"אליקים רגב" יהיה אחראי על תקציב הפרסום של קנט - הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות.
תקציב הפרסום של "קנט" - הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, יעבור למשרד הפרסום אליקים רגב, לאחר זכייתו בתקציב.
במסגרת תהליך המיתוג אותו החלה קנט לפני כשנה, נבחנו, בחודשים האחרונים, כמה משרדי פרסום, מהם נבחר אליקים רגב.
אליקים רגב, ייטפלו בהרחבת המודעות לחברה ולמוצריה ולחיזוק הקשר מול החקלאים ומול מוסדות ממשל רלוונטיים, בעזרת מגוון פעילויות פרסומיות, דיוור ישיר ועוד.
קנט נוסדה לפני כ-37 שנה כחברה ציבורית, בה שותפים בחלקים שווים ממשלת ישראל, המרכז החקלאי, התאחדות האיכרים, האיחוד החקלאי, מועצות הייצור החקלאיות וארגוני מגדלים.
קנט מהווה כלי פיננסי חשוב, כנגד נזקי טבע בחקלאות וכמכשיר בידי החקלאים לשמירה והתמודדות, כנגד סיכונים ואסונות טבע.
לקנט כ-20,000 לקוחות ובשנת 2003, שהייתה קשה לחקלאים, שלמה הקרן למבוטחיה, בגין תביעות שהוגשו כ-150 מליון שקל.
|