קרן מבטחים מנהיגה חידוש: מקימה מוקד טלפוני שיתן מענה לכל פניות העמיתים הנהלת קרן הפנסיה "מבטחים" מנהיגה חידוש: מוקד טלפוני לרשות העמיתים אשר יספק את כל המידע שהם מבקשים לדעת.
המנהל המיוחד של "מבטחים" וראש מינהלת קרנות הפנסיה הותיקות עו"ד ירון ארבל, מסר כי ההנהלה של הקרן אימצה לעצמה מדיניות של מתן פתרונות לצרכי העמיתים תוך הקלה על הדרכים לקבלת מידע בזמן אמיתי. "כלקח משנים עברו ולאור השינויים שחלו גילינו כי יש צורך מיידי לתת מענה טלפוני זמין לכל עמית ולשם כך הקמנו את המוקד החדש" אמר ארבל.
המוקד החדש, הפועל מן השעה 08.00 בבוקר ועד לשעה 18.00 יעניק מידע עדכני לכל עמית שיפנה, לאחר הליך קצר של זיהוי. עד כה נאלצו עמיתי קרן "מבטחים" לפנות אישית לאחד מסניפי הקרן, ולהמתין שעות ארוכות עד שיכלו לקבל את המידע, או לחילופין לנסות ולהשיג את סניפי הקרן טלפונית.
המוקד החדש מופעל על-ידי חברת טלדור והוא כולל עשרות טלפנים. בפיילוט שהתבצע מאז תחילת החודש במוקד זה נתקבלו יותר מ- 11,000 פניות טלפוניות ולפי נתוני המפעילים יותר מ- 45% מהמקרים נפתרו בשיחת טלפונית אחת.
מספר הטלפון של המוקד הוא 6667