X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם בייגל בייגל
▪  ▪  ▪

"בייגל בייגל" עולה בקמפיין חדש לסדרת נשנושים ומרחיבה את הסדרה עם טעם ייחודי ו"ממכר" "נשנושים פסטו"
סיסמת הקמפיין: "נשנושים, זה ממקרקר". המהלך בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל.
חברת "בייגל בייגל", עם הניסיון, המומחיות והאיכות הבלתי מתפשרת שלה בתחום האפייה, מרחיבה את סדרת נשנושים עם השקת טעם חדש וייחודי "נשנושים פסטו", ובמקביל עולה בקמפיין חדש ל"נשנושים" באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, תחת הסיסמה: "נשנושים, זה ממקרקר".
הקמפיין, בהשקעה של כ-2.5 מיליון ש"ח, כולל סרטון ייחודי שיעלה בערוצים 2, 10, 24 ובבתי הקולנוע.
שוק המיני קרקרים בישראל מגלגל כ-38 מיליון ש"ח בשנה, כאשר בייגל בייגל שולטת על נתח שוק עם נתח של כ-60% עם המותג נשנושים, לעומת קריספי (אוסם) עם כ-40% נתח שוק.
הסרטון החדש של נשנושים מציג בסיטואציה לא שגרתית ומיוחדת ארבעה חברים בטיול במצפה רמון, כאשר אחד מהם אוכל "נשנושים" וכשהחבר'ה מנסים לחטוף לו את השקית, הוא בורח להם עד שפתאום הוא נופל מצוק.
החבר'ה מתקרבים לשפת הצוק לראות מה עלה בגורלו ורואים אותו תלוי עם יד אחת על ענף של עץ כשביד השנייה הוא עדיין אוחז בשקית ה"נשנושים". כשהם מנסים לעזור לו הוא עומד בפני דילמה-האם לעזוב את השקית ולהושיט להם יד או להמשיך לאכול. לבסוף הוא בוחר באופציה השנייה-המחיר של נפילה מהצוק, אך זכייה מובטחת ב"נשנושים" - חטיף ממקרקר שאותו לא מפסיקים לנשנש.
בנוסף לקמפיין, משיקה בייגל בייגל טעם החדש בסדרה נשנושים, עם "נשנושים פסטו" שהינו חטיף ממקרקר נוסף בסדרת "נשנושים" המצליחה.
"נשנושים פסטו" מוצע באריזה בת 300 גרם ומתאים גם לאירוח וגם לצריכה מחוץ לבית. "נשנושים פסטו" מביא את טעם הפסטו האיטלקי המעודן, ומוצע באריזה ייחודית בהשראה איטלקית.
ממבחני טעימה שערכה חברת "בייגל בייגל" עלה כי "נשנושים פסטו" זכה בציונים גבוהים מאד במדדים של איכות הטעם והפריכות. המוצר אינו מכיל חומרים משמרים או צבעי מאכל ומהווה מוצר ייחודי נוסף של חברת "בייגל בייגל".
אודות "בייגל בייגל"
"בייגל & בייגל" נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%) והינה היצרנית הוותיקה והמובילה בישראל בתחום הבייגלה וחטיפי הקרקר.
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי
מנהל קריאייטיב: יאיר זיסר
ארט: שרית רוטמן/יונתן בלידן
קופי: אסף כף
מנהלת לקוחות: דיתי קליין
סופרוויזר: קרן סלמונוביץ
תקציבאות: מיכל פרסי
פלנינג: רוני שביט
קריין: נועם אבירם
הפקה: גוסטבו
במאי: אלי סברדלוף

תאריך:  03/05/2004   |   עודכן:  03/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il