X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אדיולקט
▪  ▪  ▪

הבגרות במתימטיקה ביום ה' הקרוב - מידע על פעילות באתר אדיולקט לקראת הבחינה
אדיולקט פותחת קו תמיכה למענה לתלמידים לקראת הבגרות במתימטיקה.
מייד לאחר הבחינה: אדיולקט תעלה את הפתרון המלא של הבחינה הכולל את דרך הפתרון עבור הגירסאות השונות שלה.
    חברת אינטרלקט, המפתחת את מערכת אדיולקט (www.edulect.co.il), פותחת קו תמיכה למענה טלפוני עבור תלמידים עם שאלות לקראת בחינת הבגרות הקרבה במתימטיקה ביום ה' הקרוב. מספר הקו החם של אדיולקט:
  • 6055 מכל טלפון. צוות המורים של אדיולקט, יאזין ויענה לשאלות התלמידים ובמקרה הצורך יפנה אותם ללימוד מקיף בפרק או הפרקים הרלוונטיים בקורס המקוון האינטראקטיבי של אדיולקט.
אדיולקט הוא מיזם ישראלי העוסק בהפקה של תכנים לימודיים עשירים להדרכה באמצעות מחשב, הכולל כיום את המקצועות: אנגלית, מתימטיקה, לשון, פיזיקה-מכניקה, פיזיקה-אופטיקה ועוד. חברת אדיולקט נבחרה על-ידי משרד החינוך כאחת מקבוצה נבחרת של חברות, אשר יספקו את כל מגוון שירותי הלמידה מרחוק, כפי שאופיינו על-ידי משרד החינוך.
צוות המשיבים בקו התמיכה כולל את סיגל רוזנפלד-קירש, בעלת תואר ראשון ושני במתימטיקה והוראת המדעים, המלמדת את תחום המתימטיקה לבגרות למעלה מ-15 שנה וכן את יפה בר-אור, בעלת תואר ראשון במתימטיקה וסטטיסטיקה ותואר שני בתקשורת, בעלת ניסיון של 37 שנה בהוראת מתימטיקה. בר-אור חיברה מספר ספרי לימוד ותרגול בתחום בנושאים כגון: אלגברה, הנדסה, טריגונומטריה וססטיסטיקה וכן כתבה מספר מדריכים למורים.
מייד לאחר הבחינה תעלה אדיולקט את הפתרונות המלאים של הבחינה, כולל את דרך הפתרון עבור רמת 3 יחידות.
לימוד המתימטיקה באדיולקט
תחום המתימטיקה באתר אדיולקט כולל קורס מלא בן כ-30 שעות ו-13 פרקי לימוד ברמה של 3 יחידות. בין הפרקים אותם ניתן ללמוד באופן מקוון נכללים פרקים בנושא: משוואות, בעיות מילוליות, הסתברות, חזקות, חשבון דיפרנציאלי, חשבון אינטגרלי, טריגונומטריה, סטטיסטיקה, פונקציות, קריאת גרפים, תכנון ליניארי, סדרות, הנדסה אנליטית ועוד.
אודות אדיולקט
אתר אדיולקט כולל חבילות לימוד מלאות של מקצועות לבגרות, אשר נכתבו על ידי טובי המורים בישראל. אדיולקט מציעה גישה מלאה לאחד הקורסים באינטרנט במחירים שנעים בין 49.90 שקל לחודש ועד 69.90 שקל לתקופה של חודש. כמו כן, ניתן לרכוש מנוי בעלות מוזלת של 179.7 שקל לשלושה חודשים או 299.4 שקל לחצי שנה. לחילופין ניתן לרכוש בעלות של 99 ש"ח בלבד מנוי המקנה גישה חופשית לכל הקורסים שבמערכת לחודש אחד.
לדברי בני פלומן, מנכ"ל קבוצת אינטרלקט, התלמידים הלומדים באמצעות הקורסים של אדיולקט מקבלים גישה חופשית לכל תכני הקורס והתרגילים במחיר שאינו על עולה עלות שיעור אחד אצל מורה פרטי. "התכנים במערכת אדיולקט מופקים על בסיס אקדמי ומקצועי כסרטוני אנימציה צבעוניים, עשירים בתנועה ומלווים בקריינות מקצועית, כך שהסביבה נוחה ויעילה ללומד. כל קורס כולל מאות שאלות עם פתרונות מלאים, מבחנים ופתרונותיהם, סיכומים הניתנים להדפסה וכן פורום פעיל, המאפשר ללומדים לשאול את מורי הקורס".
"סביבת הלימוד האינטרנטית של אדיולקט, כמו גם איכות תכני הקורסים, הוכיחו עצמם בעבר כפלטפורמה המסייעת לתלמידים ללמוד מקצועות על תיכוניים ולהשיג הצלחה אמיתית במבחן הבגרות, ועל כך זכו לתשבוחות הן מתלמידים והן ממורים", הוסיף פלומן.
מערכת אדיולקט מותקנת חינם לרשות התלמידים בכ-100 בתי ספר בישראל עם למעלה - 800 עמדות פעילות. במערכת קיימים כ-10,000 מורים פעילים. למורים קיימת גישה חופשית לשימוש בתכני המערכת.

תאריך:  31/05/2004   |   עודכן:  31/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il