X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השר שלום הציע לשוורצנגר לעמוד בראש משלחת של שחקני הוליווד שתגיע לארץ ותעודד צילומי סרטים בישראל; אמש נפגש עם השר אהוד אולמרט ; שוורצנגר נפגש עם נשיא המדינה ויבקר גם ביד ושם
▪  ▪  ▪

סגן ראש הממשלה ושר החוץ, סילבן שלום הציע למושל קליפורניה, ארנולד שוורצנגר להקים פסטיבל סרטים בישראל, משותף עם הוליווד.
שוורצנגר הגיע לישראל במוצ"ש (1.5.04), לביקורו הרשמי הראשון מחוץ לתחומי ארה"ב. עם הגיעו השתתף במפגש עם אנשי עסקים ישראלים, אשר אורגן בידי משרד התמ"ת.
מושל קליפורניה אמר בתגובה: "זה רעיון טוב, לישראל נופים יפים מאוד שאפשר לצלם בהם". וציין כי יבחן כיצד לסייע לעניין והציע שהדבר יהיה בסמיכות לפסטיבל קאן. שר החוץ שלום הציע ששוורצנגר יעמוד בראש משלחת של שחקני הוליווד שתגיע לארץ ותעודד צילומי סרטים בישראל.
השניים שוחחו גם על הגברת שיתוף הפעולה הכלכלי בין מדינת ישראל לקליפורניה. שר החוץ עדכן את מושל קליפורניה על משאל מתפקדי הליכוד המתקיים היום וציין כי זהו יום חשוב למדינת ישראל ולבוחרי הליכוד ותוצאות הבחירות בארה"ב.
אמש נפגש מ"מ ראש הממשלה, שר התמ"ת, אהוד אולמרט. בפגישה הועלו לדיון סוגיות בנושא שיתופי פעולה כלכליים בין חברות ישראליות והממשל הקליפורני, ושת"פ בין חברות ישראליות וחברות היי טק במדינת קליפורניה.
בפגישה הועלו גם רעיונות להעמקת שיתוף הפעולה בין המדינות בתחומי המחקר והפיתוח, הגברת סיכויי חברות ישראליות להשתתף ולזכות במכרזים ממשלתיים בתחומי האנרגיה, איכות הסביבה והבטחון הלאומי, במדינת קליפורניה, ואפשרויות הסיוע לחברות וקרנות השקעה והון סיכון מקליפורניה להגברת השקעותיהן בתעשיה הישראלית.
מושל קליפורניה נפגש היום גם עם נשיא המדינה, נשה קצב. בפגישתם הביע שוורצנגר את דאגתו מהתגברות האנטישמיות, ועמד על החשיבות שבהקמת מרכזים לחינוך לסובלנות ברחבי העולם, וסיפר כי כאשר פנה אליו הרב הייר מהמרכז לסובלנות של מכון ויזנטל בלוס אנג'לס - הסכים מיד להירתם ולפעול להקמת מרכזים בעולם.
שוורצנגר ונשיא המדינה, יניחו היום אבן פינה למרכז לכבוד האדם - מוזיאון הוסבלנות בירושלים. כמו כן, סיפר המושל כי אחת ממטרותיו, עם כניסתו לתפקיד היא לקדם ולעודד את קשרי המסחר והתיירות בין ישראל לקליפורניה והוסיף כי הקהילה היהודית רצויה מאוד בקליפורניה.
נשיא המדינה סיפר למושל אודות ביקורו הצפוי באוסטריה, ארץ מולדתו של שוורצנגר, בסוף חודש יוני. המושל השיב כי ישמח להתלוות אל הנשיא בביקורו וכן מקווה שיגיע היום בו הנשיא קצב יתלווה אליו לביקור באירן.
שוורצנגר יבקר במהלך היום (יום א', 2.5.04) ביד ושם. הביקור יחל בשעה 16:00 ויכלול את היכל השמות החדש במבנה של המוזיאון החדש לתולדות השואה ביד ושם (שיפתח במרץ 2005), יד לילד ואוהל יזכור. את המושל שוורצנגר ילווה יו"ר הנהלת יד ושם אבנר שלו.

תאריך:  02/05/2004   |   עודכן:  02/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
ארגון בסיוע הקרן לשירותי בריאות לתעשיה מסייע בבדיקות אשר יכולות לאבחן תוך 14 יום מההדבקות
גלית יצחק
משטרת ישראל תערוך, זו השנה הרביעית את יום הילד לכ-1,200 ילדים חריגים חוסי מוסדות משרד העבודה והרווחה; בין הפעילויות לילדים: תצוגת כלבי משטרה ופרשים, תצוגת חבלה ועוד
הדר פרבר
הוועדה תרכיב מדריך אתיקה שישמש את זכייני השידור וענף הפרסום בהגדרת "גבולות ההגיון" באשר לרמיזות סקסיסטיות, אלימות וגזעניות בפרסומות
יפעת גדות
המדובר במחלה ניוונית של מערכת העצבים, התוקפת את תאי עצב האחראים על התנועה וגורמת בשלב המתקדם לשיתוק; הסיכון הגבוה ביותר ללקות במחלה נמצא אצל אלו ששירתו במשמר החופים
הדר פרבר
התעשיה מסתכמת בכ-200 מיליארד דולר; מתכוננים לשבוע התוכן שיתקיים בין ה-10 ל-12 במאי במלון ת"א הילטון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il