X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: Shutterstock]
כיצד לבחור את ביטוח הרכב המתאים למשפחה שלך
לכל משפחה יש שגרה שקובעת את תפקידי הרכב המשפחתי, והצרכים הביטוחיים הייחודיים לבני הבית לצד ביטוח החובה, ישנם מסלולי ביטוח מותאמים למגוון משפחות ורכבים

לכל משפחה יש אורח חיים שמבדיל אותה מאחרות. לפיכך, ישנן משפחות שמרבות לצאת לטיולים ברחבי הארץ, משפחות שבהן הילדים חוזרים הביתה מבית-הספר והחוגים רק בערב, משפחות עם חיילים שמשרתים רחוק או סטודנטים שחיים במעונות מוסד הלימודים ומגיעים רק בסופי שבוע. כדי לענות על מכלול הצרכים של בני הבית בצורה הפשוטה ביותר, משפחה מחזיקה באמתחתה רכב או מספר רכבים, מאבזרת אותם במערכות הבטיחות הנחוצות, ובביטוח הרכב המתאים כך שיסייעו לנהגי הבית להתנייד בצורה יעילה ובטוחה בדרכים. עולם ביטוחי הרכב, מציע שפע מסלולים מותאמים למגוון רחב של משפחות וכלי רכב, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לגלות אותם.
כל משפחה וביטוח הרכב שלה
לכל משפחה יש צרכים ביטוחיים שונים הנובעים מעצם השימוש ברכב המשפחתי, לשם כך עליהם לשקף את הלכי הרוח של הבית בזמן אמת. לצד ביטוח חובה המסורתי, אותו כל משפחה חייבת לרכוש לפי חוק כדי להתחיל ולבצע את הנסיעות השונות הממלאות את יומה מומלץ לעשות לפחות גם ביטוח צד ג' שמגן עלינו מפני נזק שאנחנו עלולים לגרום לרכב יקר.
חברות הביטוח השונות מציעות שפע מסלולים ופוליסות שיכולות להתאים לסוגים רבים של משפחות:
משפחות עם נהגים צעירים
כשהילדים גדלים ומוציאים רישיון נהיגה, מאזן הנהגים בבית משתנה ונוצר ביקוש רב יותר לרכב המשפחתי. פתאום ההורים צריכים ללמוד לחלוק אותו עם הילדים, לסמוך על תלמיד התיכון שרוצה לשאול את הרכב כדי לנסוע לבית-הספר ולחסוך את זמני ההמתנה לאוטובוס, החיילת שרוצה לקחת אותו לבילוי עם חברות בערב שישי, או הסטודנט שרוצה להיעזר בו כדי לשאת ציוד חיוני לפרויקט הגמר שלו. המשותף לכולם, שהם משתייכים לקטגוריית הנהג הצעיר מעצם גילם וניסיונם על הכביש, במרבית המקרים - הנהגים הצעירים של הבית גם יהיו חדשים על ההגה.
על-מנת לסייע להם להגיע ליעדם בבטחה ועל הדרך לחסוך בעלויות ביטוח הרכב השוטפות, תוכלו לצרף אותם לפוליסה באופן זמני ליום אחד או למספר ימים (בהתאם לסיבה שלשמה צריכים את הרכב), או לרכוש ביטוח רכב לנהג חדש וצעיר לפי קילומטר ולשלם נטו רק על תוספת העלות שלהם בזמן הנסיעות עצמן. במרבית חברות הביטוח שירות זה מגיע עם אפליקציה ייעודית שמאפשרת לעקוב אחר הנהיגה, לדרג אותה ולקבוע גבולות גזרה במקרה הצורך כך שבזמן שהילדים נוהגים, אתם יכולים להיות רגועים.
משפחות עם רכב שני שלא נוסע לעיתים קרובות
מרוץ החיים האינטנסיבי שאילץ משפחות רבות לשלב בהרמוניה בין חיי הבית לעבודה, גרם למצב שמשפחות גרעיניות רבות, מחזיקות בשני רכבים או לעיתים יותר. כך שמטבע הדברים למשפחה יש רכב ראשי ורכב משני. הרכב הראשי המשמש את בני הבית להסעות שגרתיות לעבודה, קניות, המסגרות של הילדים. ואילו הרכב המשני מיועד לאחד ההורים, משמש לתרגול נהגי הבית החדשים או לחופשות שוברות שגרה אחת לתקופה ארוכה.
