X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

ייעול הפעילות של מערך הייצור של המפעל הוא אחד המטרות העיקריות של כל בית עסק המייצר מוצרים, לאורך כל תקופת פעילותו. זו אחת הדרכים המתבקשות להקטין את ההוצאות השוטפות, להגדיל רווחיות וגם להצליח להרחיב את הפעילות ואת היקף הייצור עצמו. רכישת מיכון מתאים וייעודי היא אחת הדרכים הטובות ביותר להכניס ייעול שכזה למערך הייצור, ולעשות זאת באופן כמעט מיידי.
אילו סוגי מכונות יכולות לסייע לייעל ולשפר את פעילות מערך הייצור בבית עסק מסוים, בפרט בתי עסק בתחום המזון? התשובה המדויקת תלויה כמובן במאפיינים של אותו בית עסק ותהליך הייצור שבבסיסו (כמו גם בסוג המוצרים עצמם ומספר פרמטרים נוספים), אך קיימים גם לא מעט פריטי מיכון המתגלים כרלוונטיים כמעט עבור כל עסק יצרני, אותם מומלץ ביותר להכיר. להלן מספר דוגמאות עיקריות:
מכונות הלחמה - סגירה הרמטית ומוקפדת של כל מוצר ומוצר היא אחת הפעולות המסייעות להפחית דרמטית את הבלאי, ולהבטיח כי כל פריט ופריט יגיע לחנויות ולידיהם של הלקוחות כאשר הוא עדיין סגור ואטום, מה שהכרחי ואף קריטי ממש כאשר מדובר במוצרי מזון ושתייה. הקטגוריה של מכונות הלחמה כוללת כמה וכמה מכונות חצי אוטומטיות או אוטומטיות לחלוטין אשר מבצעות הלחמה מסוג זה או אחר באריזה או בפקק של המוצר, ומבטיחות כי הוא סגור הרמטית בצורה אחידה ועמידה לאורך זמן. לדוגמה - מכונת הלחמת רדיד אלומיניום (אלו הן המכונות האחראיות על הסגירה של פקקים ומכסים של מכלים המכילים נוזלים, אלו אשר כוללים מתחת לפקק עצמו גם פיסת רדיד אשר אוטמת את האריזה לחלוטין) או מכונת הלחמת מגשיות, גביעים וצנצנות. הלחמה היא הדרך הבטוחה לארוז ולשלח מוצרים אשר צריכים להישמר באריזה אטומה לחלוטין עד הגעתם לידי הלקוח.
מכונת תוויות - כל מוצר יוצא כיום מהמפעל עם לפחות מדבקה אחת המודבקת עליו ועל האריזה, ובמרבית המקרים מדובר ביותר ממדבקה אחת. הן המדבקות שעל גבי הבקבוק/צנצנת או כל סוג מיכל אחר בו מאוחסן המוצר והן המדבקות שעל האריזות השונות המגנות על המוצר או מאגדות כמה מוצרים יחד. המדבקות והתוויות הללו משחקות תפקיד חשוב והכרחי, הן מבחינת אינפורמציה לצרכן (ולספקים עצמם) והן מבחינת שיווק ומיתוג. כיום ניתן להשתמש במכונת תוויות ידנית, חצי אוטומטית או אוטומטית לחלוטין, על-מנת להדביק בצורה אחידה ומוקפדת את כל המדבקות והתוויות שצריך, על כמות גדולה של פריטים ובזמן קצר יחסית.
מכונות אריזה בוואקום ובשרינק - כמובן שגם באריזה עצמה של המוצרים קיים כמעט תמיד מקום לשיפור וייעול ניכר, וזאת ניתן להשיג בקלות יחסית באמצעות הטמעה של מכונת אריזה אוטומטית. בקטגוריה זו כדאי להכיר לפחות שתי משפחות עיקריות של מכונות אריזה - מכונת אריזה בוואקום (אשר מוציאה את כל האוויר מהאריזה ומותירה את המוצר ארוז בוואקום מלא) ומכונות אריזה
בשרינק (ניילון נצמד חזק וייעודי עבור אריזה אשר מקובע באמצעות חימום). שני סוגי מכונות אלו עשויים להקפיץ את מערך הייצור והאריזה קדימה וייעל אותו משמעותית באופן כמעט מיידי. היכנסו לאתר סטארפק המציע דגמי מכונות אריזה וייצור מזון, כולל מכונות הלחמה, מכונת תוויות, מערבל תעשייתי, מטחנת בשר תעשייתית
תאריך:  25/12/2022   |   עודכן:  25/12/2022
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il