קבוצת סולגוד תקשורת יוצאת עם קמפיין תדמית חדש למכשירי הסלולר של SK
SK- U see it. U want it.
הקמפיין ישודר בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-24 ובמודעות פרסומת בעתונות.
משרד הפרסום האחראי על הקמפיין - יהושע TBWA.
קבוצת סולגוד תקשורת יוצאת בקמפיין תדמית חדש למכשירי הסלולר מבית SK הקוריאנית בהיקף של חצי מיליון דולר. הקמפיין החדש, שיעלה לאוויר תחת הסיסמה .SK- U see it. U want it".
הקמפיין שהופק על-ידי יהושע TBWA כולל סרטון ומודעות תדמית הממתגות את מכשירי .SK הרעיון מאחוריי הקמפיין הוא תחושת הקנאה שמתעוררת אצל כל מי שמחזיק סלולרי אחר כאשר הוא נתקל במכשיר SK.
בקמפיין נראים אב ובנו המטיילים בלונדון המושלגת. הבן רואה ילד אחר עם מכונית צעצוע יקרה ומתחיל לקנא. האב, שקולט את מצוקת בנו, ממהר לעודד אותו בנאום חוצב להבות אודות הסתפקות במועט, אולם כאשר האב רואה את אביו של הילד עם מכונית הצעצוע היקרה כשהוא עונה לשיחה במכשיר ה-SK שלו גם הוא מתחיל לקנא ומבטל את כל הנאום שנשא בפני בנו....
אורן זילברשץ, מנכ"ל קבוצת סולגוד תקשורת מסר כי מיום השקתו בישראל הפך המותג הסלולרי SK, של ענקית התקשורת הקוראנית, לאחד מהשחקנים המובילים בשוק מכשירי הקצה בישראל. לדבריו של זילברשץ החל מהשקת המכשיר הראשון בשנת 2001 ועד היום נמכרו בישראל כ - 650,000 מכשירים תחת שם המותג SK, והפך תוך זמן קצר ממותג אנונימי למותג מוביל בשוק התקשורת הישראלי.
זילברשץ הוסיף עוד כי האסטרטגיה המנחה את הקבוצה היא הבאת מוצרים חדשניים מהטובים בעולם, הן מבחינת הטכנולוגיה המתקדמת והיכולות המובנות, והן מבחינת העיצוב החדשני, הידידותי למשתמש.
קרדיטים:
מנהלת שיווק: מיה ישורון
משרד פרסום: יהושע TBWA
במאי: רני כרמלי
סמנכ"ל קריאיטיב: ספי שקד
מנהל קריאיטיב: רובי ניסן
ס.מנהל קריאיטיב: סימה אלון
קופירייטרית: ענבל ברק
ארט דירקטורית: שרית רוטמן
מנהל מחלקת אסטרטגיה: ניסים מויאל
פלנרית: שירה לוי
סופרויזרית: גלי וינבר
תקציבאית: יהודית טיגר
מפיקת משרד: ריבי מגריסו
חברת הפקה: מולה הפקות