במרבית הזמן, הרכב הזה למעשה נותר דומם בחניה. כמובן שתלוי בתדירות השימוש ברכב וגילו, אך אם מדובר ברכב שנוסע מעט יחסית, כדאי לבדוק את האופציה לבטח אותו בביטוח חובה וצד ג' בלבד. מה גם, שניתן לברר בחברת הביטוח שלכם האם מגיעות לכם הטבות אם תרצו לבטח את שני הרכבים אצלה. ישנן חברות המעניקות הנחות במחירי הביטוח למשפחות עם רכב שני במשפחה, מעצם הסבירות הנמוכה יותר לתאונה המסתיימת באובדן מוחלט ותביעות ביטוח, מאחר ש"הנטל" מתחלק בין שני רכבים או יותר.
משפחות בהן הרכב הוא מקור פרנסה
ישנן משפחות בהן אחד מבני הבית עובד למחייתו כנהג. ועל כן מחזיק בחניה הביתית מונית שירות, אוטובוס, משאית הובלות לעסק עצמאי בבעלותו (למשל הפקת אירועים) או אפילו רכב חקלאי שבאמצעותו קוצר את היבולים ומפיץ אותם לרשתות השיווק השונות. כל אחד מרכבים אלו מגיע עם שורה של צרכים ייחודיים הנובעים מהיקף חלקים ומערכות ברכב, נפח המנוע, זמינות חלקי החילוף בתעשיה, ייעודו של הרכב וכמובן מידת הסיכון שהוא חשוף אליה במהלך השגרה.
רכבים המשמשים את בני המשפחה לצורך עבודתם נושאים עמם אחריות לשמירה על ציוד יקר ערך, סחורות או חיי אדם. לפיכך, חברות הביטוח השונות מציעות מגוון מסלולי ביטוח מקיף לרכב ייחודיים לרכבים שבמרבית המקרים יכונו בפוליסה כ-"לא מסחריים ולא פרטיים", הכוונה היא לרכבים חקלאיים, מלגזות, אוטובוסים, מוניות שזוכים לכיסוי מפני גניבות, אסונות טבע ועוד מגוון סיטואציות שיכולות להעמיד את הנהג והנוסעים או הסחורות בסכנה.
משפחות עם רכב יוקרתי
לא מעט משפחות מפנקות את עצמן בדגם החדש ביותר של סדרת רכבים אהובה, רוכשים רכב חשמלי חדשני, מחזיקים בבית רכב ספורט מפס ייצור מוגבל או מתהדרים ברכב אספנות מאמצע המאה שעברה. רכבים אלו עשויים להוות מכשול בכל הנוגע לתחזוקה וטיפולים שכן חלקי החילוף הזמינים להם במוסכים בארץ, הם נדירים במקרה הטוב וצריך להזמין אותם מחו"ל, מה גם שרכבים אלו מועדים לפורענות יותר מאחרים בכל הקשור לגניבות ועל כן הם זקוקים למעטפת ביטוחית ייחודית.
חברות ביטוח רבות מציעות מסלולי ביטוח מקיף לרכבי יוקרה, לנהגים מגיל 30 עם עבר ביטוחי נקי בשלוש השנים האחרונות. כך בעלי הרכבים ומשפחתם יכולים ליהנות מכיסוי למקרים של גרימת נזק לצד שלישי, רעידת אדמה, תאונה, גניבה ועוד שלל כיסויים המאפשרים לכם לתפור פוליסה מדויקת למאפיינים האישיים של הנהג, לסוג הרכב ולערכו ולשמור על הרכב המפואר מכל משמר. כמו-כן, משפחות שמחזיקות ברכב חשמלי יכולות לרכוש ביטוח מקיף שכולל כיסויים ייחודיים למאפייני הרכב, לרבות: כיסוי לעמדת טעינה, שירותי הובלה לעמדת טעינה במקרה של התרוקנות הסוללה, שירותי טיפול בגלגלים.
ביטוח רכב בהתאמה לצרכי המשפחה
בחירת ביטוח הרכב המתאים למאפייני הרכב המשפחתי ודרכי השימוש בו מעניקה שקט נפשי לטווח ארוך. הדרך היעילה ביותר לגלות מהו ביטוח הרכב המתאים ביותר למשפחה שלכם, היא להכיר את כלי הרכב, פרטי הנהגים שנוסעים בו, תדירות וסיבות השימוש. חברות הביטוח מתבססות על נתונים אלו כדי להתאים את הפוליסות למבוטחיהן. ולכן במעמד חידוש הפוליסה עליכם לשקף נתונים אלו מול חברת הביטוח שלכם מבלי להחסיר פרטים, כדי שהיא תציע לכם את מסלולי הפוליסה הנכונים והמדויקים ביותר בשבילכם.

תאריך:  19/05/2022   |   עודכן:  19/05/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הפקת אירועים
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il