X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

לא משנה איזה תואר אתם רוצים ללמוד בין אם לימודי פסיכולוגיה, לימודי כלכלה, לימודי תקשורת כל תואר אחר.. קיימת חשיבות גבוהה שתגיעו ללימודים כשאתם רגועים ושקטים ויודעים איך אתם הולכים לממן את כל ההוצאות אשר הולכות להוות את נחלתכם באותה התקופה (ויש לא מעט כאלו). כידוע, לימודים לתואר כוללים בין היתר את הצורך לשלם שכר לימוד, את הוצאות המחיה, דיור ועוד.. ואם אתם לא מתכננים להישאר ולגור בבית ההורים לאורך תקופת הלימודים, קחו בחשבון שמדובר בהוצאה כספית חודשית כוללת שיכולה להגיע לאלפי שקלים. אז להן 5 דרכים באמצעותן תוכלו להשיג את המטרה ולממן את לימודי התואר שלכם:
שימוש חסכונות
אם אתם יודעים שאתם מעוניינים להתחיל את הלימודים האקדמאיים בעוד תקופת זמן מסוימת - נניח שנה, שנתיים וכיוצא בזה. זה בדיוק הזמן שלכם להתכונן לאותה התקופה ולהתחיל לחסוך כסף. תוכלו לגור בתקופה הזאת אצל ההורים וצורה כזאת לחסוך את רוב המשכרות שלכם (חסכון אשר יכול להגיע לאלפי שקלים בכל חודש). כאמור, בצורה כזאת בתוך פרק זמן של שנה או שנתיים תוכלו להשיג סכום כסף אשר יספיק לכם לפחות לרוב תקופת הלימודים.
בקשות למלגות
אפשרות נוספת אשר יכולה לסייע לכם הן במימון שכר הלימודים והן בהוצאות המחיה היא באמצעות מלגות. יש לא מעט סוגי מלגות אשר כל אחת מהן מיועדת עבור אוכלוסיות שונות.. ההמלצה היא לערוך היכרות מעמיקה עם כל האפשרויות בעולם המלגות. בשלב הבא, תוכלו להתחיל ולהגיש בקשות וכאמור, גם סיכויים גבוהים שלפחות חלק מהבקשות שלכם יתקבלו והמלגות יסייעו לכם לפחות במימון של חלק משכר הלימוד - מה שיקל עליכם במידה רבה.
עבודת סטודנטים
אפשרות נוספת היא לחפש עבודה אשר מתאימה לסטודנטים - עבודה במשמרות או משרה חלקית. עבודה שכזאת תוכל לסייע לכם במידה רבה לעבור את תקופת הלימודים בצורה טובה - לפחות בכל מה שקשור להיבטים כלכליים. עם זאת, יש לקחת בחשבון שהיא גם תיקח ממכם זמן - זמן שיכול להיות מושקע בלימודי התואר עצמם.
הלוואות סטודנטים
אפשרות נוספת היא לבדוק את האופציה לקבל הלוואה אשר תסייע לכם במימון הלימודים - ישנם גופים הן בנקאיים והן חוץ בנקאיים אשר מספקים לסטודנטים הלוואות בתנאים טובים ונוחים במיוחד - הלוואות ארוכות טווח עם החזרים קטנים בכל חודש. לכן, אם הגעתם למסקנה שאין לכם דרך אחרת לממן את לימודי התואר הראשון שלכם, תוכלו פשוט לפנות לבנק ולבקש הלוואה אשר תסייע לכם לממן את כל ההוצאות של הלימודים - ואף לבדוק אפשרויות לקבלת הלוואות מגופים חוץ בנקאיים כמו לדוגמה חברת האשראי שלכם וכיוצא בזה.
עזרה מההורים
למרות שאתם כבר ילדים גדולים במקרים רבים אתם עתידים לגלות שגם כעת אתם זקוקים לעזרת ההורים. הורים רבים פותחים לילדיהם תוכנית חסכון ללימודים, עוד בעודם צעירים. אפשרות נוספת להיעזר בהורים היא פשוט להישאר לגור בבית ההורים לאורך כל תקופת הלימודים - ובצורה כזאת, לחסוך את ההוצאות הנלוות ולממן רק את שכר הלימוד.
לסיכום, גם אם אין לכם כרגע את מלוא הסכום הנדרש למימון לימודים אקדמיים ואתם מרגישים קצת לחץ. יש לקחת בחשבון שיש לא מעט סטודנטים אשר מצאו את עצמם במצב הדומה לזה שלכם ובכל זאת בחרו להירשם ללימודים ובסופו של דבר מצאו את עצמם מסתדרים כלכלית. בכל מקרה, ההמלצה היא להכיר את כל האפשרויות הרלוונטיות למימון תקופת הלימודים ובסופו של דבר לבחור באותן האופציות אשר יכולות להתאים לכם בצורה המקסימאלית.

תאריך:  28/08/2023   |   עודכן:  28/08/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il