X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כרטיסי ביקור קיימים כבר זמן מה. עם זאת, הם הופכים לאט-לאט מיושנים וכרטיסי ביקור דיגיטליים הם העתיד של כרטיסי הביקור. כרטיס הביקור הדיגיטלי הראשון שוחרר בשנת 2000 על-ידי IBM. הוא נקרא IBM Business Card 2000 והיה לו עיצוב ייחודי שכלל קוד QR. חברות כמו אפל וסוני הלכו בעקבותיהם עם עיצובים משלהן שעזרו להן להתבלט מהקהל.
כרטיסי ביקור דיגיטליים
כרטיסי ביקור דיגיטליים נוחים יותר מכיוון שניתן לגשת אליהם בכל מכשיר או פלטפורמה כמו אייפון, טאבלטים, מחשבים ניידים, מחשבים נייחים וכו'. הם גם מאפשרים לחברות להתאים אישית את העיצוב שלהן ולהפוך אותו למושך יותר ללקוחות. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בדרך כלל אתר אינטרנט, אפליקציה או פרופיל מדיה חברתית שנועדו להציג את ערכי הליבה ומידע מפתח של החברה. זה יכול לשמש גם ככלי שיווקי ליצירת מודעות למותג. בשנים האחרונות, כרטיסי ביקור דיגיטליים הפכו לאחת הדרכים הפופולריות ביותר עבור חברות להפגין את נוכחותן באינטרנט. כרטיס הביקור הדיגיטלי לא רק עוזר ביצירת מודעות למותג אלא גם עוזר ביצירת לידים ומכירות.
כרטיסי ביקור דיגיטליים הם חלק חשוב באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי. הם דרך לחברות להציג את עצמן בצורה ייחודית ובלתי נשכחת. זה יכול להיות גם כלי יעיל עבור מחפשי עבודה ואנשי מקצוע שרוצים להדגיש את כישוריהם וכישוריהם. כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא לא רק פיסת נייר עם פרטי הקשר שלך עליו, אלא הוא גם הזדמנות עבורך להציג את האישיות, המותג והערכים שלך תוך בניית אמון עם לקוחות פוטנציאליים.
כיצד משתמשים בכרטיסי ביקור דיגיטליים
מאמר זה בוחן כיצד משתמשים בכרטיסי ביקור דיגיטליים בעידן הדיגיטלי וכיצד ניתן להשתמש בהם כדי לעזור להתחבר ללקוחות. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם כלי לחברות ליצור מודעות לגבי המותג, המוצרים והשירותים שלהן. הם יכולים לשמש ככלי שיווק כדי לעזור ליצור לידים, ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים או לספק מידע על החברה. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא ייצוג דיגיטלי של כרטיס הביקור שלך. זהו פיסת מידע שניתן להציג בצורה של אפליקציה או אתר אינטרנט. כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא לא רק פיסת מידע, אלא גם הזדמנות להציג את החברה שלך בצורה הכי יצירתית שיש. הם גם הזדמנות להציג את המותג האישי שלך ולהשוויץ במערך הכישורים שלך.
תפקידם של כרטיסי הביקור משתנה עם עליית התקשורת הדיגיטלית. כרטיסי ביקור הופכים כיום יותר לכלי למיתוג אישי ולביסוס נוכחות מקצועית מאשר רק דרך לקבל את פרטי הקשר של מישהו. כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא כלי יעיל לבניית המותג האישי שלך ויצירת נוכחות מקוונת אז למה אתם מחכים? הזמינו כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק עוד היום, וזה יכול לשמש גם ככלי שיווקי להנעת לידים, לייצר מכירות ולבנות את המודעות למותג שלך. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם דרך מצוינת עבור חברות להציג את תרבות החברה שלהן בצורה נגישה. הם יכולים לשמש גם כחלק מעיצוב האתר או הבלוג שלך או אפילו כתמונות פרופיל של מדיה חברתית.

תאריך:  19/09/2022   |   עודכן:  19/09/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il