X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

ישראל היא אחת המדינות העשירות ביותר באתרים תיירותיים ומקומות טובים לצאת אליהם לחופשה, טיול ונופש, אך למרבה הצער מדובר גם באחת המדינות היקרות בעולם, ואת זה אנחנו מרגישים טוב מאוד כשמתעניינים בחופשה סטנדרטית בארץ. תכנון נכון ומושכל של הנופש הבא שלנו בישראל יכול להבטיח חופשה משתלמת ונוחה במיוחד מבחינה כלכלית.
כיצד ניתן לתכנן חופשה משתלמת בארץ ומה צריך לעשות לצורך כך? באילו יעדים בארץ ניתן לצאת לחופשה משתלמת מבחינה כלכלית, כך שעדיין נוכל ליהנות מכל הטוב שיש לישראל להציע?
אפשרויות לתכנון חופשה משתלמת בארץ
קיימות כאמור מספר דרכים לתכנון חופשה משתלמת בארץ, כזו שלא תעלה לנו הון תועפות ותאלץ אותנו לשבור תוכניות חיסכון.
אפשרות ראשונה היא לחפש אחר דילים ייעודיים שמציעות רשתות התיירות הגדולות. לדוגמה, בטבריה ניתן למצוא כמה וכמה בתי מלון איכותיים ונחשבים ביותר עבורם מוצעים מבצעים אטרקטיביים של ממש, הכוללים הנחה של עשרות אחוזים ביחס למחירים ה"רגילים" לאותה עונה. חלק מהדילים הללו הם עבור ימים בהם אין תפוסה מלאה במלון (למשל, באמצע שבוע), ובאמצעות התאמה מסוימת שאנחנו נבצע (למשל - לקחת יום או יומיים חופש מהעבודה ועבור הילדים מבית הספר) נוכל ליהנות מנופש מפנק של ממש במחירים נמוכים ונוחים ביותר.
אפשרות נוספת לתכנן חופשה משתלמת במיוחד בארץ היא להקדים להזמין. חופשה למקדימים להזמין היא סוג של מבצע שרשתות מלונות מובילות מציעות ללקוחות אשר מוכנים להתחייב ולהזמין מבעוד מועד (כמה חודשים מראש). כך, מספיק שתהיו מוכנים לתכנן את החופשה מעט מוקדם יותר ממה שאתם רגילים בדרך כלל, ותוכלו ליהנות מעשרות אחוזי הנחה ולשהות במלונות המפנקים והיוקרתיים ביותר.
דרך נוספת להשיג מחירים משתלמים עבור החופשה הבאה שלנו היא לבדוק את האפשרות של נופש במקום מסוים בעונה אשר אינה נחשבת לעונת התיירות, אך עדיין עשויה להיות מתאימה לחופשה ומיוחדת במינה. דוגמה טובה לכך היא חופשה בירושלים בסתיו או בחורף. מאחר שבירושלים קר יחסית בחורף, זו גם לא העונה מבחינת תיירות ובתי מלון רבים מסכימים להוריד את המחיר משמעותית. למרות שקר, חופשה בירושלים בסתיו או בחורף יכולה להיות קסומה ומיוחדת במינה, על אחת כמה וכמה כאשר זוכים להתארח במלונות מפנקים ובמחירים נמוכים ביותר. מגיעים עם מעיל טוב בשביל ההליכה בחוץ וזוכים לראות את ירושלים במלוא הדרה ותפארתה, בעונה הדרמטית והמעניינת ביותר של השנה. במיוחד עבור נופש זוגי רומנטי, למשל, זו עשויה להיות אפשרות קסומה ומיוחדת במינה. לחלופין, גם ביעדים מדבריים יותר כמו אילת וים המלח ניתן ומומלץ למצוא דילים אטרקטיביים לעונות הפחות מתויירות, בפרט לחורף. שם, הסיכוי ליום שמשי נעים הוא גבוה במיוחד בחורף (גבוה יותר מהסיכוי ליום גשום..), ובשילוב של המחירים הנמוכים והכמות הנמוכה של התיירים ניתן לקבל חופשה חלומית של ממש, בעלות נמוכה ומשתלמת.
להזמנת דילים לאילת >>
להזמנת דילים לים המלח >>

תאריך:  27/10/2022   |   עודכן:  27/10/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il