X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תלמה
▪  ▪  ▪

"תלמה" עולה בקמפיין ל" קוקומָן חום-לבן" בהשקעה של מיליון וחצי שקל תחת הסיסמא: קח קוקומָן ותיכנס לקצב !
אחרי שהושק בהצלחה והפך למותג דגני הילדים מספר 2 בישראל, מרחיבה "תלמה", מותג הדגנים המוביל בישראל, את הסדרת הדגנים המצליחה "קוקומן תלמה" ומשיקה בימים אלה את קוקומן חום-לבן - דגנים פריכים בטעם שוקולד-וניל.
תלמה עולה בקמפיין פרסום צבעוני וקצבי ל"קוקומָן חום-לבן". הקמפיין בעלות כוללת של 1.5 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי" יעלה לאוויר החל מה-15 במאי בטלוויזיה תחת הסיסמא: "קח קוקומָן ותכנס לקצב".
קוקומן הוא מותג מטריה של תלמה תחתיו כינסה את דגני השוקולד לילדים. זאת במטרה לתמוך במותג אחד חזק ומוביל שבתמיכה שיווקית נכונה יעצים את נתח השוק של דגני השוקולד וימקסם צמיחה בסגמנט.
"קוקומן חום-לבן" החדש הינו טעם מנצח נוסף בסדרת דגני השוקולד, המשלב דגנים חומים ולבנים בטעמי שוקולד ווניל. המוצר זכה בתוצאות מחקר טעימה גבוהות מאד בקרב ילדים. "קוקומן חום-לבן" מועשר ב-6 ויטמינים, ברזל ומינרלים, החיוניים לגדילה והתפתחות תקינה של הילדים. כמו שאר דגני תלמה, דגני קוקומן אינם מכילים צבעי מאכל מלאכותיים או חומרים משמרים.
סדרת "קוקומן תלמה" כוללת 4 טעמים נוספים: כדורים, פצפוצים צדפים וטבעות. הסדרה הושקה במאי 2003 והפכה במהרה למותג הילדים מספר 2 בישראל (אחרי שוגי של תלמה) עם 21% משוק דגני הילדים בישראל (מקור: נילסן פברואר 2004, נתונים כספיים). הסדרה מאופיינת בעיצוב צבעוני, רוח וקצב השואבים השראה מאיי ג'מייקה ומוזיקת הרגאיי, ומעבירה ערכים של כיף ושמחה.
בסרטון :
הסרטון שביימה נירית ירון נותן פירוש חדשני למושג ה"לפני ואחרי": שלושה בחורים ובחורה ישראלים מסתלבטים משועממים על חוף הים. החבורה מתחילה לאכול מדגני קוקומָן ולפתע חבריה משתנים לחברי להקת ראגיי-ראפ ג'מייקנית. לבסוף הופכים חברי הלהקה לאיורים על גבי קופסאות דגני קוקומן. הלהקה שרה את "שיר הקוקומָן" הקצבי, המלווה את המסר הפרסומי: "קח קוקומָן - ותכנס לקצב".
מותג "קוקומן" מחבר ערכים של שמחה וכיף הבאים מעולם השוקולד לערכים של בריאות והאנרגיה המיוחסים לעולם הדגנים. מצד אחד "קוקומן" משמר את מותג הדגנים הותיק "קוקו" בעל הניכסיות, ומנגד מוסיף עליו את רוח הרגאיי השואבת השראה מאיי ג'מאיקה.
קרדיטים:
קריאייטיב: מנהל קריאייטיב: יאיר זיסר, ארט: אורי גנות, קופי: אידה מרקוביץ' פלנינג: רוני שביט. תקציבאות: מנהלת לקוחות: דיתי קליין, סופרוייזר: קרן סלומונוביץ' תקציבאית: מיכל פרסי

תאריך:  09/05/2004   |   עודכן:  09/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il