X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בין אם אתם עוברים לבית חדש, ובין אם אתם סתם רוצים "להתפנק" ולשנות אווירה בבית שלכם, מנורות תקרה הן פתרון מצוין. ישנם סוגים רבים של מנורות תקרה, אשר כל סוג מסוגל להעניק מראה שונה לחלוטין לחדר בו ימוקמו. לאחר מכן, נדון ביתרונות של מנורות תקרה על פני סוגי גופי תאורה אחרים, ולבסוף - ננקוב בטווח המחירים השונה למנורות תקרה. הרבה תוכן בפנינו, לעבודה.
מנורות תקרה - מהם הסוגים הנפוצים?
למנורות התקרה השונות ישנם סוגים נפוצים רבים, הסוג הראשון והמוכר ביותר, סוג ה־"בייסיק" הוא מנורות אשר תלויות מהתקרה, באמצעות כבל חשמלי כלשהוא. אלו המנורות הפשוטות ביותר, אך גם להן יכול להיות מראה מצוין והן נמכרות עדיין כיום כעבור שנים רבות מעת השקתן כמנורות הפופולריות שהן. בקיצור, מנורות תקרה תלויות הן פריט מוכח ופשוט - אם אתם לא מחפשים "חדשנות", היינו ממליצים לכם עליהם בהחלט. סוג נוסף של מנורות תקרה הוא צמודי תקרה, אלו מנורות אשר, כשמן, צמודות לתקרה. הן אינן "משתלשלות" ממנה, אלא נותנות מראה אלגנטי של היצמדות לקיר. המנורות הללו נפוצות בעיקר בבתים עם תקרות נמוכות, בהם אין מקום רב למנורה עם כבל חשמלי מן התקרה.
הסוג השלישי והאחרון הוא מנורות שנמצאות כבר בתוך התקרה עצמה, ואינן בולטות החוצה. מדובר במנורות פופולריות בעיקר בבתי קרקע (מסיבות מובנות) ובכל זאת מדובר במנורות איכותיות למדי. הן פחות נפוצות מאשר שני הסוגים הקודמים, אך בהחלט נחשבות לאיכותיות ולאלגנטיות בעינינו.
מנורות תקרה - היתרונות
למנורות התקרה ישנם יתרונות על גופי תאורה רבים אחרים, ובפרט על מנורות קיר לדעתנו. היתרונות השונים של מנורות תקרה עצומים, החל מהיותן בתקרה, אשר מאפשרת להם להפיץ אור בצורה יעילה יותר בעיקר בחדרים גדולים כמו מטבחים המגיעות לכל פינה. יתרון נוסף של מנורות תקרה הוא בבתים עם ילדים קטנים, כך הילדים לא יוכלים לגעת ולהתעסק במנורות ולשבש את פעולתן, כפי שעלול לקרות עם מנורות קיר, במיוחד עם כאלו שממוקמות נמוכות יחסית ולא במקום גבוה.
יתר על כן, מנורות תקרה אינן תופסות שום מרחב שאנו עלולים להשתמש בו - במיוחד אם יש לנו הרבה תמונות או חפצים שאנו מעוניינים לתלות על הקיר. התקרה היא שטח פנוי שזהו פשוט "פשע" לא לנצל אותו. יתרון אחרון של מנורות התקרה (ויש עוד הרבה, אך מפאת מקום וזמן לא נעסוק בהם) הוא האלגנטיות שלנו - מדובר ביתרון סובייקטיבי, נכון, אך בעינינו ובעיני רבים (כפי שמספרי המכירות "מספרים") מנורות תקרה פשוט נראות טוב יותר, ולכן הן מוכרות יותר.
מנורות תקרה - המחירים
כעת לאחר שלמדנו על היתרונות והסוגים הנפוצים של מנורות התקרה אשר אפשר למצוא בשוק, הגיע הזמן שנענה על השאלה: כמה אני, בתור אדם פרטי, אוציא מכיסי על מנורת תקרה? ובכן, התשובה לכך מסובכת - במנורות הפשוטות ביותר, שלא רבים קונים, אתם ככל הנראה תוציאו באזור ה-100 שקלים. ובכל זאת, במנורות איכותיות יותר המחירים נעים בסביבות כמה מאות שקלים למנורה, כאשר מדובר על מנורה אלגנטית ואיכותית (למשל צמודי תקרה). קחו בחשבון שמנורות אשר שקועות בקיר ומנורות של צמודי תקרה הן בדרך כלל מורכבות יותר להתקנה וייתכן שידרשו מכם תשלום נוסף בהתקנתן. ובמנורות היקרות ביותר - אלפי שקלים. בקיצור, הטווח נע במספרים רחבים ולכן זוהי תשובה מסובכת, אך, לאדם הממוצע - התשובה תהיה כמה מאות שקלים ומטה.

[צילום: ברק תאורה]
תאריך:  21/08/2022   |   עודכן:  21/08/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il