בסוף השבוע, במסגרת האסיפה הכללית של חברי איגוד הפרסום, נבחר הפרסומאי רמי שלמור ליושב ראש האיגוד. שלמור יחליף את אבנר בראל ששימש בתפקיד בארבע השנים האחרונות.
בנאום הבחירה, הציג שלמור בפני חברי הנהלת האיגוד, שהצביעו עבורו פה אחד, את העקרונות הראשונים לפעילותו בשנים הקרובות:
פיתוח התשתית הכלכלית של האיגוד: הרחבת פעילותו של מרכז הפרסום הכולל את הבצפר המכשיר מידי שנה מאות עובדים לענף, התמקדות בפעילות מול הרשויות והרגולטור במטרה לשמור על עקרונות הדמוקרטיה וחופש הביטוי והעיסוק.
כמו-כן בניית מערכת יחסים מתוקנת המושתתת על יסודות האתיקה והסכמים הוגנים מול המפרסמים וכן עיצוב דמותו של האיגוד כגוף מוביל וחשוב במשק המשפיע על מקבלי ההחלטות.
שלמור הוסיף ואמר, כי בכוונתו להקים ועדת היגוי שתעזור לממשלת ישראל ולמשרד החוץ בשיקום תדמיתה ברחבי העולם.
שרת החינוך, לימור ליבנת, בירכה את רמי שלמור עם מינויו לתפקיד יושב הראש וביקשה להשתדל למתן את המסרים האנטי חינוכיים המופיעים במספר הפקות של חברים באיגוד. שלמור הבטיח לתת את דעתו על כך.
בחירתו של שלמור נעשתה בסמוך לביקורו של איש השיווק והסופר אל ריס בישראל.
לדברי שלמור, אל ריס הוא אומן יצירת קונספטים וירטואליים שביניהם לבין המציאות אין קשר מחייב. ההכרזות על דעיכת הפרסום הן בהחלט סוחפות מידי, מוקדמות מידי ותלושות מן המציאות. עוד אמר, כי הפרסום היה ויישאר התבשיל האמיתי כשיחסי הציבור הם התבלינים.
בענף הפרסום בישראל פועלים כ-250 משרדים המעסיקים אלפי עובדים. היקף ההוצאות לפרסום בישראל בשנת 2003 הוערך בכמיליארד דולר, כאחוז מהתל"ג.
מקצוע הפרסום נחשב לאחד מהמקצועות הפופולריים היום בקרב הצעירים. מידי שנה, נרשמים אלפי סטודנטים לחוגים הנושקים את הענף: תקשורת, כלכלה, מנהל עסקים, פסיכולוגיה וסוציולוגיה.