X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אין אחד שלא יתענג על חופשה חלומית, שלא סופר את הימים עד הנופש הבא. אין מי שלא מעדיף לבלות קצת בחו"ל מאשר במשרד מול המחשב. אז לקראת חורף 2023, אספנו עבורכם מספר יעדים מושלמים לחופשה הבאה שלכם.
חופשת חורף היא הזדמנות נפלאה לצאת מהשגרה, ולטוס ליעד בלתי שגרתי. הבחירה בין שני יעדים שונים בתכלית, חופשת חורף וסקי באירופה המושלגת או חופשת קיץ לוהטת באחד מאיי השמש הנצחית.
תנו לשמש לעלות
במהלך חודשי החורף, יש מי שיעדיפו חופשה באזורים הכי חמים, הכי שמשיים והכי קיציים שיש. לשכוח מעט את מזג האוויר האפרורי וליהנות עוד כמה ימים משמש אינסופית ורביצה בחוף מושלם. ככל שמדרימים לחלקה התחתון של אפריקה, ניתן להגיע לכמה יעדים חמים ומושלמים. איים שבהם השמש לא מפסיקה לזרוח, החופים תואמים תמונות גלויה חלומיות, האנשים חייכניים והרגיעה מובטחת לכם.
איי סיישל למשל, הנמצאים במרחק טיסה ישירה של שש שעות בלבד, מציעים לתיירים עשרות חופים מושלמים, הממוקמים בתוך שרשרת של חמישה איים מרכזיים, אתרי צלילה קסומים, טיולים בתוך טבע מרהיב וייחודי, חיי לילה עשירים ועוד מגוון אטרקציות המתאימות ליחידים, לזוגות או למשפחות.
מאוריציוס, גם הוא שם נרדף לגן עדן חלומי, ומציע אף הוא מגוון חופים מהפנטים, מסלולי טיולים בחיק הטבע הפראי וכמובן מבחר פעילויות אקסטרים חווייתיות.
מלדיביים, זהו יעד תיירותי נוסף, מועדף ונחשק לא פחות מהאחרים שציינו מעלה. האיים ממוקמים דרומית לסרי לנקה, ורחוקים יותר משני היעדים הקודמים. טיסה אליהם תארך קצת יותר מתשע שעות.
כל אחד מבתי המלון ב-200 האיים המאוכלסים המרכיבים את האיים המלדיביים, מציע חוף ים ציורי, מים צלולים ושלווה שאין כמותה. בעיר קאני ניתן ליהנות ממגוון אתרים היסטוריים, שווקים צבעוניים, אוכל מסורתי וחיי לילה עשירים.
גשם, גשם מטפטף
סוג אחר לחלוטין של חופשה יתמקד באזורים שבהם קר, גשום וחורפי יותר מישראל. יעדים כגון ערי אירופה הגשומות או הרי האלפים המושלגים. אתרים סגריריים, רטובים ונפלאים לא פחות.
סוג כזה של טיול חורף יתאים הן לזוגות אשר מעוניינים בפינוק רומנטי באחת מתוך מגוון וילות יוקרה באלפים למשל, והן למשפחות או יחידים חובבי סקי. לכל מי שהקור אינו מהווה מכשול עבורו ואף מושך אותו אליו עוד יותר. עיקר הטיול החורפי, בין אם לזוגות ובין אם למשפחות, יהיה דווקא בשהייה ממושכת בשלג הלבן, בהתכרבלות מול האח החמימה ובהעברת הזמן יחד.
יציאה לטיול חורף, בנוסף לכמה ימי סקי למעוניינים, גם ביקור בעיירות ציוריות וקסומות, תצפיות במגוון נקודות עוצרות נשימה, שמורת טבע "ורקורס", מערת הקרח, העיר העתיקה של "אנסי" ועוד. כל אלו מלווים כמובן באוכל צרפתי מצוין, יינות נפלאים והמון חוויות בלתי נשכחות.
לכל אחד יש את חלום החופשה האידיאלית עבורו. יש מי שמעדיף להתקרר עוד יותר מהחורף הישראלי ולפנות ליעדים קפואים ומושלגים, ויש מי שמעדיף להתרחק מהמעילים ולהגיע ליעדים שבהם השמש זורחת, הציפורים מצייצות ובגד ים הוא לבוש הולם לעונה. עונת החורף מתאימה לטיול ולחופשה ממש כמו כל עונה אחרת, כך שהתלבטותכם היחידה תהיה לגבי היעד בלבד.
בין אם אתם חובבי הקרח והקור ובין אם אתם מעדיפים להימנע ממנו בכל מחיר, תוכלו לפנות לספיריט אשר מתמחים בהרכבת חבילות נופש למשפחות, לזוגות ואפילו ליחידים בהתאמה אישית. ניתן לקבל מידע על מגוון המסלולים והחבילות המוצעים באתר, או לבנות חופשה מושלמת אשר תתאים לכם כמו כפפה ליד ובה תרגישו כמו דולפין במים.

תאריך:  06/11/2022   |   עודכן:  06/11/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il