות שמאפשרות לכל אחד לבצע את הפעולות הללו והרעיון הוא שלא חייבים להיות מומחי מחשבים או תכנות כדי לייצר ולעצב את התכנים שלנו לפי מה שמתאים לנו.
איך עובד התהליך?
כמובן שכל הדברים הללו הם חשובים, אבל אי-אפשר בכלל לדבר עליהם לפני שבונים את האתר הבסיסי, וכאן בהחלט באה לידי ביטוי המומחיות של חברת Web3D. התהליך מתחיל באפיון מקיף מולכם כדי להבין את רוח המותג או העסק שלכם, המטרות שלכם והשאיפות שלכם מהאתר בסופו של דבר. מכאן מתחילה משימה מורכבת הכוללת קודם כל את הבנייה הטכנית של האתר ובחירת הממשק מתאים, תהליך של עיצוב גרפי כדי שהאתר יתאים לאופי של העסק שלכם וכן גם בנייה של מערכת ניהול התוכן והדרכה מלאה עליה, כך שתוכלו לקחת את המושכות מכאן בעצמכם ולעצב את האתר בכל פעם בהתאם לצרכים שלכם.
לסיכום
חברת Web3D החלה את דרכה בתחום שנת 1997 ונחשבת לאחת החברות הוותיקות ביותר בישראל. מעבר לבניית אתרי חדשות, תדמית, חנויות וירטואליות וממשקים אינטרנטיים נוחים ביותר, היא מציעה עוד מגוון שירותים כמו קידום, ניהול ברשת, יצירת תוכן ומצגות ועוד. על כן, אם אתם מנהלים מותג או עסק, כדאי לכם לפנות אליהם ולבדוק את שירותיהם. בהצלחה!

תאריך:  24/01/2022   |   עודכן:  24/01/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il