X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

היום, יותר מתמיד, קל מאוד למצוא טיסות זולות אל יעדים שונים בעולם. זה לא רק בגלל רפורמת "שמיים פתוחים" אשר הביאה לפתיחה של קווי תעופה רבים מישראל ליעדים שונים בעולם ולהפך, אלא זה בגלל הטכנולוגיה והשינויים שחלו בה עם השנים.
בשביל להסביר את השינויים ואיך אפשר ליהנות מהם, צריך להבין תחילה מה היה המצב קודם לכן וכיצד הוא השתפר. בעבר, אם היינו רוצים לטוס אל יעד מסוים בעולם, אזי שהיינו נכנסים אל סוכנות נסיעות, מבקשים הצעות מחיר וכך היינו יכולים לנסוע אל יעדים שונים. הבעיה הייתה שהסוכנים לא בהכרח עבדו עם כל החברות ובאופן טבעי, היו מעדיפים למכור לנו כרטיסים במחיר גבוה, בשביל ליהנות מעמלות גבוהות.
היום לשמחתנו, אנחנו לא בהכרח תלויים בסוכני נסיעות, אלא ישנם כלים טכנולוגיים שיכולים לספק לנו את כל מה שנדרש בשביל שנוכל למצוא בעצמנו טיסות זולות אל יעדים שונים בעולם, לא רק מישראל אלא גם ממדינות אחרות, וכמובן גם טיסות פנים.
באילו כלים טכנולוגיים אנחנו יכולים להשתמש?
כשמדברים על כלים טכנולוגיים למצוא טיסות זולות, הכוונה כמובן לשירותים המופיעים באינטרנט. למשל, אנחנו יכולים למצוא אתרים שונים אשר מציעים לנו אפשרות למצוא ולרכוש כרטיסי טיסה בזול, בין אם זה גורמים שמוכרים כרטיסי טיסה בלי עמלות תיווך, גורמים שמוכרים כרטיסים ברגע האחרון בשביל למלא טיסות ואז המחירים יורדים או כאלה שמוצאים טיסות אל יעדים לא בהכרח מבוקשים, ואז ייתכן מאוד שיש היצע גדול ולכן המחירים יהיו יותר נמוכים.
לצד אותם אתרים, אנחנו יכולים למצוא גם אפליקציות שניתן להתקין במכשיר הסלולר או בטאבלאט ולהשתמש בהן מתי שרוצים. דוגמה לכך הוא סקייסקאנר, אפליקציה שהיא גם אתר אינטרנט, אשר פועלת במטרה להשוות עלויות של כרטיסי טיסה ובתי מלון ברחבי העולם. כשהרעיון הוא,שכל גולש יכול לחפש כרטיסים אל יעדים שונים ולמצוא אותם במחירים מוזלים. כך הוא לא צריך להשקיע הרבה כסף ברכישתם. מדובר על מגוון רחב של יעדים וכרטיסים במחירים מוזלים. חשוב להדגיש, מלבד סקייסקנר שנחשבים מובילים בתחום, הרי שישנם מנגנונים נוספים שיכולים לעזור לנו למצוא טיסות בזול, בין אם זה קיווי, קייאק, אקספלורר ועוד שורה של אפליקציות וכן אתרים באינטרנט שעובדים בסגנון דומה. יש לציין, שגם סוכנויות נסיעות שונות החלו להציע אתרים עם מנגנונים להשוואת מחירים, במטרה לעזור לנו למצוא כרטיסים זולים יותר.
איך רשתות חברתיות יכולות לעזור לנו?
מלבד אתרים ואפליקציות, אנחנו יכולים להיעזר גם ברשתות חברתיות לשם כך. זה התחיל בקבוצות שונות בפייסבוק, וזה המשיך עם קבוצות בטלגרם או בוואטסאפ. אלו קבוצות פתוחות או סגורות, שמאפשרות לחברים להציג נתונים על כרטיסי טיסה במחירים מוזלים, לא פעם מדובר על כרטיסים שהציבור הרחב לא בהכרח מודע לקיומם בשוק.
למשל, אם גורם מסוים שמע או יודע על חברה שמוכרת כרטיסים בזול מסיבה כזו או אחרת, מבלי שהיא מבצעת קמפיין בנושא, אזי שהוא ידאג לעדכן את חברי הקבוצה והם ידעו לאן לפנות ומה לברר. זה יכול להיות שימושי מאוד עבור מי שמחפש כרטיסים בזול, בפרט ברגע האחרון.
איך רוכשים כרטיסים זולים בצורה נכונה?
בשביל לרכוש כרטיסי טיסה בזול בצורה נכונה, חשוב לברר לא רק את מחיר הטיסה אלא גם מה מקבלים בתמורה. ישנם מקרים שהמחיר זול, מאחר שהוא לא כולל ארוחה או אפשרות לעלות עם מזוודה למטוס. זה מחייב אותנו להסכים ולהתרגל לתנאים מיוחדים. אתר המראות, שהושק במהלך תקופת הקורונה (2021) שם לעצמו כמטרה להפוך את הצרכנים הישראלים לחכמים יותר מבחינת תיירות ונסיעות. באתר תוכלו למצוא המון טיפים, מדריכים ועוד כיצד לקבל יותר עבור הכסף שלכם - בכל הקשור לטיסות, מלונות ועוד.

תאריך:  12/02/2023   |   עודכן:  12/02/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שמיים פתוחים
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il