X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מדיקטאץ'
▪  ▪  ▪

פיתוח ישראלי חדשני תופס תאוצה בעולם:
מד דופק סלולרי מבוסס ג'אווה מאפשר העברת מדדי חיים ישירות מהטלפון הסלולרי.
חברת הסטרט-אפ הישראלית מדיקטאץ' (MedicTouch), מפתחת פתרונות סלולריים לבישים ליישומי בריאות ואורח חיים בריא, וסאן מיקרוסיסטמס, היוצרת והתומכת המובילה של טכנולוגיית ג'אווה, הכריזו על השקת ה-PulseMeter, פתרון נייד לתחום הבריאות לטלפונים ניידים מבוססי ג'אווה. מד הדופק של מדיקטאץ' הינו מכשיר הניטור הבריאותי הראשון בעולם, המאפשר למשתמשים לבדוק את הדופק, לצפות במדדי החיים ישירות על גבי מסך הטלפון הנייד מבוסס ג'אווה, ולשדרם לשרת תואם ג'אווה.
השילוב בין מד הדופק לטלפון הנייד בטכנולוגיית ג'אווה של מדיקטאץ', יוצר פתרון אידיאלי לניטור בריאות עבור חובבי ספורט, אנשים מבוגרים, ובעתיד חולים בתהליך שיקום וספקי שירותי בריאות. שילוב זה מספק ניטור בריאותי בכל זמן ובכל מקום, ללא צורך במכשיר נוסף לצורך בדיקה בסיסית של הדופק שלהם.
השבוע הושק בישראל המוצר הספורטיבי הראשון של מדיקטאץ' במכשירי הסלולר של מירס תקשורת, מבית מוטורולה.
ד"ר ערן שנקר, המנהל הרפואי של חברת מדיקטאץ', מסביר כי מבנה התוכנה המבוסס על תוכנת ג'אוה של חברת סאן, מאפשר למשתמשים הנושאים עימם את הטלפון הנייד לפעילויות הספורט השונות גם לנטר באמצעותו את קצב הלב. "לנוכח מגמת השמירה על איכות חיים בריאה והתלות שנוצרה לחלק גדול בתקשורת ניידת, רק הגיוני שהטלפון הנייד ישמש גם כמכשיר ספורטיבי לניטור המצב האירובי", אמר.
בועז יהודה, מנכ"ל סאן ישראל, ציין שהוא גאה שחברה ישראלית מצליחה בעזרת טכנולוגיות ג'אווה, שפותחה ברובה לטלפונים ניידים בישראל, פורצת שווקים בעולם כולו. "אני מאמין שפתרונות מדיקטאץ' על גבי ג'אווה, בתחום בריאות ניידת, הינם רק הניצוץ הראשון של יישומים רבים נוספים, שיתקבלו בברכה על ידי חברות הסלולר בעולם כולו".
מילטון לוינסון, מנהל התפעול הראשי של חברת מדיקטאץ', הוסיף: "אחד האתגרים והיעדים המרכזיים שעמדו לפנינו היה ליצור ממשק משתמש פשוט למערכת מורכבת כדי לעודד אנשים לעקוב אחר מצב בריאותם ורווחתם".
חברת מדיקטאץ' בע"מ (MedicTouch ). הינה חברה ישראלית עם משרדים ופעילות בישראל, אירופה וארה"ב של יישומים והתקני בריאות ניידים. מדיקטאץ' מתכננת, מפתחת ומשווקת יישומי בריאות ניידים לצרכנים, ספורטאים, קשישים ואנשי מקצוע. מוצרי MedicTouch נולדו מתוצרי פיתוח של טכנולוגיית חלל שנועדו לשפר את הבריאות, הרווחה, ואיכות החיים במחיר סביר. צוות הפיתוח של מדיקטאץ' - ידוע במומחיותו ברפואת חלל, תוכנות תקשורת סלולריות, עסקים בינלאומיים ויישומים ניידים.
סאן מיקרוסיסטמס היא ענקית המחשבים העולמית העוסקת בפיתוח מוצרים ופתרונות מיחשוב מבוססי רשת. מאז הקמתה ב-1982 התמקדה החברה בחזון בסיסי אחד: "הרשת היא המחשב". התמחותה של סאן בפתרונות מבוססי רשת הפכה אותה לחברה מובילה בתחום האינטרנט, ולמובילת חזון הרשת.
סאן ישראל הוקמה ב-1996, ופעילותה מתבצעת באמצעות חברות הפצה מקומיות - א.מ.ת מיחשוב ותים מחשבים ומערכות. הסניף הישראלי כולל אגף מכירות, אגף שירות, אגף פרויקטים, שירותי הדרכה, לוגיסטיקה, שיווק, וכספים המעניקים יחדיו גב מקצועי למפיצים, ומאפשרים להם להציע את פתרונות המיחשוב המתקדמים בישראל. סאן ישראל מעסיקה מעל ל-100 עובדים, מתוכם כמחצית הם מהנדסים המועסקים במרכז המחקר והפיתוח של סאן בהרצליה, העוסק בפיתוח שפת הג'אווה ומוצרים מבוססי ג'אווה.

תאריך:  20/05/2004   |   עודכן:  20/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il