X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעת השיימינג בלא מעט רשתות חברתיות, בין אם מדובר באנשים פרטיים ועד אל תאגידים ועסקים קטנים ובינונים כאחד. תופעה זו איננה שכיחה שכן הוא בימים בהם רובנו היו מתעדכנים דרך כתבות תחקיר ופרסומים שונים בעיתונות, כיום נוכל לקבל חוות דעת על מסעדות, נותני שירות ואפילו חנויות לצבע דרך כמה קליקים בעכבר. אחת הדרכים להתנהל בצורה יעילה ואפקטיבית בכל הקשור לשיימינג ולניהול מוניטין דיגיטלי בפרט, נעשה בעיקר על-ידי מומחי לתקשורת ויחסי ציבור אבל לא רק. לניהול שכזה מתחברות לא מעט נקודות, שדרכן נוכל לקחת בהן חלק או לכל היותר ליישם אותן ובכך למזער נזקים או לכל היותר לשפר את הנראות ברשת.
כדי לכתוב על הנושא פניתי אל אתר digiguidance.com על-מנת להבין יותר כיצד ניתן לנהל מוניטין בגוגל.
ניהול מוניטין דיגיטלי בעידן אינטרנטי
כיום נוכל לחפש מידע אחר כל נותן שירות, לקוח פוטנציאלי, מעסיק עתידי ואפילו בן או בת זוג דרך הקלדת השם שלו במנוע החיפוש של גוגל. חיפוש שכזה הפך להרבה יותר נפוץ בשנים האחרונות, אבל דרכו לא פעם נרמסים שמותיהם של נותני שירות ולעיתים גם ללא סיבה אמיתית. על כן אחת הדרכים לשפר מוניטין או לכל היותר להשפיע על תוצאות החיפוש, מתחיל דווקא בקידום אורגני. קידום שכזה יוכל להיעשות דרך אופטימיזציה של מילים המתקשרות לשירות או לאישיות שנבקש "לנקות" את שמה, היא נעשית על-ידי כתיבת מאמרים, הקמת אתרי תדמית ועוד פעולות אשר יוכלו "לדחוק" את התוצאות השליליות.
שיפור מוניטין הלכה למעשה
חשוב לציין כי שיפור מוניטין או לכל היותר דחיקה של תוצאות חיפוש שליליות, יכולה להתבצע על-ידי קידום אורגני או איש מקצוע. אך חשוב לזכור כי ברגע שהתוצאות השליליות נמצאות באתרים חזקים ומכורים, הקושי בניסיון כזה עלול לגדול. לכן מומלץ ליצר קידום שכזה החל מאתר יוטיוב, רשתות חברתיות ועד אל בלוגים חינמיים. כל אלו יאפשרו אופטימיזציה כמו שציינו מעל, יחד עם קידום של סרטוני תדמית, בלוגים חיובים ואפילו פתיחת ערך בויקפדה.
להתנהל בצורה מקצועית
בנוסף לכלים שציינו עד כה חשוב כמובן גם להיוועץ עם אנשי מקצוע, אשר יוכלו לעזור גם בהליך פתיחת האתרים והפרופילים המתאימים ועד לגישה ישירה אל מול העורכים או בעלי האתר. אותו הדבר בנוגע לפסקי דין המפורסמים, בין אם הם נושאים את שמנו או של אדם זהה לנו מומלץ יהיה לפנות אל האתר המפרסם או לכל היותר לדבוק בבניית מותג על-מנת לנהל בצורה יעילה את המוניטין הדיגיטלי שלנו.

תאריך:  11/12/2022   |   עודכן:  11/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il